DiboS60 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 nie mozemy bo nie kupisz samego pierscienia wosnera.a juz napewno nie w polsce.ewentualnie dorabiany.to ci moge podac link;]sciag cylinder i wyciag pierscein wloz w cylinder i zobacz przerwe jak jest ok to wymyj dokladnie tlok nitro.jezeli pierscien nie bedzie chcial wylesc z rowka bo byl zapieczony chodz w jednym miejscu to znasz przyczyne braku kompresji.jezeli przerwa byla ok tzn mala po wlozeniu go w cylinder i po dokladnym wymyciu i zalozeniu na tlok scisniesz go w rowek puscic a on zasprezynuje to powinien chodzic.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Kup nowy tłok VERTEX'a dwu pierścieniowy, nie będzie się tak szybko zużywał. Cena to 310zł u olka tak więc myślę, iż to nie duża kwota, a będzie zrobione tak jak się należy. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 zdjąłem w końcu ten nieszczęsny pierścień .. ;/ mam całe pocięte palce od niego :) włożyłem pierścień w cylinder (fakt że pierścionek sie troszke powyginał) i szczelina między jego końcówkami ma jakieś 1/ 1,5 mm .. tłok wygląda prawie jak nowy;/ .. żal mi go wyrzucić i kupować nowy ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Pierścienie są ciężko dostępne, a jak już znajdziesz to kosztują ok 150zł(ktoś na forum pisał) tu dołożysz więcej, ale masz zdecydowanie pewniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jak masz dawać tyle kasy za pierśćień to lepiej dać te 300zl i masz wszystko nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Pierścienie są ciężko dostępne, a jak już znajdziesz to kosztują ok 150zł(ktoś na forum pisał) tu dołożysz więcej, ale masz zdecydowanie pewniejsze. Jak masz dawać tyle kasy za pierśćień to lepiej dać te 300zl i masz wszystko noweJeden kosztuje ok 70zł. Ale kupić i tak lepiej bo wkładanie i jeżdżenie na tłoku z zapieczonym gniazdem pierścienia. To samo jak chciałoby sie śmigać na zatartym cylindrze, tyle że tylko stary tłok wymienić na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ja miałem podobną sytuacje w ktm sx 125.Pierścień kupiłem na ebay-u w Anglii ,z przesyłka ok 60 zl.Szedł do mnie 5 dni.Motor śmiga jak nowy.Ogłoszeń jest kupę -pierścień jest japoński pasuje do wszystkich tloków 54mm z wyjątkiem ponoć wiseco-tak pisze sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 włożyłem już tyle pieniędzy w ten motor i zeskąpie sie na tłok teraz , zatre cylinder i bede żałował ;/ chyba kupie nowy tłoczek vertexa ... ( wossner chyba jednak lepszy jest do sx'ów Dzięki wam wszystkim za pomoc <guru> !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Kup sobie VERTEX'a. Tyle aby był dwu pierścieniowy. Z zawodach pewnie nie startujesz a na takim dłużej maszyna pośmiga i większy dół będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 a to nie przypadkiem wina ze masz tuleje zeliwna ? w oryginale byla chyba pokryta nicasilem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 (edytowane) nie mogłem nigdzie znaleść VERTEXA z 2 pierścionkami WISECO w ogóle nigdzie nie znalazłem do mojego modelu i został mi kuty WOSSNER z jednym pierścieniem... w sumie wiseco robią specjalnie do tuleji i tez maja jedne pierścień więc ten WOSSNER nie będzie chyba aż taki zły co ?? przy wstawianiu nowego tłoka w tuleje trzeba robić szlif koniecznie ?? Edytowane 13 Marca 2008 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Wszytsko zalezy od stanu w jakim jest tuleja, ale niestety przewaznie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 do olek motocykle zadzwoń Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 już za późno .. jutro przyjdzie tłoczek ... 2/3 baki wystarczą na docieranie ?? o ile więcej oleju lac ?? jak normalnie lałem 1;20 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 jak lales normalnie 1:20 to troche duzo.... to moze byc rownierz przyczyną zapieczecia sie pierscienia. przy docieraniu 1:40 max do 1:35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.