Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Kiere mam tą samą co w zeszłym roku więc to raczej nie to dołożyłem prawy wlot powietrza symetryczny do lewego ale jakoś wątpie żeby to miało wpływ na węźykowanie motocykla.

Przestawiłem dzisiaj troche zawieszenie z tyłu bo było za miękkie na dniach sprawdze czy to było to.

Dzisiaj robiłem pierwsze datalogi i wysłałem je do Mike z xoptiinside pracujemy nad nową dokładniejszą mapą do mojej bułki. :crossy:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He He!! Ja jeszcze czekam na pas... Z tego co wiem to trzeba jeżdzić wyjątkowo delikatnie nie szarpać i nie przyspieszać gwałtownie ;) Ale to nie buellem :crossy:

A tak poważnie to na tym forum już pisano o pasach - też mnie to ciekawiło. Niestety pas tak jak i łańcuch ma swój żywot, który musi się kiedyś skończyć, Mój strzelił kiedy chciałem podnieść moto na koło i też nie wiem czy warto się tak bawić bo to drogi interes....

Wydaje mi się że jeśli wszystko jest ok to powinien na długo wystarczyć ,a o jako takiej konserwacji pasa to sie gdzies doczytałem że myją mydlinami - ale czy to dobry pomysł? nie wiem. :icon_mrgreen:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasy w buellach do 2003 roku były słabe jak szmata od 2004 do bodajże 2006 lub 7 zmieniono całkowicie pas inna podziałka grubsze zęby jest on odporniejszy na zrywanie aczkolwiek i tak się zrywa. Po roku 2007 zmieniono dostawcę pasów i te pasy mają "dożywotnią" gwarancje są wzmocnione i odporniejsze na zrywanie.

Problem zrywania pasów to nie agresywna jazda stawianie na koło czy szarpanie. Jakoś Harleye które mają większy moment obrotowy jak nasze bułki nie rwą tak pasów. Problem leży w skoku tylniego zawieszenia jest on dość duży (w porównaniu z HD) przez co na pas oddziaływują różne siły naprężająco rozciągające.

 

Ale to tylko mój punkt widzenia ,zresztą przeczytany gdzieś dawno temu w sieci :biggrin:

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej pociesza mnie fakt iż posiadam właśnie bułe z 2003r :banghead:

Jeżeli powodem jest duży skok zawieszenia to skręcenie tylnego amorka na "sztywno" może troszeczke opóżni zerwanie pasa ,ale z pewnością bedzie miało to wpływ na komfort i prowadzenie motocykla.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej pociesza mnie fakt iż posiadam właśnie bułe z 2003r :banghead:

Jeżeli powodem jest duży skok zawieszenia to skręcenie tylnego amorka na "sztywno" może troszeczke opóżni zerwanie pasa ,ale z pewnością bedzie miało to wpływ na komfort i prowadzenie motocykla.

 

Moja też jest z 2003r dlatego zmieniłem zestaw napędowy na taki po 2004r a kosztowało mnie to wszystko jakieś 500zł

Czyli pas,obie zębatki ,napinacz,i osłona przedniej zębatki, graty kupowałem na ebayu w USA.

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałeś szczęście, bo ja właśnie jestem w trakcie oczekiwania na nowy oryginalny pas.

Ale czy naprawde na starym pasie z podziałką 11mm nie można poszaleć na moto? Zmiana całego napędu na nowszy dzisiaj już nie jest takaa tania. No chyba żże ma sie szczęście w poszukiwaniu na ebayu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałeś szczęście, bo ja właśnie jestem w trakcie oczekiwania na nowy oryginalny pas.

Ale czy naprawde na starym pasie z podziałką 11mm nie można poszaleć na moto? Zmiana całego napędu na nowszy dzisiaj już nie jest takaa tania. No chyba żże ma sie szczęście w poszukiwaniu na ebayu.

 

Ja z nim problemów nie miałem ale kupiłem motor z praktycznie nowym pasem poprzedniemu właścicielowi strzelił przy 25 tyś km.

Zmieniłem bo po zdjęciu osłon pasa dostał mi się kamień pomiędzy pas a zębatke i była lekko nadpęknięta zewnętrzna strona (gumowy oplot). Wolałem nie ryzykowac i zmieniłem.

ONLY THE BRAVE CONTROLS A BANDIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

szukam właścicieli Uly celem wymiany doświadczeń i ewentualnego spotkania

 

pozdrawiam

mt

Witam ja w tym tyg stane się posiadaczem buella xb12x przeczytałem na temat tego moto chyba wszystko co było do przeczytania . ale nadal twierdze ze przesiadajac się z horneta 600 na ulyssesa idę w nieznane :cool: ja jak narazie mam z nim jeden podstawowy problem , mianowicie jego wysokość . Przy wzroście 176 dotykam gleby nie pełna stopa , co powoduje mały dyskomfort a mam już niższa kanape może wiesz kto oferuje zestawy obnizajace do uly, wiem ze w grandys duo maja coś takiego firmy Hyperpro ale kosztuje 250€ . A tobie jak się sprawuje sprzęt , zadowolony ? :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja w tym tyg stane się posiadaczem buella xb12x

Metodą na obniżenie Ulyego jest zmiana zawieszenia. Tylny amortyzator od XB12SS/STT, a w przednim dorobienie krótszych tulei dystansowych (-2cm). Sprawa prosta.

Mam dwie kanapy, standard i low, obecnie używam standard. Nie sięgam pełną stopą ale daję radę nawet z bagażem. Jazdy na wyższym moto trzeba się odrobinę nauczyć...

Poza tym sprzęt technicznie nie odbiega od standardowych XB12S. Daje masę przyjemności podczas dalszych wypraw. Obecnie szykuję się na Finlandię przez Litwę, Łotwę i Estonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metodą na obniżenie Ulyego jest zmiana zawieszenia. Tylny amortyzator od XB12SS/STT, a w przednim dorobienie krótszych tulei dystansowych (-2cm). Sprawa prosta.

Mam dwie kanapy, standard i low, obecnie używam standard. Nie sięgam pełną stopą ale daję radę nawet z bagażem. Jazdy na wyższym moto trzeba się odrobinę nauczyć...

Poza tym sprzęt technicznie nie odbiega od standardowych XB12S. Daje masę przyjemności podczas dalszych wypraw. Obecnie szykuję się na Finlandię przez Litwę, Łotwę i Estonię.

Własnie mój znajomy jedzie ze znajomymi na nordkapp przez litwę lotwe i estonie caponordem może jedziecie razem ;) ja własnie szukałem czegoś co nadawalo by się do trzaskania kilometrów . Hornetem już nie dawalem rady . Od 2 lat czailem się na ulyssesa , ale brałem pod uwagę także inne moto . Ulysses jest niepowtazalny wsiadlem przejechalem się i stwierdziłem ze to jest to musi być mój :crossy: i mam nadzieje ze się zaprzyjaznimy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle że nie pożałujesz wyboru Michale

Witamy w gronie wybrańców :wink:

Dzięki :buttrock: mam nadzieje ze nie bede zalowal , bo poswiecilem prawie 2 lata na poszukiwaniu go , jeśli nie był bym taki uparty jeździł bym teraz pewnie jakimś varadero , lub vstromem no cóż w sobotę jak dotre nim do domu opisze wrażenia z jazdy i nie wykluczone ze będę miał kilka pytań . Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...