Skocz do zawartości

Spodnie (dżinsy, jeansy) motocyklowe


Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowedzi.

Pytam bo takie dżiny sobie kupiłem motowera za 460zł z ochranaczam na kolana i na biodra no i z tym kevlarem, są bardzo wygodne i przewiewne w upalne dni no i chciałem poznać waszą opinie.

 

Obejrzałem kilka takich testów na you tube i na google no i kupłem.

http://www.youtube.com/watch?v=oUKzAORD35I

http://www.youtube.com/watch?v=GDPcFGV9vPg&feature=related

 

 

 

Tylko nie zapominaj ochraniaczy na kolana, a lepiej dokup bardziej profesjonalne. Ja nie założyłem i kuśtykałem tydzień czasu po glebie, na szczęście wszystko minęło po tym tygodniu, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jazde wokól komina to dobra opcja. Bardziej przewiewne i sié czlowiek tak nie zagotuje jak sié porusza bez moto w porównaniu do skóry (mam skóre TFL COOLSYSTEM). Sam uzywam , majá nawet protektory na kolana.

Pozdro

 

Jezdzac samemu po Alpach - tylko jeansy - pod spodem bionic'i -

 

Grzegorz a jak Ci sie sprawdza ten Cool system ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja często (od kilku lat) korzystam z jeansów motocyklowych - Vanucci Estivo, naprzemiennie z kombinezonem skórzanym Vanucci Art VIII.

 

Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie na ciepłe dni, do kompletu używam kurtki tekstylnej Helda. Jest w nich w miarę wygodnie, ale nie wiem czy cały dzień w pracy bym wytrzymał - tym bardziej, że do pracy jeździ się zazwyczaj rano, kiedy jest chłodniej niż w ciągu dnia i niekiedy warto założyć bieliznę termoaktywną a z nią na nogach w lato w pracy na pewno się można ugotować. Jeansy motocyklowe są troszkę grubsze od zwykłych, a na tyłku, kolanach i na bocznych szwach posiadają wstawki z materiału z włókiem kevlarowych - co też wpływa na wzrost temperatury i mniejszą wygodę. Spodnie sprawiają wrażenie bardzo solidnych i zwartych, to nie jest tak że są jak jakiś luźny worek - dużo zależy od kroju.

 

Co do ochrony to w ostatnim sezonie miałem szlifa na asfalcie przy 50km/h w tych jeansach. Nigdzie się nie porwały, jedynie lekkie otarcia. Dzięki temu, że dokupiłem ochraniacze biodrowe, to nic mi się poważnego nie stało, ale miałem wrażenie, że gdyby nie ten ochraniacz to bym złamał nogę w biodrze, bo przez tydzień po wypadku mocno bolało.

 

Podsumowując, moim zdaniem komplet jeansy motocyklowe + letnia kurtka to dobry zestaw na lato do jazdy po mieście. Na wszystkie pozostałe warunki polecam skórzany kombinezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz a jak Ci sie sprawdza ten Cool system ?

 

:crossy:

 

W porównaniu do normalnej czarnej skóry to odnosze wrazenie , ze Cool sié mniej nagzewa - róznica nieduza ale jednak odczuwalna. Piszé o spodniach - takie dzieciéce spiochy na szelkach pod cycki :laugh: . Bo kurtka mix Maxvell IV Coldblack) tez od Hein-gericke.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Posiada ktoś model Mottowear Espada CT ?

Podobają mi się i zastanawiam się nad ich zakupem na przyszły sezon ;)

Nowa technologia zapewnia takie same wartości odporności na ścieranie jak jeansy podszyte 100% Kevlarem.

Edytowane przez Motomaniac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z podszyciem to nie do końca. To "CT" w nazwie oznacza że nici kevlaru są wymieszane z bawełną dżinsową. Podobno jeszcze lepsze niż podszycie kevlarowe, bo jest na caaaałej powierzchni spodni, a nie tylko na miejscach podszycia. W polskiej i niemieckiej prasie motocyklowej zbierają pochlebne opinie.

