BadMan Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Panowie ale jak ściągnąłem pokrywę zaworów to dźwignie zostały w niej i pomimo że wałek się obraca zawory się nie ruszają więc to nie będzie źle ustawiony rozrząd moim skromnym zdaniem.. chyba że źle dedukuje :buttrock: Łańcuszek jest napięty ale ma bardzo niewielki luz, dekompresor również nie działa jak nie ma pokrywy zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 no ale sprawdz ustawienie rozrzadu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 (edytowane) Panowie ale jak ściągnąłem pokrywę zaworów to dźwignie zostały w niej i pomimo że wałek się obraca zawory się nie ruszają więc to nie będzie źle ustawiony rozrząd moim skromnym zdaniem.. chyba że źle dedukuje :buttrock: Łańcuszek jest napięty ale ma bardzo niewielki luz, dekompresor również nie działa jak nie ma pokrywy zaworów Chyba nikt tu nie czyta ze zrozumieniem albo nie rozumie zasady działa układu. Sam autor już więcej wie od podpaowaidająccych. Nie ma dźwigienek zaworowych więc zawory nie pracują i są zamknięte więc tłok góra -dół powinien latać bez problemu a kompresję przy tak wolnym obracaniu się przewali(ale wystarczy wykręcić świecę). Mam taką sugestię czy przypadkiem główka zaworu nie leży na tłoku....bo objaw jest dość typowy.Świeca out i szukanie jeśli jest taka możliwość. Edytowane 2 Marca 2009 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 (edytowane) Co ma wspólnego ustawienie rozrządu kiedy na filmiku masz zdjętą pokrywę i wszystkie zawory są zamknięte. Gdyby rozrząd byłby źle ustawiony to teraz kręciłbyś wałem bez problemów. Wał blokuje się w okolicach GMP? Jeśli tak, to tłok uderza o głowicę lub zawory. Jeśli blokuje się w innym miejscu - szukaj problemu gdzie indziej. Może to niewłaściwy trop, ale na myśl przychodzi mi jeszcze wałek wyrównoważający który może uderzać o korbowód, tylko pytanie jak by się przestawił. EDIT: monter75 był szybszy Edytowane 2 Marca 2009 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Chyba nikt tu nie czyta ze zrozumieniem albo nie rozumie zasady działa układu. Sam autor już więcej wie od podpaowaidająccych. Nie ma dźwigienek zaworowych więc zawory nie pracują i są zamknięte więc tłok góra -dół powinien latać bez problemu a kompresję przy tak wolnym obracaniu się przewali(ale wystarczy wykręcić świecę). Mam taką sugestię czy przypadkiem główka zaworu nie leży na tłoku....bo objaw jest dość typowy.Świeca out i szukanie jeśli jest taka możliwość. Dear friend! Mi chodziło o to, czy nie podparł zaworu i w ten sposób go nie skrzywił lub nie ułamał. Tam się luz na zaworze od dekompresora ustawia inaczej niż na pozostałych 3. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Przeciez to jednocylindrowy tluczek, co za filozofia zrzucic glowice i sprawdzic ? Jak tam wszystko dobrze to tylko walek wyrownowazajacy bo nic tam wiecej nie ma ( no chyba ze skrzynia zablokowana z jakiegos dziwnego powodu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 A co ma zdjecie klawiatury ( dzwigienek) do sprawdzenia rozrzadu ? bo ja nie czaje . Przeciez nie przestawil sie po zdjeciu pokrywy z dzwigienkiami. A luz na zaworku z deko sprzwdza sie normalnie , tylko musi byc dekompresator zamkniety , wyrazne klikniecie i zaraz po tym znak T na magneto - wtedy sie sprawdza. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nitomen, chodzilo mi nie o sprawdzenie rozrzadu a walu korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Panowie jak to jest że w jednym temacie o ustawianiu zaworów jest opis że należy ustawiać przed zadziałaniem dekompresora a teraz piszesz że po zadziałaniu ? Już się zgubiłem w tym wszystkim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 5 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) ponieważ nie moge edytować swojego posta jestem zmuszony napisać jeden pod drugim za co bardzo przepraszam administrację forum. Sprawa się wyjaśniła. Po błędnej regulacji zaworów tłok uderzył w zawór wydechowy i rozpadło się gniazdo zaworu. Kawałki zostały na tłoku i blokowały w GMP. Teraz czeka mnie naprawa głowicy. Czy takie uszkodzenia naprawiają warsztaty które regenerują głowice ? Czy jest to operacja na tyle skuteczna, że po naprawie będzie można przejechać tym motocyklem kilka tysiecy km :) czy lepiej szukać używaną głowicę ? Edytowane 6 Marca 2009 przez BadMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 naprawiaja w Marex Motor , skutki ponoc dobre , ale osobiscie nie sprawdzalem , tylko slyszalem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 panowie uszkodzenia głowicy są takie http://img300.imageshack.us/img300/8663/20090305.jpg czy gniazdo zaworowe mogło zostać uszkodzone na skutek błędnej regulacji zaworów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Głowica na smietnik, bo nie opłaca sie tego robic Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 O żesz Ty Karol toś pokazał sposób regulacji zaworów. A tak poważnie to szukaj używki głowicy bo naprawa to jak wróżenie z kart. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadMan Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 problem lezy w tym, ze jest to model NX 500, a znalezienie glowicy do tego modelu graniczy z cudem. Chyba, ze jest taka sama jak w 650 ale niestety nie mam jak tego sprawdzic. Do zrobienia jest gniazdo zaworu i zrobienie tego zadzioru ktory powstal od peknietego gniazda. Ogladam to z kazdej strony i dochodze do wniosku ze jak zawor dostal w tlok to nie mial kontaktu z gniazdem a zawor wydaje sie prosty i na wiertarce nie widac bicia. Co o tym myslicie¿ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.