Skocz do zawartości

WSK 175


zbyhu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Ostatnio kupilem motocykl WSK 175 (chyba model M21W2). Zapisuje sie teraz wszedzie, gdzie tylko moge dostac jakies informacje i porady odnosnie tego motorka.

W zasadzie jest w dobrym stanie, brakuje mu troche od technicznej strony, bo biorac pod uwage estetyke, to jest super :(.

 

wsk.jpg

 

Tak wyglada :D (ciekawe, czy wejdzie)...

Szukam tez takich elementow jak:

-zamki pod siodlo i kierownice (po prostu ich nie ma...)

-rozpieracze szczek hamulcowych (moje sa troche juz zuzyte)

W zasadzie nie zagladalem glebiej, wiec nie wiem co mi bedzie potrzebne. Zapewne jeszcze cos dopisze.

Takze, jesli mozecie to powiedzcie, co wiecie o tym motocyklu i czy moze ktos z Was nie ma tych czesci?

Pozdrawiam

Zbyhu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj tata mial taka WSK od nowosci ( niestety dobrych pare lat temu sprzedal, czego do dzisiaj zaluje... ) i -jak sobie przypominam-wcale nie wygladala lepiej ( w wydaniu fabrycznym ) od Twojej. Taki sprzet po tylu latach w takim dobrym stanie to rzadkosc. Szanuj ja bo jest tego warta ( pewnie to juz weteran szos, a jesli nawet nie to wkrutce stuknie jej 25 latek). A tak przy okazji, to chyba oryginalna WSK nie miala tylu chromow i polerki silnika. 8)

PS

Wsk M21W2 175ccm-:

*silnik- typ W-2B

*stopien sprez.-9,0 :1

*moc max-10,3 kW ( 14 KM ) przy 6000obr/min

*max moment obrotowy-17,3 Nm przy 5800 bbr/min

*gaznik- GM-26 U3 ( srednica gardzieli 26mm )

*napiecie znamionowe- 12V

*moc pradnicy (alternatora)- 50W

*sprzeglo - mokre 4-tarczowe

*4 biegi

*zawieszenie przednie- widelec teleskopowy z tlumieniem olejowym

*zawiesz. tylne- wahacz wleczony i teleskopy z tlumieniem olejowym

*wymiary ogumienia- 3,00-18"

*V-max- 105 km/h (dane fabryczne)-poleci trocze szybciej 8)

*zuzycie paliwa- 3,8/100km

 

Pozdrufka 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem podac rocznika :D.

Motorek wyprodukowano w 1975 roku, takze cyka mu juz 27 rok. Wlasnie ciekawy jestem, czy moge go zarejestrowac jako zabytek... Nie wiem, jakie sa wymagania. Czy wiek 27 lat i 17 lat od konca produkcji wystarczy? :D

Nie mam zamiaru wprowadzac zadnych modyfikacji. Chce ja jeszcze bardziej wyciagnac, bo ona dobrze wyglada, ale duzo jej brakuje do sprawnosci. Przede wszystkim silnik cieknie, hamulce mam mocniejsze w rowerze :D, instalacja elektryczna to juz w ogole odyseja.

No ale mam checi, cala zime i jeszcze troche kasy :D.

Doszedlem do wniosku, ze to jednak jest najprawdopodobniej M21W1, bo instalacja elektryczna jest 6 voltowa, a M21W2 ma 12V.

Zaraz ide ogladac ten album. Jestem tu nowy, wiec narazie sie nie znam :(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha!

I dzieki za uznanie :D oraz tak szybka reakcje na post :(.

Karlik: ta Twoja WSK tez bardzo ladna.

Moj ojciec mi opowiadal, ze raz jak jechal swoja WSKa (mial jak mial kolo 20 lat) to mu strzelil pierscien na tloku i wmielil mu sie w silnik. Pomimo to ojciec jakos dojechal (!) do domu, a po zdjeciu glowicy okazalo sie... ze gladz cylindra nawet nie jest drasnieta. Natomiast tlok musial wymienic :D.

No wstawilem inne zdjecie niz to co jest w tym watku do Albumu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe :D

 

A to super, czyli moja WSKa jest juz zabytkiem :D? Super :(.

Dzieki za tak mile opinie.

Dzisiaj rozebralem silnik, bo rozrusznika nie ma. Troche musze pokupowac czesci, ale chyba sa u mnie w sklepie.

Jak juz znowu motorek bedzie na chodzie, to zrobie kilka fotek i umieszcze gdzies na tym forum :D.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!Extra sprzęt ,mało już takich na świecie,szkoda!!Skąd jesteś bo mój brat wie wszystko na temat WSK 175. Ma jeszce przeróbkę ,na której jeżdzi na drugim biegu na jednym kole-Kłaniam się wszystkim pseudościgantom na ponad 100-konnych potworach . Niestety taka przeróbka ,niszczy silnik(to już trzecia skrzynka biegów, drugie sprzęgło i trzeci szlif).Zakazałem bratu takiego katowania i wreszcie chyba odbuduje SHL 4-biegową(z niej adoptował silnik).Niedawno ukazała się nowa edycja książki pt. "Motocykle WSK",poszukaj w księgarniach. Pozdrawiam.Cześć Janek z Łomży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czesciami to nie powinienes miec najmniejszego klopotu. Ja kupowalem czesci do mojej 40-sto letniej WSK w sklepie motoryzacyjnym, ale ze tak drozej wychodzilo krecilem sie po okolicy i szukalem po ludziach calych motocykli, czesci, silnikow! I tak dla przykladu podam, ze: skrzynia biegow tj. walki i tryby w sklepie kosztowala ok 38zl a ja kupilem caly silnik na chodze ale zniszczony (polamane zeberka cylindra, poukrecane sruby) za 5 zl! No to lekka zornica - nie?? A srodeczek jak noweczka - sprzeglo, skrzynia biegow (wszystko w zajebistym stanie)! Pozdro Karlik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...