Skocz do zawartości

Dziwne stukanie


tomek 125
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem, gdy zapale maja honde xr 350 to słychac straszne stuki z silnika, stuki wzrastaja wraz ze wzrostem obrotów silnika :icon_mrgreen: , silnik sie dobrze wkreca na obroty, nie stracił kompresji. Mysle ze to bedzie cos z rozrzadem ale nieznam sie na tym ;) prosił bym o pomoc co to moze byc, z góry dziekuje na odp. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe przyczyny stukania:

- korbowód

- prowadnice, wałek, łożyska wałka, dzwigienki zaworowe w ekstremalnym przypadku luźne gniazdo.

- kosz sprzęgłowy

 

korba raczej taniej o ile w zaminniku, ale pewny nie jestem czy tam będzie. Niezapopularny silnik może to samo co w XR 400 cza sprawdzić.

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w dr350 byl zjechany walek i dzwigienki i ostro walilo, motocykl jezdzil ale slabo

robiłeś z tym? ile dałes za naprawe bo niewiem ile kasy szykowac????

 

a co do samego stukania to moze powiem ze to sie stało nagle, jechałem na moto, nic nie stukało a tu nagle mi zgasl :buttrock: potem długo niechciał zapalic a jak juz zapalił to sie zaczeło to stukanie i moto nie jechalem tylko zgasiłem.................

Edytowane przez tomek 125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.swiatek.com.pl/motocykle1.htm z dzwigienkami wyszlo mi 250zl.

 

Gdybys mial zjecahny walek i dzwigienki to bylo by to z czasem coraz glosniejsze. Sciagaj gore i sprawdzaj czy wszystko ok

 

Da rade wbic nowe lozyska i sworznie ale nie powinno sie tego robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już wszystko jasne, dzis byl u mnie kolega mechanik i sprawdzalismy rozrzad, regulowalismy zawory ale nic to nie dalo, okazało sie ze stukanie dochodzi ze sworznia tłoka.... i tu mam jeszcze jedno pytanko, czy mozna kupic sam sworzen czy trzeba kupic cłay oryginalny tłok? Według czego sugerowac sie przy kupnie tłoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjeciu tloka z korbowodu sworzen trzeba pomierzyc mikrometrem, moze sie okazac ze sworzen jest dobry a wyrobiona jest tulejka korbowodowa w ktorej on siedzi. Jezeli jest tam tulejka, bo wiekszosc japonskich konstrukcji chodzi "na golasa" i wowczas trzeba wymienic korbowod.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mierzysz sworzen po bokach ( ktore siedza we wnetrzu tloka ) i w srodku, i srodkowy wymiar sie rozni na "-" to znaczy ze jest wybity, jezeli wymiar wszedzie na srednicy sworznia jest jednakowy, to nie jest wybity.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...