damianio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Witam. Cos mi stuka w silniku. Myslalem ze to napinacz i zamontowalem od FZR ale stukanie nie ustalo :) Po czym mozna poznac ze to panewka?? Jakie objawy towarzysza panewce?? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Niedawno to przerabiałem :)W moim przypadku dźwięk był bardziej słyszalny na rozgrzanym silniku (wiadomo, olej robi się troszkę rzadszy), takie dość głębokie "walenie" i gdy wkręciłem silnik na 3 tys, aby dźwięk był słyszalny cały czas, po czym gwałtownie dodałem gazu, walenie przez chwilę było jeszcze głośniejsze... Na wolnych obrotach dźwięku nie było słychać ale jak powiedział mechanik, to dopiero początek tego stukania... I cóż.. musiałem zmienić cały silnik...W Twoim przypadku wątpię, że to panewka.. w końcu masz Hondę :smile:Ale jeśli ten dźwięk naprawdę jest niepokojący to lepiej zawieź moto gdzieś do mechanika (w Lbn mogę Ci jednego polecić) Aż strach pomyśleć, co by było, gdyby urwał się korbowód... :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Jak wyżej - metaliczne stukanie, trochę jkaby "głuche". Możesz użyć metody łopatologicznej żeby wykryć to - weź kawałek rury średnicy np. 1cal lub mniejszej, odpal silnik i przykładj ową rurę do bloku silnika z durgiej strony nasłuchująć uchem. Rura spotęguje dzwięk i będzie wyraźnie słyszalny. Przykładaj ją w róznych miejscach - aby posłuchać wał przyłóż na pokrywę alternatora lub z przodu silnika, na rorząd przyłóż do głowicy itd. Metoda stara jak świat, prosta i skuteczna. Jesli masz trafioną panewkę to współczuję. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 proponuję użyc stetoskopu lekarskiego, bardzo dorze slychac szumy i stukanie , sam kożystam z takiego, nie dotykaj do silnika tylko bardzo blisko przykładaj, tani i super sie sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 jak panewka to w oleju powinny byc zlote opilki, zlej olej do czystego pojemnika i obejrzyj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Olej wymienialem na tygodniu i opilkow nie bylo, bylo troche brudu ale raczej paprochy jakies miekkie. Dodam jeszcze ze nie pali mi od razu, musi troche zakrecic silnikiem, ma to jakis zwiazek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Olej wymienialem na tygodniu i opilkow nie bylo, bylo troche brudu ale raczej paprochy jakies miekkie. Dodam jeszcze ze nie pali mi od razu, musi troche zakrecic silnikiem, ma to jakis zwiazek??Luzy zaworowe sprawdzales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 nie sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 (edytowane) jak panewka to w oleju powinny byc zlote opilki, zlej olej do czystego pojemnika i obejrzyjPowinny być ale nie zawsze. Ja olej spuściłem i opiłków nie było.. Jak masz zimny silnik to odpala bez problemu?Jeśli nie to smaruj chłopie do serwisu bo możesz mieć podparte zawory, a tego się nie ignoruje :) EDIT: Z trafioną panewką związku to raczej nie ma.. przynajmniej u mnie nie miało... Moto ładnie paliło zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku... Edytowane 28 Kwietnia 2008 przez przemekpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 na zimnym pali dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 A sprawdzałeś czy palą wszystkie cylindry?opisywany objaw to brak pracy jednego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianio Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Cylindry wszystkie pala. Podejrzenie padlo na ladowanie i tu jest rebus a mianowicie nie chce palic tak jakby nie mial sily krecic a jak go zostawie w takim stanie na noc to rano ladnie odpala na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Zaden rebus tylko miernik w reke i pomierz napiecia przy pracujacym silniku na klemach aku przy 5 tys obr, swiatlo wlaczone. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 zwłaszcza że w f2 regulatory padają obowiązkowo. są bez radiatorów, w f3 już to poprawili :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.