orkwisz Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 (edytowane) Witam. Jestem od niedawna posiadaczem CR 250 1989r.Wszystko jest niby ok. swietnie odpala na zimno i na cieplo.Motorek chodzi jak brzytwa, ale.. zauwazylem ze z rury wydechowej wylatuje jakis czarny olej(?)Mam nim zabrudzony wahacz i kolo, ale slady sa z tlumika. Czy to normalne?To moja pierwsza crossowka i niestety w ogole sie na nich nie znam ---------------GSX-R 1000 K4oraz od niedawna CR 250 :biggrin: Edytowane 24 Marca 2008 przez orkwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 To normalne w przypadku 2T. Jeśli bardzo żyga, to być może nalałeś za dużo oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 To całkiem normalne ja mam CR i też tak jest.Potwierdzam zdanie kolegi wyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ok, wielkie dzieki chlopaki. Juz myslalem ze cos jest nie tak , a jak juz wspomnialem o 2T nie mam pojecia. Macie moze jeszcze jakies cenne uwagi na początek??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Rób mieszanke 1;40 :icon_mrgreen: :biggrin: 1;50 mała oszczędność a lubie sie przytrzeć :biggrin: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 jak leci Ci olej z komina, niestety za mało mu odkręcasz:) jak mo ustro dasz to powinna by sadza nie olej:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 sprawdz kolor swiecy i nam napisz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 a olej masz dobry ?? porządny syntetyk do takiego silnika ?? bo do takich silników nie wolno lać mineralnego nie da rady nasmarować.... mi mtx chlapie olejem z tłumika i kapie czarnym i dymi potwornie ale ja mam mixol w dozowniku więc wszystko jasne :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 i pamietaj mixola nie wolno lac do wysokobrotowych silnikow to do ciebie michoa chyba ze chcesz szybko zakonczyc nowy silniczek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliszef Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jeżeli masz w tłumiku wate, to już po niej - Taki właśnie jest objaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 z tego co ja wyczytałem to własnie tak sie ten silnik dociera 1.mineralny olej 2.odkręcamy gaz ale na krótko 3.na początek jazdy silnik rozgrzewamy 4.na koniec jazdy niech chwilke pochodzi na wolnych obrotach 5. nie przegrzać 6. 500km jak w komarku to co napisałem to też cenne wskazówki...... pamiętaj zanim gdziekolwiek wyjedziesz w pole rozgrzej go dobrze ssanie pochodzi na ssaniu potem kawałek drogi tempem spacverowym i dopiero opór ....... z tego co wiem ze wszystkim co ma silnik tak trzeba ale już tymabardziej z taką wysiloną szlifierką jak cr250 :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InfernoRider Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Też miałem taki problem :icon_mrgreen: chyba się gromadziło jakieś g**wno w tłumiku ostra przejażdżka na obrotach i po sprawie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Widac chlopaki ze slaby kontakt z silnikami macie :icon_mrgreen: Olej kapiacy z koncowki oznacza jedno... za bardzo to Ty go nie odkrecasz. To jest poprostu nieprzepalony olej, i bedzie on zawsze, tylko ze wystarczy uzywac motocykl zgodnie z przeznaczeniem, a olej przestanie kapac :buttrock: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Widac chlopaki ze slaby kontakt z silnikami macie :D Olej kapiacy z koncowki oznacza jedno... za bardzo to Ty go nie odkrecasz. To jest poprostu nieprzepalony olej, i bedzie on zawsze, tylko ze wystarczy uzywac motocykl zgodnie z przeznaczeniem, a olej przestanie kapac :PJa dodam że inne właściwości palne, smarujące mają oleje typu mixsol, mineralny od zalecanych olei full syntetycznych np. Castrol R2. Ja stosuję ostatni i nic mi leci nawet w proporcji 1/30. Gdzie mineralne lecą przy stosunku 1/50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orkwisz Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 a czy dobry bedzie taki olej do cr250 z 1989?http://www.allegro.pl/item340271445_castrol_power_1_racing_2t_1l_.htmlnie bardzo wiem jaki lac, czy syntetyk, czy pol syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.