letek Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 witam, rozkręciłem ostatnio gaźniki w celu czyszczenia i sprawdzenia stanu, membrany po wyjęciu są dość miękkie i mają większą średnicę niż miejsce na nie w gaźniku, tak jakby rozciągneły się, nie są poprzerywane. czy takie membrany kwalifikują się do wymiany?(wykres mocy z hamowni jest pofalowany od około 7000 obr/min, czy to wina tych membran?) szukałem zamienników ale niestety nie występują do tego modelu, w serwisie membrana wystębuje tylko z przepustnicą i kosztuje 560 zł za sztukę (potrzebuje 4) :) czy pasują z innego modelu, ewentualnie czy można jakoś ten temat inaczej przeskoczyć? motocykl to kawasaki zr1100 zephyr z 1992 roku, kod ramy ZR10A gaźniki KEIHIN CVK (więcej numerów na nich niestety nie ma). proszę o pomoc. pozdr :icon_rolleyes: Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Niestety tego nie przeskoczysz, membrana to najdrozsza czesc gaznika i czasem taniej kupisz dobre uzywki gazniki niz nowe membrany. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Niestety tego nie przeskoczysz, membrana to najdrozsza czesc gaznika i czasem taniej kupisz dobre uzywki gazniki niz nowe membrany. Adam M. czyli jesli membrana wyglada tak jak to opisal letek, to kwalifikuje sie do wymiany? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jeżeli membrana powiększy sie albo zmniejszy na tyle ze uniemozliwia to założenie pkrywki to trzeba ją wymienić. Choć to troche dziwne... może ktoś już coś kombinował i to nie jest membrana z tego gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 i to bardzo dziwne, bo jak pamiętam membrana twardnieje od wypracowania, wymieniałem niedawno u siebie i na szczęście mam membranki oddzielnie, kupiłem orginałki z serwisu, ale w Larsonie były w podobnej cenie zamienniki (i tu i tu cena około 115zł za sztuke). Objawy były takie iz obroty dość mozolnie spadały, ale wkręcać sie normalnie wkręcała. Takze sprawdz w katalogach jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Jak nie mozesz dostac do danego moto to szukaj do danego gaźnika. Moze Kawasaki dawało takie gaźniki w innych sprzętach. A ostatnia deska ratunku na takie membrany, dość prymitywna ale czasem działa to podgrzej lekko membrany nad gazem, ale tak aby sie nie nagrzaly zbyt mocno, nie przypaliły bo wtedy nie bedziesz miał żadnych. Ja robiłem tak ok.30-40cm nad ogniem, nie trzymając ich tam długo tylko wsuwając i wyciągając z "tunelu" ciepła. Membrany mają to do siebie że pod wpływem niewielkiej temperatury powracają do pierwotnego kształtu jesli nie są maksymalnie zniszczone. Moja wróciła i róznica w pracy moto była, niewielka ale widoczna. Po tym procesie dało sie ją w ogóle schować pod pokrywkę w gaźniku bo normalnie to nie chciała wejść. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) i to bardzo dziwne, bo jak pamiętam membrana twardnieje od wypracowania, wymieniałem niedawno u siebie i na szczęście mam membranki oddzielnie, kupiłem orginałki z serwisu, ale w Larsonie były w podobnej cenie zamienniki (i tu i tu cena około 115zł za sztuke). Objawy były takie iz obroty dość mozolnie spadały, ale wkręcać sie normalnie wkręcała. Takze sprawdz w katalogach jeszcze raz Wcale nie dziwne, a powiem nawet że normalne... Miałem ten sam problem w swoim gpz 500, właściwie to nie trzymał wolnych obrotów i nie chciał schodzić z obrotów. Wymiana membran pomogła. Koszt 1 membrany z przepustnicą ( bo jakoś muszą zarobić) to 250zł. Proponuję poszukać używek, tak jak ja to zrobiłem. Gaźniki Keihina,bardzo przyjemnie się je reguluje i regeneruje... Miałem co prawda z nimi trochę problemów ale to przez to że moto stało 7 lat nieuzywane. Możliwe że od gpz będą pasowały membranki. Musisz dobrze poszukać Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez IG x] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 A ceny membran w PL to niezłe mają. W USA internetowy sklep oferuje takowe z przepustnicą za 99.16USD co daje ci trochę ponad 200 PLN za sztukę. Zresztą luknij sam, nr części 16126: http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...yr-1992/o/m9714 Bede w polskim warsztacie w Londynie za kilka dni to mogę podpytać czy mają takie coś i ile sobie liczą. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Zawsze jest jakieś wyjście awaryjne, jak masz dobre, tzn. nie wyrobione przepustnice to możesz zastosować coś takiego http://www.motorradbay.de/main/home.php jest to sama membrana wklejana na miejsce starej. W spisie moto do których to pasuje nie jest wymieniony zephyr ale napisz maila czy pasuje do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 dziękuje wszystkim za pomoc, myślę że najlepsze wyjście to nowe membrany. właściwie to moto pracuje normalnie, czy mogę jakoś zaszkodzić silnikowi jeżdżąc z takimi? pozdr Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Raczej na pewno nie. No chyba że będzie łapał lewe powietrze spod kopułki ale to raczej wątpliwe skoro dobrze chodził. Aha i taki gaźnik (tylko jedna sztuka) są np w Kawasaki KLR 600 i 650:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYRZUTNIA Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 membrana ważna rzecz w gażniku rzeczywiscie tak jak kolega qurim napisał że można podgrzać i powinna powrócic do swojej poprzedniej postaci;oczywiście gdy jest lekko rozciagnieta;jednak najważniejsze żeby ją dokładnie założyć tzn. żeby się niepodwinęła i dokęcić właściwymi momentami śruby kopułki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaj261 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 sprobuj zalozyc przykrywki i zaobserwoj czy dobrze dolegaja,ja w moim gsxf tez myslalem ze sa za duze membrany ale po nalozeniu przykrywek i poruszaniu nimi membranki ladnie sie dopasowaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.