Dawid0242 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Witam<suzuki RF 900>po lekkim odkręceniu manetki gazu czasami wyskoczy 2 bieg. co może być?? co robić? skrzynia do wymiany?? czy da rade to zrobić?? co się bardziej opłaca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 2 tryby plus jeden wodzik do wymiany- to najbardziej prawdopodobna wersja. Do Yamahy koszt części to ok 800zł, do tego olej, robocizna, i ew jakieś uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 co może być??częsty objaw tego że motocykl nie używany był do jazdy turystycznej :notworthy: 2 tryby plus jeden wodzik do wymiany- to najbardziej prawdopodobna wersja. Do Yamahy koszt części to ok 800zł, do tego olej, robocizna, i ew jakieś uszczelki.bodajże tak jak mówi przedmówca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Niestety to jest częsta choroba RF. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 Niestety to jest częsta choroba RF. Pzdr.To nie jest choroba RF tylko wynik użytkowania pseudo-sportowego. Tak jak juz napisali dwa tryby +plus wodzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 (edytowane) Nom. Jedyna bolączka RF-ki to własnie 2 bieg. A powodem jest niewłaściwe "użytkowanie" pojazdu. :icon_mrgreen:RF nie nadaje sie do sportowej jazdy, a jeśli juz to wymaga precyzji a jak ktos wrzuca biegi jak rzeźnik to skrzynia padnie szybko. Nie mówie ze Ty tak robiłeś ale poprzedni własciciele. A jak ktos jeszcze stawai sprzęt na koło to w ogóle porażka. Edytowane 9 Maja 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No nie przesadzajmy tak. Na gumie można latać i szybko podróżowac też, jak każdym innym, ale jak ktoś biegi zmienia bez sprzęgła i jeszcze lecąc na kole to sorry... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Niestety to jest częsta choroba RF. Tylko bez takich tekstów :flesje: Bo jak sie smiga na gumie( a jak jeszcze nie umiejetnie) to to akurat jest to bolączka wiekszości sprzętów: R6, R1 itp itd.Tylko, że motocykle typu R1 są bardzo lekkie i wychodzi to po jakims czasie, natomiast jesli ktoś do takich rzeczy uzywa motocykla sportowo-turystycznego jakim jest RF900 to w ogóle bark mi słów na takich gamoni :crossy: Wiec nie mówmy tu o chorbie tylko o braku odporności na debilizm :bigrazz: Mój braciszek RF900 smiga już 4 sezon gdzie motocykl jest on-topa obciążony 2 osobami i do tego kuframi(długie trasy) i przez tyle tysiecy km nigdy nie miał problemu ze skrzynią. Ale jeśli by zaczał taki ciezki i długi motocykl stawiac na gume to niestety sezonu skrzynia by nie wytrzymała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Sam tż smigałem RF-ką i nie narzekałem. Nie stawiałem na koło i nie katowałem. Ale często spotykam "zburaczone" RF-ki czyli z trafną skrzynią. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 RF-a ma jeszcze kilka innych słabych punktów. Nie rozumiem do czego ma służyć motór, do głaskania? Wsiadasz i pełna łychaa! Jeśli sprzęt pada to znaczy, że został skopany przez żółtych w fazie przedprodukcyjnej i powinien trafić na śmietnik historii :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 RF-a ma jeszcze kilka innych słabych punktów. Nie rozumiem do czego ma służyć motór, do głaskania? Wsiadasz i pełna łychaa! Jeśli sprzęt pada to znaczy, że został skopany przez żółtych w fazie przedprodukcyjnej i powinien trafić na śmietnik historii :icon_razz: I to jest najbardziej trafne podsumowanie całej dyskusji.Ps. RF 900 jest motocyklem turystyczno-sportowym a nie sportowo-turystycznym jak napisał Młody Wilk niby dwa słówka poprzestawiane a różnica jest zajebista.A cenderr powinien postawić na koło Ursusa C28 i wtedy ja mu postawię flaszkę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.