Skocz do zawartości

Co jest nie tak w 929 - pomocy!!!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otoz taki problem: gdy jade motocyklem na wyzszym biegu niz jedynka i sa bardzo niskie obroty okolo 1 tys i gdy daje gazu na maxa np na drugim biegu motor sie przydusi i dopiero jak minie 2 tys obrotow zaczyna ciagnac... co moze byc przyczyna?? Nie zagladalem do filtra powietrza ale tak troche na niego obstawiam, jakby malo powietrza bylo. A wy co sadzicie w czym tkwi problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystaw ją na allegro z dopiskiem ,,zamienie na Mercedesa puchatka" :D

 

Wtedy silnik diesla bedzie równomiernie ciągnął od samego dołu do samej góry... a przy okazji nie zrobisz mu krzywdy jaką teraz robisz swojej maszynie... ;)

 

Jeśli chcesz dobrze dla tego motocykla to nawet nie myśl zeby ją ciagnąc poniżej 2,5 tyś obr/min.

 

Nie myśl jak stary dziadek - im niższe obroty tym lepiej dla silnika - dopiero wtedy go przeciążasz...

 

Ps. Jesli czasami juz go zdarzy Ci sie przydusić to manetkę przekrecaj delikatnie a nie,,na maxa" :buttrock:

 

Ps2. Około 1100 obr/ min ma jałowych a Ty sie dziwisz, że przy 1000 nie chce ciagnac i sie dławi... :)

Edytowane przez MłodyWilk22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie odkręcasz tak mocno od za niskich obrotów. Aczkolwiek jezeli naprawde bardzo mocno sie przydławia, to warto skontrolowac pracę tego hondowskiego exup'a, bo on potrafi sie rozregulować juz po ca 6 tys km.

 

 

Pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. 1400 na jałowych

Mimo że taka jazda jest nie dopuszczalna to nie mniej jednaj takiego objawu nie powinno być. Nawet jakby odkręcał przy tym 1000 szybko na fula to powinien bardzo mulasto ale równomiernie się wspinać.

a może wydech tuningowy?

albo inny filtr powietrza?

exup /czy raczej exhaust flapper/ też może być powodem.

Brudny filtr powietrza.

wadliwe świece, kable.

Edytowane przez Gienek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem ze sie nie jezdzi na takich obrotach i nie zamierzam tego robic ale tak jak kolega pisze powienien ciagnac powoli ale rowno a on niestety szarpie. Mam w nim zalozony sportowy tlumik (ale czy on moze byc wina???) Nie wiem jaki jest filtr powietrzai jaki jest jego stan ale sadze ze gdy go skontroluje moze sie okazac zwyklym seryjnym troche przybrudzonym. Jesli to jego wina to co radzicie K&N czy nowy seryjny?? A i jeszcze jedno exap jest sprawny bo nie zapala sie kontrolka F1, ktora sugeruje niesprawnosc exapa.

Edytowane przez lukaszcbr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno exap jest sprawny bo nie zapala sie kontrolka F1, ktora sugeruje niesprawnosc exapa.

 

 

Rozregulowanie nie spowoduje zapalenia się kontrolki. Miałem 5 sezonów 954 i praktycznie co 6 tys była potrzebna regulacja, bo znaki mocno się nie zgadzały. I wtedy mocniej szarpał przy dodawaniu gazu z wolnych obrotów. Do kontroli trzeba odkrecić tylko ta srebrną klapke na "exup'ie" i zewrzeć specjalną złaczke koło akumulatora. W serwisówce jest to dokładnie opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czknięcie przy gwałtownym odkręceniu z niskich obrotów, to może być właśnie wina przelotowego wydechu, założę się że jak założysz oryginalną puszkę problem zniknie... (miałem identycznie w Transalpie) Power Commander mógłby pomóc albo urządzonko typu Techlusion TFI (pozwala wzbogacić mieszankę w silnikach zasilanych wtryskiem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...