Ja osobiście mam niższy model, bo City NT i chwalę sobie je bardzo! Teraz są chyba lepsze ochraniacze w mottowear'ach niż u mnie były. Te Espady mają regulowaną długość nogawek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Espada CT to chyba najlepsze i najbardziej udane spodnie jeansowo-motocyklowe na rynku. Jak wspomniał wyżej derbixxx, są podszyte w całości nićmi kewlarowymi, a wiec sprawę ścieralności mamy załatwioną. To co mnie dodatkowo cieszy to lepsze protektory kolanowe w standardzie niż np niższy model CIty X.. - dokładnie to espada posiada D3O, bardzo miękkie, głębsze (lepiej okalające kolana) dobrze dopasowujące się protektory, są lekkie i nie pozorne, ale technologicznie to obecnie najlepsze protektory piankowe (podczas uderzania rzekomo protektor staje się mało plastyczny i mamy pewność ze będzie chronił kolana w takiej formie jak go widzimy)

Miałem również poprzedni model Espade XTP - porównanie: model CT nie ma lanserskich haftów oraz wszechobecnych przetarć, dzięki czemu spodnie wyglądają dość klasycznie (oprócz wywianych napisów na końcach nogawek)

Spodnie posiadają regulowaną długość nogawek za pomocą ściagaczy wewnątrz spodni (wygodne)..

A ceny wcale nie muszą być przesadnie wysokie, ja swoje kupiłem za 449zł (jeśli ktoś będzie chciał na priv napisze gdzie się kierować w Wawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tu jest test d3o, głównie pokazane w akcji jak działa to utwardzanie się.

 

(...) dokładnie to espada posiada D3O, bardzo miękkie, głębsze (lepiej okalające kolana) dobrze dopasowujące się protektory, są lekkie i nie pozorne, (...)

Ja sobie dokupiłem kiedyś te d3o na stoisku z mottowear'ami na bazarze w Wawie. Jakiś inny model musieli mi sprzedać, bo moje w ogóle mi nie okalają kolan, takie listki za wąskie i za krótkie, przy wywrotce na pewno by się nogawka przekręciła i ochraniaczem bym nie trafił w przeszkodę a gołą nogą :-( Mam z tej serii T5, krótsze niż dłuższe :P http://www.d3o.com/partner/d3o-products/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

http://www.4ride.pl/odziez-motocyklowa/spodnie-motocyklowe/spodnie-jeans-motocyklowe/spodnie-jeansowe-damskie-freestar-raya.html

 

Spodnie marki freestar.

 

Zastanawiam się czy tego nie kupić. Przymierałam dzisiaj w sklepie i są diablo wygodne. Po prostu jak normalne spodnie, w ogóle nie można odczuć, że są przeznaczone na moto. Dodatkowo fajnie leżą na tyłku, protektory na właściwym miejscu... Co do szycia i materiału nie mam żadnych zastrzeżeń. Protektory na kolanach, biodrach a nawet na kości krzyżowej, do tego kevlar w środku. Cena w porównaniu z tekstyliami - super.

 

Myślicie że na takie miejskie śmiganie, ew. krótkie, podmiejskie trasy się nada, czy lepiej zainwestować w tekstyl? Z tym że w tych drugich czuję się jak rycerz w zbroi, bez znaczenia marka, model, materiały :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślicie że na takie miejskie śmiganie, ew. krótkie, podmiejskie trasy się nada, czy lepiej zainwestować w tekstyl? Z tym że w tych drugich czuję się jak rycerz w zbroi, bez znaczenia marka, model, materiały :(

od kilku lat jeżdżę w jeansach motocyklowych (miasto, wycieczki, tory kartingowe), raz miałem na dupsku texy i nigdy więcej

moje jeansy już sporo przeszły (parę gleb, jedna przy ok. 100km/h) i jeszcze żyją chociaż wypadało by je już wymienić na nowe :)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...