ks-rider Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Krawcu powiedz nam wiec czym sa te wymienione przez Ciebie modele ? i w jakich zawodach jezdzily ? To, ze w/g Ciebie ani ZX 12 R ani Hayabusa nie sa sportowymi turytykami jest zupelnie inna bajka, do czego te motocykle zostaly stworzone na tor ? Z waga ponad 230 kg ? :bigrazz: :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 kawasaki zx-12 R niech mnie ch....j strzeli z razu jak to jest turystyk albo hayabusa ooooooo to dopiero jest turystyk jak sie patrzy To chyba Cie strzelil wiecej niz z razu :biggrin: . Tak jak napisali przedmowcy to jest sport - turystyk a ze wolno nie jezdzi a i na tor mozna takim wjechac wcale nie oznacza ze to super sport.To tak samo mozna powiedziec ze R1 to turystyczne enduro po obejzeniu znanego filmiku o podrozy do okola swiata :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baqu Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 To chyba Cie strzelil wiecej niz z razu :biggrin: . Tak jak napisali przedmowcy to jest sport - turystyk a ze wolno nie jezdzi a i na tor mozna takim wjechac wcale nie oznacza ze to super sport.To tak samo mozna powiedziec ze R1 to turystyczne enduro po obejzeniu znanego filmiku o podrozy do okola swiata :cool: Także cross po obejrzeniu innego znanego filmiku z r1 w roli głównej :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 wszyscy jestescoe super ;] a najbardziej wlasnie wy, jezdzacy zawsze lekko ponadprzepisowo i kiedy juz nadejdze ten dzien lub moment kiedy chcecie przejechac sie ostrzej lub dotrzymac tempa to nie wiedzac czemu predzej lub opzniej robicie sobie i maszynie krzywde.. jakis dziwny zbieg okolicznosci. mam nadzieje tylko, ze nigdy nie bedziecie probowali mozliwosci maszyny - przejchac 156tys km w zakresach 6-7tys to nie to samo co 10% tego powyzej 10tys. LENAR nie jedziesz na lublinering, Ty preclu :crossy: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 ... do czego te motocykle zostaly stworzone na tor ? Z waga ponad 230 kg ? do wyścigów na 1/4 mili :buttrock: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 do wyścigów na 1/4 mili :icon_question: Szramer tak wlasciwie to o czym my tu rozmawiamy ? o seryjnych czy o egzotach ? Zadna z wymienionych nie zostala do tego zaprojektowana co najwyzej zaadaptowana. Na 1/4, 1/8 mili jakos nigdy nie widzialem seryjnej , moze nie po tych imprezach / zawodach sie szwendam. :icon_exclaim: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfazimotor Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Obejrzyj sobie prosze wykresy krzywej mocy i momentu takiej na przyklad R6 i zobacz co sie dzieje przy dajmy na to 4 tys obr.no co takiego sie dzieje zajc? ot - nadmiar mocy jest duzy a nie bardzo duzy. Wielkie mi halo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Każdy płaci, kupuje i jeździ jak chce.. mnie osobiście to wali kto i co z kim, gdzie i jak... Jeśli mnie będzie stać to na pewno kupię sobie sporta... do tego torowe owiewki, przyczepkę do samochodu i heja na tor do Poznania... kto ma sporta a nie przejechał się po torze, nigdy nie przekona się ile frajdy może dać taki motocykl... i nigdy nie przekona się o tym w warunkach drogowych... i przytarcie podnóżków odkrecenie pod czerwone pole... to jest właśnie to do czego stworzona sporty... ale większość użytkowników sportów nigdy si o tym nie przekona i będzie traktować swego sporta jak czoperka... dla mnie to obciach... ale jak powiedziałem... płacisz , kupujesz, masz prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddusigaz Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 we wrześniu poprzedniego roku byliśmy z kumplami na "torze" na Wyrazowie pod Częstochową. Sprżęty pokroju: gs 500,cbx 550,gpz 500,dr 800,shadow 700,gs 550 potem dojechały zxr 750 i pierwszy baldy.Jest to opuszczony tor i zaniedbany.Jeździliśmy naprawdę ostro,pierwszy raz wspólnie mogliśmy się sprawdzić na zamkniętym obiekcie.Szlifiery niestety nie dawały rady,za ciasne łuki i za krótkie proste.Tam nie da się pojechać szybciej niż 90.Byliśmy tam z dobre pół dnia.4 sprzęty poległy-nic poważnego ,ale świadczy to o determinacji.Nie mówię,że jesteśmy super kierowcami,ale gumy potrafimy zamknąć,czy przytrzeć wydech albo podnóżek.Ale do czego zmierzam.Podjechała grupa może 10 moto.Nówki sztuki r1,zx10,gixxer 1000 itd.No i jak nas zobaczyli to żaden tam nie wjechał!!!!!! Bo ode mnie ktoś wyglebił,podniósł się naprostował co się dało i dalej bambosz na tor.I te stroje z najwyższej póły.To akurat rozumiem:bezpieczeństwo jest ważne.I potem jakoś dogoniliśmy ich po drodze do łodzi.Akurat wtedy trasa była w przebudowie i korki niezłe.no i co???? W rządku wszyscy grzecznie stali i czekali.Ale jak tylko kawałek prostej zobaczyli to guma,guma,guma i łycha!!! aż do następnego postoju w korku. No i po co to?? Na prostej to za przeproszeniem każdy debil potrafi odkręcić.Moim zdaniem mając taki pojazd to trzeba umieć jeździć.Bo raczej nie imponuje mi ktoś kto potrafi odwinąć na prostej.Dlatego po gs-e kupiłem gsxr-a i takich ludzi będę "leczył".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ja właśnie jestem dziwnym typem, bo na pierwsze japońskie moto kupiłem dużego zygzaka, co to w swoich czasach był super sportem. Teraz jest szybkim turystykiem. Chodzi o to by jeździć i myśleć. Banalne, ale ja dzięki temu moge dalej cieszyć się jazdą. