loczek218 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) Cze Mam R1 na gaznikach (2001) ktorą dręczy pewna bolączka. A mianowicie gdy jade na wysokich obrotach, puszcze gaz i znowu odkrece najpierw motor sie zdlawi i dopiero zacznie ponownie przyspieszac Jest to dosyc irytujace zjawisko. Gazniki sa po synchronizacji, o zadnym nadmiernym luzie na lince gazu nie ma mowy. Czy korekcja ustawienia skladu mieszanki moglaby pomoc? Macie pomysl ewentualnie czym innym moze to byc spowodowane? Pozdrawiam Edytowane 7 Marca 2008 przez loczek218 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 na moje to gaźniki są do ustawienia. zależy na czym polega to dławienie. czy jest to z tendencją do zalewania się(kopci na czarno) czy za mało paliwa(cisza, i nagle bum dostaje moc). Ale pewne jest że gaź niki należy ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Wlasnie to drugie No to w takim razie sprobuje zmienic sklad mieszanki Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Zanim się czepisz gaźników zobacz do filtra powietrza w jakim jest stanie. Czy był wymieniany? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Obejrzyj sobie dokładnie płaskie przepustnice i prowadnice w gaźniku , pod kątem zabrudzeń . No i dokładnie wyczysć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Teraz mi podsunales pomysla Jak ostatnio patrzylem wydawal sie czysty ale od czasu zakupu (1,5 roku) nie byl wymieniany, a nie wiadomo jak wczesniej.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Teraz mi podsunales pomysla Jak ostatnio patrzylem wydawal sie czysty ale od czasu zakupu (1,5 roku) nie byl wymieniany, a nie wiadomo jak wczesniej.Dziekino to gaźniki stroiłeś na brudnym filtrze? torche nie bardzo to ma sens. Wymień filtr, poźniej regulacja (a i czyszczenie by nie zaszkodziło) gaźników. Świece kiedy wymieniałeś? Koszt niewielki, a też na pewno nie zaszkodzi. pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Gazniki oczywiscie byly czyszczone przed synchronizacja i swiece tez zmienilem Filtr pozostawilem bez wymiany bo jak juz pisalem wydawal mi sie czysty. W takiej sytuacji zeby miec jednak pewnosc zmienie go na nowy. Jedna rzecz jaka mnie zastanowila podczas czyszczenia gaznikow to to ze sklad mieszanki nie byl rowno ustawiony Na trzecim gazniku srubka byla wykrecona znacznie mocniej niz inne Dowiedzialem sie ile obrotow wykreca sie w R1 (jezeli dobrze pamietam 2,5) i tak ustawilem sklad. Moze powinienem powrocic do poprzedniego ustawienia bo kiedys motor sie nie dlawil :biggrin: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wykrec srube dodatkowe 0.5 obrotu i zobacz jaki to bedzie mialo efekt.Generalnie wszystkie one powinne byc ustawione tak samo. Brudny filtr powietrza powoduje wzbogacenie mieszanki,twoje problemy sa zwiazane z raczej ubogim skladem w momencie kiedy odkrecasz gas,aczkolwiek jezeli jest on zasyfiony to nalezy go wymienic.Druga sprawa to o ile motocykl nie byl jezdzony w zimie i stal z paliwem w gaznikach to byc moze bedziesz je musial wyczyscic od nowa,glownie dysze i uklad wolnych obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 A jaki masz tam wydech kolego ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loczek218 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wydech jest oryginalny Titanium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ale nie oryginalny R1 ?To moze byc przyczyna twego kaszlu, moze trzeba jej dac troche wiecej mieszanki na wolnych, zeby miala lepsze przejscie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ja mialem podobnie i okazało sie ze EXUPjest walniety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ja mialem podobnie i okazało sie ze EXUPjest walniety i to jest bardzo prawdopodobna przyczyna, sprawdz naciag linki od Exupapozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Cze Mam R1 na gaznikach (2001) ktorą dręczy pewna bolączka. A mianowicie gdy jade na wysokich obrotach, puszcze gaz i znowu odkrece najpierw motor sie zdlawi i dopiero zacznie ponownie przyspieszac Jest to dosyc irytujace zjawisko. Gazniki sa po synchronizacji, o zadnym nadmiernym luzie na lince gazu nie ma mowy. Czy korekcja ustawienia skladu mieszanki moglaby pomoc? Macie pomysl ewentualnie czym innym moze to byc spowodowane? Pozdrawiam Stawiam na zabrudzony filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.