Skocz do zawartości

Honda Dominator, zablokowany :(


BadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ale jak ściągnąłem pokrywę zaworów to dźwignie zostały w niej i pomimo że wałek się obraca zawory się nie ruszają więc to nie będzie źle ustawiony rozrząd moim skromnym zdaniem.. chyba że źle dedukuje :buttrock: Łańcuszek jest napięty ale ma bardzo niewielki luz, dekompresor również nie działa jak nie ma pokrywy zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale jak ściągnąłem pokrywę zaworów to dźwignie zostały w niej i pomimo że wałek się obraca zawory się nie ruszają więc to nie będzie źle ustawiony rozrząd moim skromnym zdaniem.. chyba że źle dedukuje :buttrock: Łańcuszek jest napięty ale ma bardzo niewielki luz, dekompresor również nie działa jak nie ma pokrywy zaworów

Chyba nikt tu nie czyta ze zrozumieniem albo nie rozumie zasady działa układu.

Sam autor już więcej wie od podpaowaidająccych.

Nie ma dźwigienek zaworowych więc zawory nie pracują i są zamknięte więc tłok góra -dół powinien latać bez problemu a kompresję przy tak wolnym obracaniu się przewali(ale wystarczy wykręcić świecę).

Mam taką sugestię czy przypadkiem główka zaworu nie leży na tłoku....bo objaw jest dość typowy.Świeca out i szukanie jeśli jest taka możliwość.

Edytowane przez monter75

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma wspólnego ustawienie rozrządu kiedy na filmiku masz zdjętą pokrywę i wszystkie zawory są zamknięte. Gdyby rozrząd byłby źle ustawiony to teraz kręciłbyś wałem bez problemów. Wał blokuje się w okolicach GMP? Jeśli tak, to tłok uderza o głowicę lub zawory. Jeśli blokuje się w innym miejscu - szukaj problemu gdzie indziej. Może to niewłaściwy trop, ale na myśl przychodzi mi jeszcze wałek wyrównoważający który może uderzać o korbowód, tylko pytanie jak by się przestawił.

EDIT: monter75 był szybszy

Edytowane przez BANANvanDYK
lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt tu nie czyta ze zrozumieniem albo nie rozumie zasady działa układu.

Sam autor już więcej wie od podpaowaidająccych.

Nie ma dźwigienek zaworowych więc zawory nie pracują i są zamknięte więc tłok góra -dół powinien latać bez problemu a kompresję przy tak wolnym obracaniu się przewali(ale wystarczy wykręcić świecę).

Mam taką sugestię czy przypadkiem główka zaworu nie leży na tłoku....bo objaw jest dość typowy.Świeca out i szukanie jeśli jest taka możliwość.

 

Dear friend! Mi chodziło o to, czy nie podparł zaworu i w ten sposób go nie skrzywił lub nie ułamał. Tam się luz na zaworze od dekompresora ustawia inaczej niż na pozostałych 3.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez to jednocylindrowy tluczek, co za filozofia zrzucic glowice i sprawdzic ?

Jak tam wszystko dobrze to tylko walek wyrownowazajacy bo nic tam wiecej nie ma ( no chyba ze skrzynia zablokowana z jakiegos dziwnego powodu ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma zdjecie klawiatury ( dzwigienek) do sprawdzenia rozrzadu ? bo ja nie czaje . Przeciez nie przestawil sie po zdjeciu pokrywy z dzwigienkiami. A luz na zaworku z deko sprzwdza sie normalnie , tylko musi byc dekompresator zamkniety , wyrazne klikniecie i zaraz po tym znak T na magneto - wtedy sie sprawdza.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest że w jednym temacie o ustawianiu zaworów jest opis że należy ustawiać przed zadziałaniem dekompresora a teraz piszesz że po zadziałaniu ?

 

Już się zgubiłem w tym wszystkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ nie moge edytować swojego posta jestem zmuszony napisać jeden pod drugim za co bardzo przepraszam administrację forum.

Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadło się gniazdo zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km :) czy lepiej szukać używaną głowicę ?

Edytowane przez BadMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiaja w Marex Motor , skutki ponoc dobre , ale osobiscie nie sprawdzalem , tylko slyszalem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem lezy w tym, ze jest to model NX 500, a znalezienie glowicy do tego modelu graniczy z cudem. Chyba, ze jest taka sama jak w 650 ale niestety nie mam jak tego sprawdzic. Do zrobienia jest gniazdo zaworu i zrobienie tego zadzioru ktory powstal od peknietego gniazda. Ogladam to z kazdej strony i dochodze do wniosku ze jak zawor dostal w tlok to nie mial kontaktu z gniazdem a zawor wydaje sie prosty i na wiertarce nie widac bicia. Co o tym myslicie¿

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...