lukaszcbr Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Otoz taki problem: gdy jade motocyklem na wyzszym biegu niz jedynka i sa bardzo niskie obroty okolo 1 tys i gdy daje gazu na maxa np na drugim biegu motor sie przydusi i dopiero jak minie 2 tys obrotow zaczyna ciagnac... co moze byc przyczyna?? Nie zagladalem do filtra powietrza ale tak troche na niego obstawiam, jakby malo powietrza bylo. A wy co sadzicie w czym tkwi problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Numberuno Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Problem tkwi w tym, że to nie diesel, tylko wysokoobrotowy benzyniak, i poniżej 2tys obrotów wskazówka powinna zaglądać jedynie na luzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Dokładnie... Nieźle dajesz swojej maszynce...To normalne, ze są takie objawy. Nie chce porównywać, ale moja maszyna ma tak samo, dopiero po wyżej 2,500tys/r na 2 biegu ma ''kopyto''. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 dobrze zgadzam sie z tym tylko to nie jest objaw jaki myslicie ze slabo ciagnie, ona sie przydlawi tak jakby brakowalo powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) Dopompuj : przód 2,5 tył 2,9 :buttrock: :biggrin: Nie obraź się, ale zobacz jak jest przy wyższych obrotach. Pzdr. Edytowane 21 Marca 2008 przez jacek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 nic nowego nie wymyślę to nie są obroty dla takiego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) Wystaw ją na allegro z dopiskiem ,,zamienie na Mercedesa puchatka" :D Wtedy silnik diesla bedzie równomiernie ciągnął od samego dołu do samej góry... a przy okazji nie zrobisz mu krzywdy jaką teraz robisz swojej maszynie... ;) Jeśli chcesz dobrze dla tego motocykla to nawet nie myśl zeby ją ciagnąc poniżej 2,5 tyś obr/min. Nie myśl jak stary dziadek - im niższe obroty tym lepiej dla silnika - dopiero wtedy go przeciążasz... Ps. Jesli czasami juz go zdarzy Ci sie przydusić to manetkę przekrecaj delikatnie a nie,,na maxa" :buttrock: Ps2. Około 1100 obr/ min ma jałowych a Ty sie dziwisz, że przy 1000 nie chce ciagnac i sie dławi... :) Edytowane 21 Marca 2008 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Faktycznie odkręcasz tak mocno od za niskich obrotów. Aczkolwiek jezeli naprawde bardzo mocno sie przydławia, to warto skontrolowac pracę tego hondowskiego exup'a, bo on potrafi sie rozregulować juz po ca 6 tys km. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) ok. 1400 na jałowychMimo że taka jazda jest nie dopuszczalna to nie mniej jednaj takiego objawu nie powinno być. Nawet jakby odkręcał przy tym 1000 szybko na fula to powinien bardzo mulasto ale równomiernie się wspinać.a może wydech tuningowy?albo inny filtr powietrza?exup /czy raczej exhaust flapper/ też może być powodem.Brudny filtr powietrza.wadliwe świece, kable. Edytowane 21 Marca 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 21 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 (edytowane) Ja wiem ze sie nie jezdzi na takich obrotach i nie zamierzam tego robic ale tak jak kolega pisze powienien ciagnac powoli ale rowno a on niestety szarpie. Mam w nim zalozony sportowy tlumik (ale czy on moze byc wina???) Nie wiem jaki jest filtr powietrzai jaki jest jego stan ale sadze ze gdy go skontroluje moze sie okazac zwyklym seryjnym troche przybrudzonym. Jesli to jego wina to co radzicie K&N czy nowy seryjny?? A i jeszcze jedno exap jest sprawny bo nie zapala sie kontrolka F1, ktora sugeruje niesprawnosc exapa. Edytowane 21 Marca 2008 przez lukaszcbr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 A i jeszcze jedno exap jest sprawny bo nie zapala sie kontrolka F1, ktora sugeruje niesprawnosc exapa. Rozregulowanie nie spowoduje zapalenia się kontrolki. Miałem 5 sezonów 954 i praktycznie co 6 tys była potrzebna regulacja, bo znaki mocno się nie zgadzały. I wtedy mocniej szarpał przy dodawaniu gazu z wolnych obrotów. Do kontroli trzeba odkrecić tylko ta srebrną klapke na "exup'ie" i zewrzeć specjalną złaczke koło akumulatora. W serwisówce jest to dokładnie opisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Filtr powietrza seryjny, przy przelotowym tlumiku - przez jego zastosowanie juz masz zubozona mieszanke, K&N zubozy ja jeszcze bardziej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 To czknięcie przy gwałtownym odkręceniu z niskich obrotów, to może być właśnie wina przelotowego wydechu, założę się że jak założysz oryginalną puszkę problem zniknie... (miałem identycznie w Transalpie) Power Commander mógłby pomóc albo urządzonko typu Techlusion TFI (pozwala wzbogacić mieszankę w silnikach zasilanych wtryskiem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Oczywiscie, przelot nie robi wystarczajacego "doladowania" przy niskich obrotach i jest za ubogo na czyste przejscie na wyzsze obroty. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszcbr Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 czyli filtra sie nie czepiac??Jednym problemem moze byc exup?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.