WilQ_21 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 ja jeździłem skuterem na gumie troszke, ale plastiki zaczęły mi pękać bo były klejone i przestałem raz pojechałem do sklepu, kupiłęm to co miałe kupić i przyszła pora wrócić do domu no to myśle sobie pojade kawałek na gumie jak to się stało to nie wiem gaz mi się zacioł jak już jechałem i kawałek musiałem za nim biec, szczęście że miałem mocowanie do kuferka to się na tym zatrzymało :icon_razz: jakas babka stała na przystanku, ale się nie oglądałem potem bo było wstyd i pojechałem :) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 jak jusz jedzisz to dla własnego zdrowia psychicznego- nie patrz na obrotomierz,bo dodam,ze 2jki nie wrzuciszA to dlaczego 2ki nie wrzuci? Zmienia sie biegi podczas wheelie, nie? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 (edytowane) A to dlaczego 2ki nie wrzuci? Zmienia sie biegi podczas wheelie, nie?Wrzuci 2jkę tak mi się wydaje :buttrock:Bardzo szybka zmiana biegu i jedzie dalej przecież :) Edytowane 5 Sierpnia 2006 przez B@rtek Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 jak to mozna przebić ale to ostra jazda a na to szkoda mi sprzętu za długo na niego odkładałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filon89 Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Wrzuci 2jkę tak mi się wydaje :buttrock:Bardzo szybka zmiana biegu i jedzie dalej przecież :)oj nie do końca jak wciśniesz sprzęgło moto zacznie Ci opadać chyba że nie wiem jak to wykołujesz że nie musiała by być to wolna jazda na stojąco i musiał być tak ciałem balansować aby moto nie opadło ale wtedy trudna będzie dosięgnąć dźwigienki zmiany biegów jest na to sposób musisz zmienić bieg bez sprzęgła w nowszych moto można takie cus wyczyniać bez większej szkody dla moto a co do stawiania to tak:jedź jakieś 4 może 5 tys obr. sprzęgło wejdź na 7 8 tys i strzał z klamy moto wyskoczy jak popażony zajac na początku niech unosi sie na małe wysokości a Ty chwile po strzale z klamy naciskaj sprzegło aby moto opadło niech to na początek będą tylko uniesienia przećwiczysz i wyczujesz w ten sposób uniesienie i opadanie z gumy później po prostu wciskaj sprzęgło coraz później jeżdząc na kole o 10 , 20 cm dłużej niż ostatnio po kilku dniach dobrego treningu z pewnością 30 m nie stanowi problemu pozdro szerokości =] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jeśli punkt balansu złapiemy to i ze sprzęgłem nie będzie pewnie problem.Fajnie umieć takie coś, szpan i w ogóle korci, ale motocykl kupiony za oszczęgności ciężko zapracowane w dodatku zadłużając się.... :buttrock:Diabełek na jednym ramieniu, aniołek na drugim..... :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 ale sorry żeby w ogóle jeździć bez koszulki żadnej i to na betonie robić wheelie to trzeba albo mieć jaja albo być tak głupim.... no sorry jak polecisz to doopa poscierana skora po calosci... ehh ja sie boje po trawie - piasku w kurtce robić .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 ale sorry żeby w ogóle jeździć bez koszulki żadnej i to na betonie robić wheelie to trzeba albo mieć jaja albo być tak głupim.... no sorry jak polecisz to doopa poscierana skora po calosci... ehh ja sie boje po trawie - piasku w kurtce robić .. a może inaczej- to każdego indywidualna sprawa czy robi to w pełnym kombi, full ochraniaczy itp czy toples...Skoro nikt nie narzuca czy jeździsz enduro czy plastikiem, czy jeździsz tu czy tam, tak samo ty nie mozesz narzucić innym jak chca sie na moto ubierać.Każdy ma świadomosć ale tojego prywatna broszka czy ryzykuje tak siak czy jeszcze inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baklazan Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 No tak w końcu każdy sam odpowiada za siebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adimoto Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 Witam Jestem posiadaczem Hondy CR250 ten motocykl bez problemu idzie na koło ale nie wiem jak sie dobrze utrzymać na jakim biegu jechać ile dodawać gazu aby przejechać jak najwiekszy odcinek :crossy: co kolwiek co możecie mi powiedzieć prosze o porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 Postaraj sie podniesc go dosyc wysoko, potem tylko manerwuj gazem, odpuszczaj i dodawaj, narazie wal z jedynki jak za krotka to z dwojki ze sprzegla, ja tak robie, dopiero sie ucze ale juz coraz lepiej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 cwiara w dwusuwie to chyba i na trojce z gazu pojdzie, co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 jeśli chcesz robić długie gumy to czym wyższa prędkość tym łatwiej utrzymać balansjednak ryzyko uszkodzeń ciała po wypadku większe :bigrazz: próbuj na 2ce Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 W sytuacjach krytycznych kiedy wiesz że już lecisz na plecy(wiem, to trzeba wyćwiczyć) ratuj się hamulcem. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 A najlepsze jest to, ze nauczy Cie w dwa DNIE.Niepolecam.Trzeba caly czas cwiczyc. Musisz wlasnie stawiac motor do tego stopnia ze po odpuszczeniu gazu powinien sie jescze chwilke trzymac w gorze, poprostu charakterystyczny dla kazdego motorka punkt. Wazna sprawa tylni hamulec, trzeba caly czas kontrolowac. Ostatnio jezdzilem Aeroxem kolegi no i przechylilo mnie znacznie, nie zdazylem hamulca zlapac no i rozbilem mu lampe. Glupota.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.