Skocz do zawartości

słaba komprecha .. a tłok 40%...


Gość piorek9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie mozemy bo nie kupisz samego pierscienia wosnera.a juz napewno nie w polsce.ewentualnie dorabiany.to ci moge podac link;]sciag cylinder i wyciag pierscein wloz w cylinder i zobacz przerwe jak jest ok to wymyj dokladnie tlok nitro.jezeli pierscien nie bedzie chcial wylesc z rowka bo byl zapieczony chodz w jednym miejscu to znasz przyczyne braku kompresji.jezeli przerwa byla ok tzn mala po wlozeniu go w cylinder i po dokladnym wymyciu i zalozeniu na tlok scisniesz go w rowek puscic a on zasprezynuje to powinien chodzic.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjąłem w końcu ten nieszczęsny pierścień .. ;/ mam całe pocięte palce od niego :)

 

 

włożyłem pierścień w cylinder (fakt że pierścionek sie troszke powyginał) i szczelina między jego końcówkami ma jakieś 1/ 1,5 mm ..

 

tłok wygląda prawie jak nowy;/ .. żal mi go wyrzucić i kupować nowy ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie są ciężko dostępne, a jak już znajdziesz to kosztują ok 150zł(ktoś na forum pisał) tu dołożysz więcej, ale masz zdecydowanie pewniejsze.

 

 

Jak masz dawać tyle kasy za pierśćień to lepiej dać te 300zl i masz wszystko nowe

Jeden kosztuje ok 70zł. Ale kupić i tak lepiej bo wkładanie i jeżdżenie na tłoku z zapieczonym gniazdem pierścienia. To samo jak chciałoby sie śmigać na zatartym cylindrze, tyle że tylko stary tłok wymienić na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną sytuacje w ktm sx 125.Pierścień kupiłem na ebay-u w Anglii ,z przesyłka ok 60 zl.Szedł do mnie 5 dni.Motor śmiga jak nowy.Ogłoszeń jest kupę -pierścień jest japoński pasuje do wszystkich tloków 54mm z wyjątkiem ponoć wiseco-tak pisze sprzedawca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włożyłem już tyle pieniędzy w ten motor i zeskąpie sie na tłok teraz , zatre cylinder i bede żałował ;/

 

chyba kupie nowy tłoczek vertexa ... ( wossner chyba jednak lepszy jest do sx'ów

 

 

Dzięki wam wszystkim za pomoc <guru> !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to nie przypadkiem wina ze masz tuleje zeliwna ? w oryginale byla chyba pokryta nicasilem ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogłem nigdzie znaleść VERTEXA z 2 pierścionkami

 

WISECO w ogóle nigdzie nie znalazłem do mojego modelu

 

i został mi kuty WOSSNER z jednym pierścieniem...

 

 

 

w sumie wiseco robią specjalnie do tuleji i tez maja jedne pierścień więc ten WOSSNER nie będzie chyba aż taki zły co ??

przy wstawianiu nowego tłoka w tuleje trzeba robić szlif koniecznie ??

Edytowane przez piorek9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...