Skocz do zawartości

BadMan

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O BadMan

  • Urodziny 09/19/1979

Osobiste

  • Motocykl
    Honda
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    z polski

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia BadMan

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Tam są chyba jakieś kanały olejowe ? prawdę mówiąc nie wiem co należy mierzyć w przypadku doboru głowicy od innego motocykla :bigrazz: Nie jestem w stanie zmierzyć mojej głowicy ponieważ oddałem ją do weryfikacji. Nitomen możesz mi zrobic jakieś foty ?
  2. Czytałem gdzieś, że XBR ma dekompresor połączony z kopajką i więc chyba musi być inaczej uruchamiany niż NX ze ścigacza :XBR 500S ma też "starożytne" rozwiązanie zwane po polsku kopniakiem. Z tym urządzeniem łączy się odprężnik sterowany linką. I to jest niby proste. W praktyce zaś występuje kłopot polegający na tym, że pod deklem sprzęgłowym, na osi korby rozruchowej znajduje się pierścień z ząbkiem, który to odpowiada za właściwe odprężenie w momencie przekopywania. Może ktoś zna kogoś z Hondy z kim mógłym porozmawiac, może sie okazać , że głowica jest taka sama we wszystkich NX, XBR, FMX a ja niepotrzebnie wałkuję temat spawania lub używki od XBR
  3. znalazlem glowice od xbr 500 , czy ktos z forum jest pewny ze ta glowica bedzie dobra? xbr ma kopke i dekompresor uruchamiany inaczej niz nx500. pozdrawiam Bad
  4. Wróciłem właśnie z firmy Polok w Gliwicach. Głowica jest pęknięta przy gnieździe które wypadło więc to nie była sprawa błędnego ustawienia zaworów. Czy niedokręcenie śruby i niezastosowanie podkładki głowicy mogło spowodować jej pęknięcie? :evil: :evil:
  5. Może wygląd nie jest rewelacyjny ale to przez to, że zaczął brać olej w dużych ilościach. Został zrobiony szlif cylindra i wymieniony został tłok i pierścienie na oryginalne hondowskie i od tej pory było "dobrze". Chciałem też nadmienić, że jedna śruba od głowicy nie była dokręcona i nie było na niej podkładki. Remont był przeprowadzony w serwisie Martin Motocykle w Będzinie w 2007 roku i od tej pory przejechał jakieś 4000 km- jeśli chodzi o tłok-cylinder jest ok. Używana głowica też chyba nie daje pewności, że nie trzeba będzie jej zaraz robić ? Jestem w kropce ponieważ idąc za radą doświadczonych mechaników powinienem szukać używanej głowicy ale w całym internecie takiej nie znalazłem - tak bym zrobił jeśli by było to możliwe. Z drugiej jednak strony firma Polok wstawia gniazda i daje na to gwarancje- nie jest to motocykl wyczynowy a ja nie jestem już bardzo młody i nie w głowie mi katowanie silnika. Koszt naprawy to ok 250 zł a cały silnik to 1600 zł plus 250 gaźnik- 650 cm, 500 cm nie ma na rynku silników. Skoro w samochodach się to sprawdza to w motocyklu o takich parametrach chyba również powinno ? pozdrawiam i dziekuje za cenne rady.
  6. problem lezy w tym, ze jest to model NX 500, a znalezienie glowicy do tego modelu graniczy z cudem. Chyba, ze jest taka sama jak w 650 ale niestety nie mam jak tego sprawdzic. Do zrobienia jest gniazdo zaworu i zrobienie tego zadzioru ktory powstal od peknietego gniazda. Ogladam to z kazdej strony i dochodze do wniosku ze jak zawor dostal w tlok to nie mial kontaktu z gniazdem a zawor wydaje sie prosty i na wiertarce nie widac bicia. Co o tym myslicie¿
  7. panowie uszkodzenia głowicy są takie http://img300.imageshack.us/img300/8663/20090305.jpg czy gniazdo zaworowe mogło zostać uszkodzone na skutek błędnej regulacji zaworów ?
  8. ponieważ nie moge edytować swojego posta jestem zmuszony napisać jeden pod drugim za co bardzo przepraszam administrację forum. Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadło się gniazdo zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km :) czy lepiej szukać używaną głowicę ?
  9. Panowie jak to jest że w jednym temacie o ustawianiu zaworów jest opis że należy ustawiać przed zadziałaniem dekompresora a teraz piszesz że po zadziałaniu ? Już się zgubiłem w tym wszystkim :)
  10. Panowie ale jak ściągnąłem pokrywę zaworów to dźwignie zostały w niej i pomimo że wałek się obraca zawory się nie ruszają więc to nie będzie źle ustawiony rozrząd moim skromnym zdaniem.. chyba że źle dedukuje :buttrock: Łańcuszek jest napięty ale ma bardzo niewielki luz, dekompresor również nie działa jak nie ma pokrywy zaworów
  11. jak na moje oko zawory są na równej wysokości i otwierają się poprawnie, ten stuk na filmie jest wyraźnie wyczuwalny na kluczu którym kręcę wałem .
  12. Odgrzebuje stary temat ale jeszcze nie poradziłem sobie z tym co spotkało mój silnik. Dzisiaj ściągnąłem pokrywe zaworów i okazuje się, że wszystko z zaworami ok. nagrałem filmik http://www.wrzuta.pl/film/4ateIe344R/20090301 tyle mogę przekręcić wałem :( do tego zastanawia mnie łańcuszek rozrządu czy te prześwity są normalne ? http://img4.imageshack.us/my.php?image=lancuch.jpg ma ktoś jakiś pomysł ?
  13. Witajcie, koleżanka ma do sprzedania Suzuki GS500F z roku 2004, motocykl znam od momentu zakupu, stan idealny, dopieszczony, bardzo dobry wybór jak na początek przygody z jednośladem. Zapraszam do oglądania i zapewniam, że ktoś kto zdecyduje się go obejrzeć na pewno zabierze go ze sobą. Szczegóły i kontakt w aukcji allegro http://www.allegro.pl/show_item.php?item=552353831 pozdrawiam i lewa na górze. Marcin
  14. co się stało z głowicą jeśli mozna spytac ? bo chyba mam podobny problem :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...