pitbull200 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam,Możliwe, iż będę miał możliwość wejścia w stan posiadania takiej Hondy z 1970: ZDJĘCIE HONDY Z tym, że moja ma chromowane tłumiki, sportową kierownice magury(1980), inny filtr powietrza( z lakierowana obudową),szybki oraz tylny chromowany błotnik z dużą lampą środkową i wystającymi kierunkowskazami. Bak z tworzywa sztucznego, zadupek i reszta jak na tym zdjęciu. Chciałbym zaczerpnąć trochę informacji na temat tego motocykla, niedługo wkleję swoje zdjęcie. Interesuje mnie przede wszystkim wartość takiego motocykla, ceny części silnika itp. Serwisówki...W Necie czarna dziura na temat tego modelu, znalazłem jedynie to zdjęcie.Możliwe, ze za jakiś czas będę miał na sprzedaż części do tego motocykla, a może i cały.PozdrawiamTomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Napisz do Piotra Dudka, tutejszy Moderator, może będzie Ci w stanie pomóc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Napisze, ale każda pomoc się liczy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 To wyglada na przerobiona przez kogos do wyscigow weteranow normalna CB 250.Prawdziwa wyscigowa 250 Hondy z tych czasow miala 2 walki rozrzadu w glowicy i 4 cylindry.Wartosc - taka za jaka ktos bedzie chcial ja kupic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Tak podejrzewałem, że jest przerobiona, bo kierownica jest młodsza i właśnie widziałem te z poczwórnym wydechem( a raczej miały chyba nawet po 3 na stronę). W PL swego czasu widziałem na allegro po 4 tyś się panoszyły podobne motocykle, tylko , że seryjne. One miały stacyjkę i elektryczny rozrusznik(12V instalacja) w serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Tak, seryjnie to ta Hondka byla bardzo fajnym motocyklem z silnikiem 2 cyl o mocy 30 KM, alternatorem jednofazowym 12V, rozrusznikiem, dosc dobrymi swiatlami i dzika szybkoscia max jak na mozliwosci zawieszenia i hamulcow :PByla stosunkowo lekka i przyspieszenia miala bardzo zwawe.Uwazana przez wiekszosc ekspertow za najlepsza 250 Hondy kiedykolwiek wyprodukowana, jako ze oprocz tego byla bardzo prosta w konstrukcji i ew obsludze. Silniki ciezkie do rozebrania z powodu strasznej ilosci srub na srubokret krzyzakowy, niemozliwych do odkrecenia po kilku latach uzytkowania.Jesli chodzi o motocykle wyscigowe to 6 cylindrowym modelem byla maszyna wystepujaca w klasie 350 ccm, rowniez DOHC z walkami krolewskimi napedzajacymi rozrzad jak w calej serii RC.Jezdzil nia i wygrywal ( zarowno TT na wyspie Mann jak wyscigi GP ) slawny "Mike the Bike" - Mike Hailwood w latach 60 tych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Zdradź, ile miałaby kosztować.Mnie się podoba, na Twoim miejscu bym brał, ale ja nie jetem normalny, więc się nie sugeruj :P ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie szukam normalnych osób na forum motocyklistów :crossy: Motocykl stoi już w garażu, w idealnym stanie, jest masa nowych oryginalnych części, stał sobie ostatnie kilkanaście lat w ogrzewanym suchym garażu, w silniku wymienione niektóre uszczelki, zalany był jakimś olejem czy czymś, po spuszczeniu i rozruszaniu tłoków odpalił za drugim razem( bak z tworzywa sztucznego to błogosławieństwo :notworthy: ). Mam przy okazji sporo części, także nowych oryginalnych zafoliowanych. nowe uszczelki głowicy itp. Elektryka działa jak trzeba, rama nie wygląda na spawaną.Jest po prostu pięknie zachowany.Właściwie na 100% pojawi się na allegro na początku przyszłego tygodnia. Jutro wrzucę trochę fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Tak przedstawia się dokładnie mój model: HondaHondaHondaHonda Co o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Dobrze podmeczony, byl kilka razy rozkladany i skladany na czesci pierwsze co oszczedzi troche trudu nowemu uzytkownikowi ( sruby phillipsa wymienione np na ampule ).Ale jest w kupie, z tym pseudo racingowym plastikowym nadwoziem prezentuje sie niezle, warto by posluchac jak chodzi :wink:Mnie by to o wiele wiecej powiedzialo o stanie moto niz zdjecia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Mialem ja tiedys podobne cudo w wersji "enduro"- CL 350 