MłodyWilk22 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Kolega od Hajki nie widzi żadnej różnicy przed i po korekcie klap.On na pewno nie będzie widział ale hamownia pokaże różnicę rzędu 30kM w tym silniku. No to niezła nowinka :biggrin: To lepiej regularnie synchornizowac i nie pozwolić na pasienie się 30-stu kucy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Wtrysk jest tak stary jak gaźnik;] Widziałeś kiedy kolwiek samolt na gaźniku ? cala gama silnikow samolotowych po dzis dzien jest na gaznikach... ...Pozatym kto sie dobrze zastanowi ten zobaczy ze konstrukcja gaźnika jest naprawde złożona. Dużo lepiej i szybciej mozna zaprojektować wtrysk;)no i tu wlasnie jest ta przewaga wtrysku Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 no tak cała gama ale jakie to gaźniki i jakie samoloty...chce zobaczyć jak rozwiazał sie problem dostarczenia paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 no tak cała gama ale jakie to gaźniki i jakie samoloty...chce zobaczyć jak rozwiazał sie problem dostarczenia paliwa. problem, ktory widzisz nie jest problemem nawet dla pily motorowej w rekach drwala, z ktora "tanczy" w lesie w kazdej pozycji, poczytaj o gaznikach nie bedziemy Ci tu wszystkiego tlumaczyc zwlaszcza, ze juz i tak odbieglismy od tematu... a zreszta daleko nie szukac, masz http://www.wsk.kalisz.pl/index_p.htmzadzwon do nich beda mieli czas to Ci wytlumacza pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Macając tematu...znalazlem wypoweidz , Iz Na dalsze trasy niepoleca sie silnikow z wtryskiem... czym sie to objawia...??Rowniez ktos napisal ze W podruze po pustkowiach tez niebardzo ze wzgledu na jakośc paliwa. Jak to ma sie do faktow, dodam ze planuje w wakacje Dluzsza podruz wlasnie "wtryskowcem" i ciekawia mnie te stwierdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Macając tematu...znalazlem wypoweidz , Iz Na dalsze trasy niepoleca sie silnikow z wtryskiem... czym sie to objawia...??Rowniez ktos napisal ze W podruze po pustkowiach tez niebardzo ze wzgledu na jakośc paliwa. Jak to ma sie do faktow, dodam ze planuje w wakacje Dluzsza podruz wlasnie "wtryskowcem" i ciekawia mnie te stwierdzenia. nijak sie to ma do prawdy, masz filtr paliwa, czy nie? pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 23 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2008 nijak sie to ma do prawdy, masz filtr paliwa, czy nie? pozdr Ja niewidze zadnego problemu, ale moze ktos jest madrzejszy, hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Ponieważ w niektórych wtryskach dyszki są naprawdę malutkie ( o wiele mniejsze niż dysze gaźnikowe) to generalnie chodzi o jakość/czystość paliwa i osady jakie ono zostawia. Dobry flitr paliwa powinien załatwić sprawę.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Hutyra Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Przesiadłem się z YZ450f 2006r gaznikowej na YZ450F 2011r z wtryskiem różnice są takie ze gaznik reaguje agresywniej na gaz,mniej pali i łatwiej motor odpalal w moim przypadku.Na wtrysku idzie na koło od razu nie ma tzw.dziury. moc oddaje płynnie nie ma tej agresywności mi akurat tego brakuje i pali więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 27 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2019 W dniu 8.12.2019 o 12:37, Dawid Hutyra napisał: Przesiadłem się z YZ450f 2006r gaznikowej na YZ450F 2011r z wtryskiem różnice są takie ze gaznik reaguje agresywniej na gaz,mniej pali i łatwiej motor odpalal w moim przypadku.Na wtrysku idzie na koło od razu nie ma tzw.dziury. moc oddaje płynnie nie ma tej agresywności mi akurat tego brakuje i pali więcej. Wtrysk pali więcej? Nie zaprzeczam, że tak jest u Ciebie ale nie mów od razu, że wtrysk spali więcej niż gaźnik w niektórych motocyklach gaźnikowych spalanie jest większe niż na wtrysku a w niektórych na wtrysku większe niż w tych gaźnikowych, więc to, że stwierdziłeś od razu, że wtrysk pali więcej to błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 (edytowane) Wtrysk na moje będzie zdecydowanie lepszy. Edytowane 28 Grudnia 2019 przez R6 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 Ten sam silnik (bo to silnik spala paliwo) na gaźniku będzie spalał ciut większe ilości paliwa (prawidłowo wyregulowany), gaźnik po prostu nie jest w stanie dobierać tak precyzyjnych dawek paliwa dla wszystkich obciążeń silnika. Prawidłowo dostrojony do potrzeb silnika wtrysk, będzie ZAWSZE ekonomią spalania przed gaźnikiem. Z tego powodu właściwie gaźniki przeszły do historii. Odczucia, że na gaźniku pracował lepiej, agresywniej to tylko odczucia, albo zła regulacja. Zarówno gaźniki jak i wtrysk mają współcześnie możliwości regulacji dawki paliwa. Za odczucie większej płynności w oddawaniu mocy silnika, odpowiada przede wszystkim kąt zapłonu, a nie dawka paliwa czy sposób jej dostarczania. 1 Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.