Skocz do zawartości

Zielona WFM M06 1955


qlimaxDJ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak juz robisz, to rob tak jak ma byc, kup lepiej inna glowice.

 

i zapamietaj sobie jedno przy remoncie nie przypalaj sie, kazdy chce zrobic pojazd jak najszybciej, ale nie o to w tym chodzi, jak sie spieszysz to idziesz na ustemstwa, w stylu, sam sobie pomaluje jakas mala czesc, bo szkoda mi czasu, itd.

 

Już postanowione,że ta głowica będzie jako ,,zapasowa'',a do motocykla kupie taką jaka ma być oryginalnie :notworthy:

 

No ja się nigdzie nie śpieszą,bo z moimi funduszami to rozplanowałem sobie remont na około 5 lat :P Poza tym chę motorek zrobić jak najładniej,jak najsolidniej i jak najoryginalniej :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. To sporo czasu spędzisz przy tym moto. Ino żebys nie stracił zapału bo moto które jest w częsciach szybko się ulatnia do atmosfery.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

piaskujesz tylko blachy ito tez niekoniecznie, przed proszkowym trzeba wypiaskowac i robi to emalcar jako calosc roboty zwiazanej z proszkowym lakierowaniem

 

Buba mam do Ciebie jeszcze kilka pytań związanych z emalcarem :buttrock: Pisałeś,że cena jest świetna,a więc około ile złotych może kosztować to piaskowanie razem z proszkowym malowaniem samej RAMY,bo ja totalnie się nie orientuje w cenach takich usług :biggrin:

 

Przed zawiezieniem ramy do zakładu jak należy ją przygotować?Mam tu na myśli głównie rdzę,którą wypatrzyłem na swojej ramie (nie daj Boże żebym znalazł jeszcze jakieś wżery :biggrin: ).

 

I czy muszę zdemontować tabliczkę znamionową?I jak jest z lakierem,sam sobie muszę dobrać lakier (chodzi mi o oznaczenie tego lakieru),czy oni mi jakoś tam pomogą w tym?

 

A tak w ogóle to wie ktoś jakie oznaczenie ma ten zielony lakier jakim malowano te WFMki?

 

Wiem,wiem...znowu tylko zadaje pytania :notworthy: Pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z Emal-Cer'u odebralem tez kilka gratow. Rama idzie do piaskowania (wlasc. srutowania), tam usuwaja rdze, tylko uwazaj, moze sie okazac ze bedziesz musial w niektorych miejscach robic laty - srutowanie jest bezlistosne. Kod lakieru musisz zdobyc, przypuszczam ze beda mieli spory klopot z dobraniem odpowiedniego (twoj juz pewnie jest wyblakniety i zmatowialy wiec nim sie raczej nie sugeruj). Bierz wiertarke i rozwierc nity ktorymi przytwierdzono tabliczke - chyba ze tabliczke tez chcesz w proszku. :icon_mrgreen: O cenach musi napisac Buba, bo ja oddawalem tam graty ze dwa lata temu. Wychodzi duzo taniej niz akryl. Ja mam cala maszyne (wraz z rama) w akrylu i wiem, ze efekt jest duzo lepszy. Wytrzymalosc jednak nieporownywalna, proszek to proszek, dobrze polozony trzyma sie niesamowicie. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezelic hodzi o ceny, to za malowanie ramy z piaskowaniem musisz liczyc kolo 50zl.

 

acha i nie jest to srutowanie drogi kolego :P moze kiedys bylo, teraz uzywaja do tego piasku, jest to typowe piaskowanie :icon_twisted:

 

co do zabespieczenia ramy, to musisz wszystko z niej posciagac, tabliczke, zaczki, wszystko, bo pokryje to jednolita warstwa farby. rdza sie nie przejmuj, w procesie piaskowania usunieta bedzie. zabespiecz gwinty wkrecajac w nie sruby, tak aby farba nie zalala ich, bo jak sie tak zdarzy, to kaplica. wybij bierznie lozyska i tuleje gumowe wahacza, jezeli takie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezelic hodzi o ceny, to za malowanie ramy z piaskowaniem musisz liczyc kolo 50zl.

 

acha i nie jest to srutowanie drogi kolego :cool: moze kiedys bylo, teraz uzywaja do tego piasku, jest to typowe piaskowanie :)

 

co do zabespieczenia ramy, to musisz wszystko z niej posciagac, tabliczke, zaczki, wszystko, bo pokryje to jednolita warstwa farby. rdza sie nie przejmuj, w procesie piaskowania usunieta bedzie. zabespiecz gwinty wkrecajac w nie sruby, tak aby farba nie zalala ich, bo jak sie tak zdarzy, to kaplica. wybij bierznie lozyska i tuleje gumowe wahacza, jezeli takie masz.

I usuń wszelkie smary i brud zwiazany wyciekajacym olejem. inaczej w czasie piaskowania nalepi się tam scierniwo i nie da sie tego pomalować. najłatwiej takie smary usunąć karcherem po wczesniejszym zmiekczeniu brudu np. benzyna ekstrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszedł pocztą mój koreczek do baku :) Powiedział bym że jego stan jest zadowalający :) Trochę pordzewiały,ale to tylko tak powierzchownie :)

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7eba61f44701e012.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6374e97660be0d24.html

 

Poszukuje jeszcze pokrywy magneta i głowicy :)

 

PS: Buba daj znać jak będziesz miał już ten sprzęt do szkiełkowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie przywiozlem kompresor, czekam na kulki i w przyszlym tygodniu mozna cos porobic :)

 

 

Bedziesz szkiełkował czy piaskował? Jak cos z tego wyjdzie to daj znac jaki efekt. Próbowałem szkiełkować ale chyba komp. daje za mało cisnienia bo pluje trochę ale nie wystarczająco zeby efekt był jaki chcę. pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszedł pocztą mój koreczek do baku :) Powiedział bym że jego stan jest zadowalający :) Trochę pordzewiały,ale to tylko tak powierzchownie :bigrazz:

Mam gdzieś podobny korek (tylko, że jest aluminiowy i bez "miarki") - chyba od Junaka. Jak ci potrzeba taki to daj znać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkielkowanie bedzie. a jaki miales kompresor, jakie parametry?

 

 

No własnie nie pamietam. Bede w PL na dniach to spisze dane bo potrzebuje porównać. Ale jest to zwykły komp. made in supermarket :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako,że nigdzie nie mogłem znaleźć jakichkolwiek informacji na temat oznaczenia oryginalnego lakieru,postanowiłem zrobić dokładne oględziny motocykla w poszukiwaniu chociaż kawałka dobrze zachowanego koloru :crossy:

 

No i znalazłem dosyć dobrze zachowany lakier wewnątrz przedniej lampy :P

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4e9b150414ace4d.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8be3c5f85bb63a0e.html

 

Najprawdopodobniej na tej podstawie będę dobierał kolor do swojej Fumki :crossy: No chyba,że ktoś posiada oznaczenie oryginalnego lakieru i mi ułatwi życie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...