Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

PS Chyba czas na jakiś nowy wątek bo wszyscy tu tylko o problemach piszą - ja już przestałem odpowiadać na takie posty bo niestety wirtualnie trudno pomóc - a inni czytając zapewne sobie myślą "jakie te buelle zawodne"...

To dobry pomysł. Usystematyzujmy nasze forum, bo żeby sie doszukać czegokolwiek trzeba przegmerać wszystko. Jest ktoś chętny?

A co do spotkania to ja jestem chętny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatniej glebie zacząłem się poważnie zastanawiać nad klatką do mojej buły.... Gleby generują spore koszty no i moto jest nieczynne przez jakiś czas, co też boli :) I tu rodzi się pytanie. Czy są jakieś schematy klatek na ślinik do bułek, oraz kto, gdzie i za ile może mi takową zrobić? :)

 

Chce się w czerwcu wybrać na tor do Poznania, poćwiczyć zejścia na kolano i ogólnie pokonywanie zakrętów. Nie wierze, że się tam wyglebię... chcę się na to możliwie najlepiej przygotować, tzn. nie siebie tylko moto.

Edytowane przez Gładki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj , nie spotkałem się jeszcze z fajną ,,klatką,, na silnik , widziałem kilka bułek (na zdjęciach,żywo) ktore miały klatki,nie zaciekawię to wygląda, jeżeli chcesz możemy Ci wyspawać klatkę jaką tylko sobie zaprojektujesz pozdrawiam i zapraszam

 

polecam crasch pady montowane przy ośkach ,oraz montowane przy baku , w celu zakupu takowych craschpadów napisz do Maarpa pozdrawiam

zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam crasch pady montowane przy ośkach ,oraz montowane przy baku , w celu zakupu takowych craschpadów napisz do Maarpa pozdrawiam

 

 

TE crasch pady o których mówisz już mam, ale mimo wszystko chciałbym założyć jeszcze klatkę.

Ja w sieci znalazłem takie schematy (pewnie te same, które Ty widziałeś wcześniej)

mwd2sy.jpg

2yxex5f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buell uzdrowiony!!!

Troszkę regulacji i jest ok.

maarp - dzięki za pomoc i cierpliwość przy odpowiadaniu na moje telefony :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No niestety - moja radość była przedwczesna. Dalej to samo. Trochę już jestem znerwoiny!

Teraz jednak Buell trafił w dobre ręce i na pewno niedługo napiszę - jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zrobiłem 430 kilo na Buellu. To było świetne latanie!!! Taraz już wiem dlaczego ci, którzy mają te motocykle są z nich tak bardzo zadwoleni. Moto śmiga naprawdę super. Nic nie muli, nic nie świeci. Zbiera się ostro na każdym biegu, nawet na 5 biegu przy 170 km/h jest wyczuwalna rezerwa mocy.

430 kilometrów to akurat tyle ile z Rzeszowa do... Włocławka :smile: . Tak moto było u pana doktora maarpa :lalag: . To on dokonał cudu uzdrowienia mojego Buella. Pracował nad nim tydzień czasu. Powiem tak: warto parę złotych zainwestować i odstawić swoje cacko do maarpa. Nie dość, że motocykl lata jak talala, to można w miłej atmosferze pogadać i dowiedzieć się tylu ciekawych rzeczy o Buellu. Ucięliśmy sobie też małą przejażdżkę. A poza tym recepta i leczenie nie było takie drogie :tongue:

maarp dzięki wielkie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Czy może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem? W trakcie jazdy gdy było 35 stopni na słońcu zdechły zegary kilka razy i chyba kierunki na jakiś czas przy wolniejszej jeździe . Czy to normalne i uwarunkowane temperaturą. Dopowiem, że po takim incydencie zatrzymałem się i schłodziłem moto, po odpaleniu było ok.

Bolek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, Czy może ktoś się spotkał z takim zjawiskiem? W trakcie jazdy gdy było 35 stopni na słońcu zdechły zegary kilka razy i chyba kierunki na jakiś czas przy wolniejszej jeździe . Czy to normalne i uwarunkowane temperaturą. Dopowiem, że po takim incydencie zatrzymałem się i schłodziłem moto, po odpaleniu było ok.

 

 

 

Powinieneś kolektory owinąć kocem,taśmą...zwał jak zwał są dostępne na allegro powodują,ze ciepło idzie w tłumik i nie nagrzewa instalacji elektrycznej,pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam problem z buellem. Może ktoś pomóc?

kupiłem Buella XB9S na początku sezonu. Niedawno pojawił się problem. Zapala normalnie, na zimnym silniku chodzi w miarę(te same objawy co poniżej ale w mniejszym nasileniu). Po rozgrzaniu zaczyna kopcić na czarno i dławi się przy 3tyś. obrotów. Przy wolnym odkręcaniu gazu wchodzi na wyższe obroty i do 5tyś. jest normalnie potem znów to samo.

 

Jeden mechanik orzekł, że to prawdopodobnie czujnik położenia przepustnicy. Goście z Poznania z Harleya postawili na moduł. Mój jest akcesoryjny, wydech i filtr są standardowe. Jednak jazda z innym filtrem czy bez niego nic nie zmienia.

 

Nie wiem czy kupić zwykły moduł czy może regulować czujnik przepustnicy? A może jeszcze coś innego?

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...