niki_lauda Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 witam.przeszukalem forum ale nie znalazlem podobnego tematu, tym samym odpowiedzi na moj problem. Opis: podczas ostrego hamowania wszystko jest ok, ale gdy jade powiedzmy 60 km/h i wcisne sprzeglo po czym delikatnie naciskam na klamke hamulca z rownomiernym caly czas naciskiem czuje ze motocykl hamuje raz mocniej a raz lzej. Klamka nie pulsuje. I teraz zastanawia mnie fakt czy tarcze sa delikatnie krzywe czy to moze klocki. Tarcze nie maja zadnego rantu. Klocki maja 5/6 "mięsa" ( nie wiem jak bylo przed bo kupilem juz ze zmienionymi klockami. Jedyne co robilem to dzis dolalem pol malej strzykawki plynu hamulcowego bo bylo minimum. Wycieków nie ma. Na feldze jest slad po kleju od odwaznika, ale jest drugi. szczegolnie zastanawia mnie fakt ze klamka wyraznie NIE pulsuje. a przy wyzszych predkosciach hamowanie przebiega sprawnie i nie ma zadnego telepania kierownica. Czy gdyby uklad byl zapowietrzony moglo by to dawac takie objawy? A moze przegrzana tarcza dostala wody i sie zwichrowala? Dziekuje za fachowe odpowiedzi. i szerokosci zycze! sz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Mozna sprawdzić tarcze czujnikiem zegarowym(konkretnie chodzi o pomiar "bicia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Mozna sprawdzić tarcze czujnikiem zegarowym(konkretnie chodzi o pomiar "bicia" te bym proponował sprawdzić bicie tarczy, ewentualnie spraawdziłbym czy to nie pozapiekane tłoczki na zaciskach hamulcowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 wymien płyn w układzie! prawdopodonie jest stary i jest woda! jak nie znikinie będzie można dalej prowadzić dywagacje Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ja bym ci proponował jeszcze wyjąć klocki i obejrzeć je czy nie są czymś ufafrane i przy okazji odtłuścić tarcze.Sprawdź przy okazji tarcze czy nie są pozapiekane na tulejach, bo to są pływające i powinny mieć delikatny luz względem mocowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 przyjrzalem sie blizej tarczom i posluchalem jak zachowuja sie kiedy jade na luzie - slychac szurniecie przy powiedzmy co pol obrotu kola. lewa tarcza na zewnetrznej stronie ma ryse wiec sugeruje to jakis syf ktory dostal sie pod klocek i zadekowal sie tam na stale. Czy to moze dawac takie objawy jak opisalem w pierwszym poscie?Zapewne musze wyjac klocki i wyjac to cos, czym pewnie jest jakis "kamyczek"jako ze nigdy nie robilem tego sam prosilbym o lopatologiczne wyjasnienie co i jak mam odkrecic zeby wyjac klocki. ( nie mam aktualnie dostepu do porzadnie wyposazonego warsztatu, stad pytanie czy poradze sobie sam bez mnogosci kluczy i innych...) z gory dzieki. sz/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dalton Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 poradzisz sobie-patrz tylko dokładnie przy rozkręcaniu i potem tak samo skręcaj-tam wielkiej filozofii nie ma tylko...żadnego kamyczka tam nie znajdziesz bo po prostu masz krzywą tarcze-gdyby tarcza była prosta i tam cos było to szorowało by cały czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 krzywa tarcza powiadasz... na allegro widze uzywke: http://www.allegro.pl/item328020023__tarcze_zzr_1100_.html roznic wizualnych nie wiedze mimo ze to niby z zzr 1100. mam racje? nadalaby sie? jest roznica prawa lewa? chyba nie co?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 tarcze z przodu najwyrazniej proste, klocki przod tez ok. Wiec wyglada mi to na łozysko głowki ramy które zaczeło sie odzywac. Dobra diagnoze postawilem?? (ps. "szuranie" co pol obrotu robia konczonce sie klocki na tyle) Koszt takiego łozyska to ok. 150zl. W yamaha orang łomianki za robocizne usłyszałem 150 zł. ( mozna zrobic to taniej? czy to dobra cena?) Sam niestety nie podejme sie tego zbeigu bo, raz ze az tak sie nie znam, dwa nie mam nawet garazu i porzadnych narzedzi, po trzecie czasu :/ wiec pozostaje mi wysuplac troche grosza z kieszeni. ( czytalem na forum o lozyskach ze zwyklego sklepu, ale nie mam na wzor... a jak juz mi serwis rozbierze to nie bede przeciez sie wyglupial i latał po sklepach zeby cos dosztukowac. sam juz nie wiem...) no chyba ze ktos chciałby mi pomoc :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Czy gdyby uklad byl zapowietrzony moglo by to dawac takie objawy? A moze przegrzana tarcza dostala wody i sie zwichrowala? Dziekuje za fachowe odpowiedzi. i szerokosci zycze! sz. Moja rada: przeczyść zaciski, wymień płyn, odpowietrz układ i sprawdź.Wydaje mi się, że możesz mieć leciwy płyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 W Yamaha orang daj sie szefowi przejechac motocyklem - powinien zdiagnozowac usterke. I pozdrow go od starego znajomego ze Skorpiona. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol_85 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 no chyba ze ktos chciałby mi pomoc :DCześć.Odzywałeś sie do mnie na gronie. Tez jestem z Łomianek. Mam garaż i w miarę porządne klucze. Jakbyś chciał wykonać jakieś proste prace serwisowe to zapraszam, chętnie pomogę. Mechanikiem nie jestem ale czasem lubie pogrzebać przy maszynie :icon_biggrin: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.