jachuer5 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam, mam pytanie do posiadaczy Kawasaki ER 500. Czy podczas wrzucania 2 biegu słychać u was tzw Metaliczny odgłos??? Czy Skrzynie w Kawie często siadają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Tak jak wszedzie - jak dbasz tak masz.Radze poczytac watki Tomka Kulika i innych w nauce jazdy o zmienianiu biegow :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Ale biegi zmieniam dobrze, moje moto ma przejechane zaledwie 17 tyś, i nie wiem, czy tryb sie sypie, czy to normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 czesto slychac typowe tykniecie przyt wbijaniu z 0 na 1 i z 1 na 2 , sprawdz regulacje sprzegla , albo biegi w gore zmieniaj bez sprzegla Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ale biegi zmieniam dobrze, moje moto ma przejechane zaledwie 17 tyś, i nie wiem, czy tryb sie sypie, czy to normalka.jesli nikt go nie katowal i przebieg jest prawdziwy to nie powinno sie nic zlego dziac. Powiedz jeszcze co rozumiesz przez "dobra" zmiane biegow...pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Zdarzy się, że i u mnie trzaśnie i to porządnie. Ale to jest tylko efekt niepoprawnej zmiany biegu. Nieraz się uda trafić idealnie, to wchodzi jak w masełko, bez żadnego odgłosu. Po prostu trenuj i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egeba Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 u mnie 2 tez tak wbija trzeba sie nauczyc robic to z wyczuciem(coraz czesciej wchodzi mi calkiem bezdzwiecznie) pozostale biegi u mnie znacznie latwiej wbic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 preloading + półsprzęgło = okej Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 u mnie 2 tez tak wbija [....] pozostale biegi u mnie znacznie latwiej wbic;) błagam nie wbijajcie tych biegów... wbija się gwoździe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Przez dobrą zmianę biegów mam na myśli fakt, iż podczas wrzucania 2 biegu puszczam gaz, naciskam do końca klamkę sprzęgła, i staram sie delikatnie zmienić bieg,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Przez dobrą zmianę biegów mam na myśli fakt, iż podczas wrzucania 2 biegu puszczam gaz, naciskam do końca klamkę sprzęgła, i staram sie delikatnie zmienić bieg,.no to znaczy, że źle zmieniasz biegi i to właśnie dlatego coś stuka. Poczytaj artykuł tomka kulika w szkole jazdy a później ćwicz, ćwicz i jeszcze raz ćwicz, bo to wcale nie takie proste jak się pozornie wydaje.pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Zmiana zwłaszcza z 1 na 2 powinna być zdecydowana i szybka.Najlpeiej przed wciśnięciem sprzegła wywrzeć lekki nacisk na dźwignię zmiany biegów i dopiero przy wciśniętym sprzegle szybko i pewnym ruchem pociągnąc dźwignie.Bieg należ lekko ptrzytrzymać do momentu pełnego wysprzeglenia.W mojej XJ kiedy niedbale wrzuce II bieg to słychać zmianę.Jeśi zrobięto dokłanie - tak jak napisałem to bieg wejdzie jak w masło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Dzęięki za pomoc, za godz ide probować...:buttrock:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.