jaco424 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam,Przede wszsytkim chciałem się przywitać, jestem tutaj nowicjuszem. Piszę w tym temacie, bo wiele problemów już dzięki niemu rozwiązałem, także jest pomocny :-)Posiadam Kawasaki KLX 250 z roku '94 (lx250g wyposażony w kierunkowskazy i akumulator). Od jakiegoś czasu nęka mnie "drobna" denerwująca usterka. Nagminnie spala mi tylną żarókę (świateł mijania), stop świeci. Nie bardzo znam się na elektryce, sprawdziłem jedynie bezpieczniki - są ok.Jakie objawy: po uruchomieniu silnika i włączeniu świateł postojowych, żarówka ładnie świeci. Po włączeniu świateł mijania, wolfram w tylnej żarówce lekko mruga (być może to jest powodem jego przepalania), dlaczego mruga, pewnie nie dostaje takiej jakości prądu jak powinien.Czy ktoś miał podobny problem? Lub ktoś bardziej kumaty byłby w stanie mnie naprowadzić? Zanim udam się do elektryka, chciałbym sam pokombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Rozbierz przewody tylnej lampy i odepnij kostkę. Z tyłu jest bardzo dużo brudu, wody i ogólnej wilgoci więc często styki pokrywają się niebieskim nalotem a izolacja przwodów pęka. STOP może działać, bo nie pracuje pod stałym napięciem i przewody nie przepalają się tylko dlatego. Pewnie gdybyś go zostawił włączonego też by się przepalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Jakie objawy: po uruchomieniu silnika i włączeniu świateł postojowych, żarówka ładnie świeci. Po włączeniu świateł mijania, wolfram w tylnej żarówce lekko mruga (być może to jest powodem jego przepalania), dlaczego mruga, pewnie nie dostaje takiej jakości prądu jak powinien. Czy ktoś miał podobny problem? Lub ktoś bardziej kumaty byłby w stanie mnie naprowadzić? Zanim udam się do elektryka, chciałbym sam pokombinować.Żarówka mruga bo akumulator jest skończony lub notorycznie rozładowany co zresztą kończy się jego zasiarczeniem i w krótkim czasie też nadaje się na śmietnik.Druga sprawa jest taka, że niektóre regulatory do poprawnej pracy wymagają sprawnego akumulatora, bez niego głupieją i mogą przepalać żarówki. Samo mruganie nie przepala żarówek, to przesąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Dzięki Panowie, Idę wypinać przewody tylnej lampy, i akumulator do ładowania.Dam znać czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 (edytowane) Podpiąłem akumulator pod prostownik, nie wyglądał na rozładowany.Wymontowałem tylną lampę. Styki wyglądają dobrze (na moje oko). Izolacja była pęknięta w jednym miejscu, załączam fotki.. troszkę to naderwałem, w celu sprawdzenia czy izolacja poszczególnych przewodów gdzieś nie "poszła", nie wygląda, więc nie wiem czy to może być problemem, w każdym razie zaizolowałem i pozostaje włożyć lampę, aku i sprawdzić. Brak czasu mnie ostatnio powala... Edytowane 5 Listopada 2013 przez jaco424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Podpiąłem akumulator pod prostownik, nie wyglądał na rozładowany.Nie brał prądu?? nie chciał się ładować?? Może to już jest kompletny kapeć, podłącz do niego żarówkę o znanej mocy i sprawdź jak długo będzie świeciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Protstownik rozpoczął ładowanie, po 10 minutach zasygnalizował pełne naładowanie akumulatora i przeszedł automatycznie do ładowania konserwacyjnego. Zrobię tak jak piszesz, podłączę żarówkę i sprawdzę. Nie wiem czy pisałem, akumulator ma nie cały rok, stąd wcześniej nawet mi do głowy nie przyszło, że to może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco424 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Podłączyłem żarówkę 12v 21/5w pod akumulator, świeciła ok. 7h.Zaizolowałem to co pokazywałem kilka postów wyżej. Po podpięciu lampy, zrobiłem przegląd dalej. Jedna kostka po rozpięciu (akurat od tylnego światła) miała dość sporo niebieskiego nalotu na stykach, przeczyściłem to papierem ściernym. Dzisiaj rano pojechałem motorem do pracy, żeby sprawdzić (wcześniej żarówkę spalało mi po 5 minutach). Pojechałem drogą okrężną i jeździłem ok. 1h. Na razie ciągle działa... Żarówka nadal lekko mruga, no ale jak kolega DEAD pisał, mróganie nie przepala żarówek, więc się tym na razie nie martwię. Zobaczymy jak światło będzie się sprawowało dalej. Edytowane 22 Listopada 2013 przez jaco424 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ma ktoś serwisówkę do klx 250/300 ? Bo ta z pierwszej strony nie działa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Czy luz zaworowy w KLX 300 jest taki sam jak w 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Sory że tak wale posty pod postem ale jestem w trakcie robienia przeglądu w swoim KLX 300 i mam jeszcze jedno pytanie, otóż mam krzywą przednią tarczę i czy da radę dopasować jakąś od innych modeli no 250 lub 650? Proszę o odpowiedź bo bardzo mi na tym zależy bo do puki jej nie wymienię nie mogę złożyć moto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Od Kx 250 pasuje modele z lat 94-97 chyba z tego co pamiętam. Luz jest taki sam z tego co pamiętam. Serwisówka http://www.gotocommerce.com/free_manuals/moto_manuals/data/Kawasaki%20KLX250%20Motorcycle%20-%20Service%20Manual%20and%20KLX300%20Suppliment%201997%20%7BEN%7D.pdf Edytowane 4 Lutego 2014 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 (edytowane) Panowie poszukuje linki gazu najlepiej kompletu czyli linki otwierającej i zamykającej choć mogą być aukcje do osobnych linek. Pilne :D Chodzi o KLX 300 choć myślę że od 250 lub 650 powinny być te sameps. linki od KLR będą pasować do KLX? Edytowane 16 Lutego 2014 przez Brynda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Sprawdz tutaj czy maja takie same numery http://www.kawasakipartshouse.com/ . Kilka czesci od klra pasuje do klxa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brynda Opublikowano 19 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 sęk w tym że nie ma podanych numerów a znalazłem linkę np tu: http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkt,666,ciegno-gazu-otwierajace.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.