Skocz do zawartości

Zielona WFM M06 1955


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisze HD1940 - blacharke rób z głową. Mozna by o tym pisac dłuuugie posty a Hd1940 uchwycił głowne sprawy więc spox. Pracowało sie w blacharce i przy zwijaniu blachy i wiem ze to nie łatwe. Chociaz takie się wydaje -tu walnąc młotkiem, tam walnąc i bedzie git.... ogólnie jak masz mozliwosc grzania palnikiem to ułatwi sprawe jesli masz odpowiednie narzedzia (czyt. młotki o róznej masie i kształcie ). Pocwicz na czyms mniej ważnym i wczuj sie w klime blacharki. Jak wyjdzie lipa to i tak bedziesz musial kupic inny wydech :)

 

A przegr5ody wydechu nie są zgnite z powodu nagaru kt ory zawiera spore ilowsci super-profesjonalnego mixolu czy Lux`a 10 na którym jeździło moto przez całe zycie. Ale to nie znaczy że są git. Nagar tez zawiera "złe' zskładniki żrące które wpływaja ujemnie na metal ale o tym inna bajka , dość długa, ze szkolnych przedmiotów takich jak metaloznawstwo i zmiany cieplno-chemiczne stali (linia wykresu GSK itp dla kumatych).

 

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak będę miał gotowe wszystko do szkiełkownia to się odezwe :banghead:

 

Czy może ktoś wie jaka powinna być tylna lampa w takim roczniku? Bo ja mam taką jak jest w nowszych modelach i wydaje mi się że ktoś chyba zrobił ,,tjuning'' :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam WSK-i jedną z 71r. a drugą młodszą z 84r. Obecne robie tą starszą, ma ona ramę kołyskową taką jak w WFM. Kupiłem ją niedawno i była w opłakanym stanie. Chyba wiadomo co robią dzieciaki ze wsi z taką maszyną. Ale jedynym plusem jest to że od nowości był jeden właściciel i nic z nią nie robił (nawet zębatki są fabryczne). Roboty jest bardzo dużo, jestem mega na nią "napalony" ale i tak są dni kiedy wymiękam. Jestem na etapie przygotowywania częsci do chromowania. Tutaj roboty jest chyba najwięcej. Jadę do gołego metalu. A co do felg to jest na nich troche fabrycznych niedoróbek (małe dziurki), ale zostane przy orginale. I właśnie jak mówili inni forumowicze to rób zdjęcia i staraj się być systematyczny, bo ja teraz żałuje że odrazu się rzuciłem do pracy i wyszło na to że w garażu leżą części od dwóch wuesek, a także nie ma tam w ogóle miejsca. Powoli dochodzę do ładu ale szczerze to wole krzesać iskry i pracować żeby jak najszybciej się nią przejechać. Życzę wtrwałości, wytrwałości i jeszcze raz forsy (na części). :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta, juz sie temat przewijał, sama rama błotnikii zawieszenie i koniec bak wspomnienie, generalnie stan sredni ale rdza powierzchniowa, i mozna by było jajeszcze fajnie zrobic, a cena to jak za złom, bo stamtąd do mnie przywedrowała:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam małe pytanie do znawców WFM, Czy 1955 rok miały inne zawieszenie przednie niż 1957 rok? Mam dwie sztuki jedna z 1957 roku i druga z 1956 roku. Ostatnio trafiłem kartery z żeberkami pod cylindrem i chcę sobie z tej 1957 rok zrobić 1955 rok bo wszystkie detale mam oprócz gaszaka. Moje pytanie czy zawieszenia się różnią i czy lampy przednie miały jakieś różnice. W 1955 roku wfm miała górną półkę bez licznika a reszty mogę się tylko domyślać ale chciałbym mieć pewność.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WFMka z 1955roku miała ktrótsze uchwyty na lampe niz w ten z 1957roku. Poza tym wszystko jest takie same. Co do lampy to różni sie ona tym że w lampie (1955r.) nie ma okragłego prostownika selenowego a jedynie samo miejsce na bezpiecznik w postaci prostokatnego elementu, coś w stylu SHLki M04,05.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dzięki za rozwianie moich wątpliwości. Po namyśle do 100 % WFM z 55 roku brakuje mi gaszaka i przełącznika świateł i motocykl będzie kompletny. Plan mam taki żeby złożyć sobie WFM identyczną jak w 55 roku z ramą z 57 roku a z reszty złożę drugi motocykl i sprzedam żeby mieć kasę na robienie motocykla. Swoją drogą strasznie drogi temat odrestaurowanie motocykla na wypasie...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Granat nie wiem czy tak można już bo po pierwsze w przepisach jest pojazd wy złomowany niema prawa rejestracji chociaż takim się spotkałem zagadnieniem co mi wiadomo nie idzie tego przeskoczyć !!!!! Może by było lepiej za zasiedzenie hmmmm

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasiedziec to się można w urzędach w takiej sprawie... :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jesli chodzi o zwykłe pojazdy to masz racje, ale pojazdy uznane za zabytkowe maja inne racje, czyli da sie-tylko to sa koszty! Mimo ze niektórzy mówia ze tylko pojazd co ma conajmniej 1000 lat i wszystkie papiery moze byc uznany za zabytkowy-pozdrawiam kolege z forum:-) A zasiedziec tez mozesz nie widze problemu tylko najlepiej miec człowieka słupa który ci 3 lata wczesniej to padło sprzedał, a on miał motor od kolejnego człowieka który mówił ze ma wszystkie papiery tylko musi poszukac ale juz niestety nie zyje:-) wtedy unikasz wszytkich komplikacji na które ja sie wbiłem, typu przesłuchiwanie swiadków którzy nic nie wiedza i ogłoszenia w gazetach:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...