Scrambler...Zapierdzielawka niezla, lecz ma pare slabych punktow na ktore trza uwazac:- zaplon- najlepiej zaopatrzec sie w pelen electronic- Dyna- napinacz lancucha rozrzadu- trzeba czesto kontrolowac stan i ewentualnie jak znajdzie sie ulepszony to zmienic poniewaz kolko ze starego tworzywa szybko sie wyciera- wrazliwosc na zlej jakosci paliwo+ slaby ustawiony zaplon= mozliwosc wystapienia gwaltownego samozaplony i stopienia/pekniecia tloka, u mnie to bylo jak zatankowalem na podejrzanej stacji paliwo(najprawdopodobniej z domiesza oleju napedowego co drastycznie obnizylo oktany) to potem nie dojechalem do Warszawy z powodu pekniecia tloka- koszt naprawy wynisl mnie(bez robocizny-sam robilem) ok 500 zlotych- 2 kompletne tloki z pierscieniami sworzniami + szlif - mialem szczescie go glowka korbowodu sie jeszcze nie zdazyla przeciagnac...- trza sprawdzac jakiego rodzaju sa pierscienie- poniewaz w oryginale i czesto w podrobkach sa tzw starego typu powodujace "normatywne zuzycie oleju", czyli czesta kontrola oleju i raz do roku rozbieranie i czyszczenie z osadow komor spalania i okolic gniazd, a jak sa ze sprazynkami rozpierajacymi nie ma problemu- jak dobrze dobrana grupa selekcyjna i szlif - no i sama elektryka, jak masz alternator w porzadku nie ma problemu gorzej jak uzwojenie siadlo- trzeba szukac zamiennika w Stanach(koszt od 180-350 dolarow), lub dac do dobrego przewiniecia- tylko efekt???Ach duzo by pisac powiem tyle ze szkoda mi sprzeta ze sprzedalem, ale ja kazdego klasyka zaluje- niestety nie stac mnie na trzymanie "kolekcji" , wiec jest jak jest.Sa zagraniczne b.dobre fora n/t tych sprzetow- b. wiele wiadomosci i ciekawostek- wbij w wyszukiwarke honda CB250SOHC, lub samo Honda SHOC- SOHC club itp, lub 350OHC, 350 SOHC.Jako ciekawostke dodam ze bez problemu dosc latwo mozesz powiekszyc 250- na 350- 350 jest po prostu rozwiercona 250-tka...a jak najlatwiej stuningowac 4 cylindrowa HOnde CB 750 SOHC z lat 70-tych- kupujesz 4 komplety tlokow do 350 tki i dajesz szlifa:-))), aj ma sie tych "papierow" :-))). Pozdr. Janek Duc 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Honda poszła pod młotek.Zapraszam!Aukcja allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 No ciekawe do ilu takie cacko dojdzie :) Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Nie szukam normalnych osób na forum motocyklistów :icon_razz: Motocykl stoi już w garażu, w idealnym stanie, jest masa nowych oryginalnych części, stał sobie ostatnie kilkanaście lat w ogrzewanym suchym garażu, w silniku wymienione niektóre uszczelki, zalany był jakimś olejem czy czymś, po spuszczeniu i rozruszaniu tłoków odpalił za drugim razem( bak z tworzywa sztucznego to błogosławieństwo :notworthy: ). Mam przy okazji sporo części, także nowych oryginalnych zafoliowanych. nowe uszczelki głowicy itp. Elektryka działa jak trzeba, rama nie wygląda na spawaną.Jest po prostu pięknie zachowany.Właściwie na 100% pojawi się na allegro na początku przyszłego tygodnia. Jutro wrzucę trochę fotek. Obserwowałem aukcję na Alegro i nie podobają mi się tego typu oszuści.Sprawa pierwsza motocykl nie jest w stanie idealnym, ma uszkodzony akumulator, posiada kierunkowskazy a niby replika wyścigówki ogólnie to dawno nie widziałem takiego kasztana.Sprawa druga brak dokumentów do rejestracji.Sprawa trzecia jechałeś tym motocyklem aż 120 kmh i piszesz że świece są do wymiany.(nawet nie wiesz jak szybko ten model jedzie).I sprawa ostatnia - wyrwałeś ten "motocykl" z jakiegoś śmietnika a po uzyskaniu ceny prawie 3 tys. zeta na minutę przed końcem wycofujesz go z licytacji chociaż wcześniej nie zastrzegłeś sobie tego prawa.W/g mnie zrobiłeś sobie żart z kolekcjonerów a Alegro wykorzystałeś aby sprawdzić ile ewentualnie można na tym zarobić. To jest forum miłośników motocykli a nie Stowarzyszenie Cwaniaków Łatwego Zarobku.A z repliką wyścigowej Hondy 250 ma tyle wspólnego co ja z prezydentem USA i masz szczęście że nie jestem moderatorem w tym dziale bo musiałbyś sobie założyć własne forum.bez pozdrowień Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Eeeeee chyba jednak jestes MODEM:-)do dzieła! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.