Skocz do zawartości

HONDA CB 250 K2 Racing Bike


pitbull200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Możliwe, iż będę miał możliwość wejścia w stan posiadania takiej Hondy z 1970:

 

ZDJĘCIE HONDY

 

Z tym, że moja ma chromowane tłumiki, sportową kierownice magury(1980), inny filtr powietrza( z lakierowana obudową),szybki oraz tylny chromowany błotnik z dużą lampą środkową i wystającymi kierunkowskazami. Bak z tworzywa sztucznego, zadupek i reszta jak na tym zdjęciu.

 

Chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na temat tego motocykla, niedługo wkleję swoje zdjęcie.

 

Interesuje mnie przede wszystkim wartość takiego motocykla, ceny części silnika itp.

Serwisówki...

W Necie czarna dziura na temat tego modelu, znalazłem jedynie to zdjęcie.

Możliwe, ze za jakiś czas będę miał na sprzedaż części do tego motocykla, a może i cały.

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak podejrzewałem, że jest przerobiona, bo kierownica jest młodsza i właśnie widziałem te z poczwórnym wydechem( a raczej miały chyba nawet po 3 na stronę).

 

W PL swego czasu widziałem na allegro po 4 tyś się panoszyły podobne motocykle, tylko , że seryjne.

 

One miały stacyjkę i elektryczny rozrusznik(12V instalacja) w serii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, seryjnie to ta Hondka byla bardzo fajnym motocyklem z silnikiem 2 cyl o mocy 30 KM, alternatorem jednofazowym 12V, rozrusznikiem, dosc dobrymi swiatlami i dzika szybkoscia max jak na mozliwosci zawieszenia i hamulcow :P

Byla stosunkowo lekka i przyspieszenia miala bardzo zwawe.

Uwazana przez wiekszosc ekspertow za najlepsza 250 Hondy kiedykolwiek wyprodukowana, jako ze oprocz tego byla bardzo prosta w konstrukcji i ew obsludze. Silniki ciezkie do rozebrania z powodu strasznej ilosci srub na srubokret krzyzakowy, niemozliwych do odkrecenia po kilku latach uzytkowania.

Jesli chodzi o motocykle wyscigowe to 6 cylindrowym modelem byla maszyna wystepujaca w klasie 350 ccm, rowniez DOHC z walkami krolewskimi napedzajacymi rozrzad jak w calej serii RC.

Jezdzil nia i wygrywal ( zarowno TT na wyspie Mann jak wyscigi GP ) slawny "Mike the Bike" - Mike Hailwood w latach 60 tych.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szukam normalnych osób na forum motocyklistów :crossy:

 

Motocykl stoi już w garażu, w idealnym stanie, jest masa nowych oryginalnych części, stał sobie ostatnie kilkanaście lat w ogrzewanym suchym garażu, w silniku wymienione niektóre uszczelki, zalany był jakimś olejem czy czymś, po spuszczeniu i rozruszaniu tłoków odpalił za drugim razem( bak z tworzywa sztucznego to błogosławieństwo :notworthy: ). Mam przy okazji sporo części, także nowych oryginalnych zafoliowanych. nowe uszczelki głowicy itp.

Elektryka działa jak trzeba, rama nie wygląda na spawaną.

Jest po prostu pięknie zachowany.

Właściwie na 100% pojawi się na allegro na początku przyszłego tygodnia.

 

Jutro wrzucę trochę fotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze podmeczony, byl kilka razy rozkladany i skladany na czesci pierwsze co oszczedzi troche trudu nowemu uzytkownikowi ( sruby phillipsa wymienione np na ampule ).

Ale jest w kupie, z tym pseudo racingowym plastikowym nadwoziem prezentuje sie niezle, warto by posluchac jak chodzi :wink:

Mnie by to o wiele wiecej powiedzialo o stanie moto niz zdjecia.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem ja tiedys podobne cudo w wersji "enduro"- CL 350 Scrambler...

