rumburak Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 pytanie...,..moze smieszne,....po co wyłazi rureczka z korka paliwa..?nazwałem to odpowietrznik...ale pytam o to zawodowców bo koncepcje wsrod moich znajomych motocyklistów rozmaite:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 cobyś sie wahą po glebie nie oblał i nie podpalil :icon_mrgreen: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 odpowietrznik zbiornika paliwa . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 W baku jakiś otwór musi być każdym w szosowych motocyklach tak to wygląda ale w terenowych które bardzo często się wywracają dodaje się wężyk który zapobiega wylaniu się paliwa i utrudnia zanieczyszczenie odpowietrznika, niektórzy producenci stosują specjalny zawór.W motocyklach wyposażonych w pochłaniacze par paliwa gaźników jest do nich podłączony również wężyk z baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 jakby nie było to by ci bak zassało do środka, a czy się wylewa czy nie to zależy od konstrukcji korka , generalnie są jakieś zabezpieczenia przed wylaniem . Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Odpowietrznik zbiornika paliwa zapobiega zbyt duzym cisnieniom w baku podczas jazdy motocyklem paliwo w baku jest wzruszane i wtedy powstaje duze cisnienie moglo by rozerwac korek lub zaczely by puszczac oringi w kraniku no i oczywiscie tez zapobiega wylewaniu benzyny podczas gleby na spodnie itp co mogło by stwarzac duze zagrozenie i oczywiscie ochrona srodowiska pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 zysio pierwszorzędnym celem jest dopływ powietrza do baku po to żeby benzyna mogła z niego wypływać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 taki odpowietrznik jest w każdym motorze tylko że w enduro specyficznie wygląda ... w komarach ogarach itp jest po prostu dziura w wlerwie paliwa tego nie wolno zatykać bo moto po prostu nie pojedzie (dlatego że jeśli nie ma pompki paliwa tylko grawitacyjny spływ do gaźnika to w baku zrobi sie podciśnienie i benzyna nie leci=moto słabnie ma za ubogą mieszanke..... Zaś jeśli ma pompke paliwa to ta pompka ulegnie zniszczeniu przez zatkany odpowietrznik ) PS nie znam wszystkich enduro/cross na świecie więc nie wiem które mają pompke które nie dlatego pisze tak ogólnie Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 mi jak przypadkowo zatkalem to lecialo paliwo non stop z odpowietrznika z gaznika, rozsadzilo membrane w kraniku i paliwo tryskalo na 1.5 m z gaznika :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 O doplywie powietrza zapomniałem napisac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASSRIDE Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 (edytowane) węzyk jest po to, żeby w razie gleby paliwo nie lało sie na silnik (który jest gorący i moze być BUM.wezyk jest tak poprowadzony aby paliwo wylewało się z dala od gorących elementów (wydech, silnik, itp) oczywiście również po to, aby odpowietrzyć Edytowane 7 Marca 2008 przez BASSRIDE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.