tomek 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 witam mam taki problem, gdy zapale maja honde xr 350 to słychac straszne stuki z silnika, stuki wzrastaja wraz ze wzrostem obrotów silnika :icon_mrgreen: , silnik sie dobrze wkreca na obroty, nie stracił kompresji. Mysle ze to bedzie cos z rozrzadem ale nieznam sie na tym ;) prosił bym o pomoc co to moze byc, z góry dziekuje na odp. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Raczej korbowód chce na emeryturę Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 a na korbowodzie niema jakiegos łożyska? bo to chyba tez moze byc przyczyna?a jak ksztaltuja sie ceny takiego korbowodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Jest i możesz zapytać w Riderze , cały korbowód PROXa to około 700 zeta ale mogę się mylić co do ceny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 (edytowane) Możliwe przyczyny stukania:- korbowód- prowadnice, wałek, łożyska wałka, dzwigienki zaworowe w ekstremalnym przypadku luźne gniazdo.- kosz sprzęgłowy korba raczej taniej o ile w zaminniku, ale pewny nie jestem czy tam będzie. Niezapopularny silnik może to samo co w XR 400 cza sprawdzić. Edytowane 13 Kwietnia 2008 przez Lucass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 (edytowane) u mnie w dr350 byl zjechany walek i dzwigienki i ostro walilo, motocykl jezdzil ale slabo Edytowane 13 Kwietnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 (edytowane) u mnie w dr350 byl zjechany walek i dzwigienki i ostro walilo, motocykl jezdzil ale slaborobiłeś z tym? ile dałes za naprawe bo niewiem ile kasy szykowac???? a co do samego stukania to moze powiem ze to sie stało nagle, jechałem na moto, nic nie stukało a tu nagle mi zgasl :buttrock: potem długo niechciał zapalic a jak juz zapalił to sie zaczeło to stukanie i moto nie jechalem tylko zgasiłem................. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez tomek 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a czy mozna w jakis sposób zregenerowac korobwód????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htm z dzwigienkami wyszlo mi 250zl. Gdybys mial zjecahny walek i dzwigienki to bylo by to z czasem coraz glosniejsze. Sciagaj gore i sprawdzaj czy wszystko ok Da rade wbic nowe lozyska i sworznie ale nie powinno sie tego robic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a niewiesz przypadkiem jakie sa cent zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Rozumiem że pytasz o ceny zaworów?Do xl350r 1985r ( na 99% ten sam silnik) komplet oryginalnych zaworów kosztuje 677,96 pln brutto, ale podobno dobrze się spisują dorabiane u Paradowskich (koszt ok 50zł/szt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 już wszystko jasne, dzis byl u mnie kolega mechanik i sprawdzalismy rozrzad, regulowalismy zawory ale nic to nie dalo, okazało sie ze stukanie dochodzi ze sworznia tłoka.... i tu mam jeszcze jedno pytanko, czy mozna kupic sam sworzen czy trzeba kupic cłay oryginalny tłok? Według czego sugerowac sie przy kupnie tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Po zdjeciu tloka z korbowodu sworzen trzeba pomierzyc mikrometrem, moze sie okazac ze sworzen jest dobry a wyrobiona jest tulejka korbowodowa w ktorej on siedzi. Jezeli jest tam tulejka, bo wiekszosc japonskich konstrukcji chodzi "na golasa" i wowczas trzeba wymienic korbowod. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a jaki powinien miec wymiar sworzen tłoka a jaki korbowód? po czym pozanc ze jest wybity sworzen a nie korbowod????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jezeli mierzysz sworzen po bokach ( ktore siedza we wnetrzu tloka ) i w srodku, i srodkowy wymiar sie rozni na "-" to znaczy ze jest wybity, jezeli wymiar wszedzie na srednicy sworznia jest jednakowy, to nie jest wybity. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.