Zapierdzielawka niezla, lecz ma pare slabych punktow na ktore trza uwazac:

- zaplon- najlepiej zaopatrzec sie w pelen electronic- Dyna

- napinacz lancucha rozrzadu- trzeba czesto kontrolowac stan i ewentualnie jak znajdzie sie ulepszony to zmienic poniewaz kolko ze starego tworzywa szybko sie wyciera

- wrazliwosc na zlej jakosci paliwo+ slaby ustawiony zaplon= mozliwosc wystapienia gwaltownego samozaplony i stopienia/pekniecia tloka, u mnie to bylo jak zatankowalem na podejrzanej stacji paliwo(najprawdopodobniej z domiesza oleju napedowego co drastycznie obnizylo oktany) to potem nie dojechalem do Warszawy z powodu pekniecia tloka- koszt naprawy wynisl mnie(bez robocizny-sam robilem) ok 500 zlotych- 2 kompletne tloki z pierscieniami sworzniami + szlif - mialem szczescie go glowka korbowodu sie jeszcze nie zdazyla przeciagnac...

- trza sprawdzac jakiego rodzaju sa pierscienie- poniewaz w oryginale i czesto w podrobkach sa tzw starego typu powodujace "normatywne zuzycie oleju", czyli czesta kontrola oleju i raz do roku rozbieranie i czyszczenie z osadow komor spalania i okolic gniazd, a jak sa ze sprazynkami rozpierajacymi nie ma problemu- jak dobrze dobrana grupa selekcyjna i szlif

- no i sama elektryka, jak masz alternator w porzadku nie ma problemu gorzej jak uzwojenie siadlo- trzeba szukac zamiennika w Stanach(koszt od 180-350 dolarow), lub dac do dobrego przewiniecia- tylko efekt???

Ach duzo by pisac powiem tyle ze szkoda mi sprzeta ze sprzedalem, ale ja kazdego klasyka zaluje- niestety nie stac mnie na trzymanie "kolekcji" , wiec jest jak jest.

Sa zagraniczne b.dobre fora n/t tych sprzetow- b. wiele wiadomosci i ciekawostek- wbij w wyszukiwarke honda CB250SOHC, lub samo Honda SHOC- SOHC club itp, lub 350OHC, 350 SOHC.Jako ciekawostke dodam ze bez problemu dosc latwo mozesz powiekszyc 250- na 350- 350 jest po prostu rozwiercona 250-tka...a jak najlatwiej stuningowac 4 cylindrowa HOnde CB 750 SOHC z lat 70-tych- kupujesz 4 komplety tlokow do 350 tki i dajesz szlifa:-))), aj ma sie tych "papierow" :-))). Pozdr. Janek Duc 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Nie szukam normalnych osób na forum motocyklistów :icon_razz:

 

Motocykl stoi już w garażu, w idealnym stanie, jest masa nowych oryginalnych części, stał sobie ostatnie kilkanaście lat w ogrzewanym suchym garażu, w silniku wymienione niektóre uszczelki, zalany był jakimś olejem czy czymś, po spuszczeniu i rozruszaniu tłoków odpalił za drugim razem( bak z tworzywa sztucznego to błogosławieństwo :notworthy: ). Mam przy okazji sporo części, także nowych oryginalnych zafoliowanych. nowe uszczelki głowicy itp.

Elektryka działa jak trzeba, rama nie wygląda na spawaną.

Jest po prostu pięknie zachowany.

Właściwie na 100% pojawi się na allegro na początku przyszłego tygodnia.

 

Jutro wrzucę trochę fotek.

 

Obserwowałem aukcję na Alegro i nie podobają mi się tego typu oszuści.

Sprawa pierwsza motocykl nie jest w stanie idealnym, ma uszkodzony akumulator, posiada kierunkowskazy a niby replika wyścigówki ogólnie to dawno nie widziałem takiego kasztana.

Sprawa druga brak dokumentów do rejestracji.

Sprawa trzecia jechałeś tym motocyklem aż 120 kmh i piszesz że świece są do wymiany.(nawet nie wiesz jak szybko ten model jedzie).

I sprawa ostatnia - wyrwałeś ten "motocykl" z jakiegoś śmietnika a po uzyskaniu ceny prawie 3 tys. zeta na minutę przed końcem wycofujesz go z licytacji chociaż wcześniej nie zastrzegłeś sobie tego prawa.

W/g mnie zrobiłeś sobie żart z kolekcjonerów a Alegro wykorzystałeś aby sprawdzić ile ewentualnie można na tym zarobić. To jest forum miłośników motocykli a nie Stowarzyszenie Cwaniaków Łatwego Zarobku.

A z repliką wyścigowej Hondy 250 ma tyle wspólnego co ja z prezydentem USA i masz szczęście że nie jestem moderatorem w tym dziale bo musiałbyś sobie założyć własne forum.

bez pozdrowień

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...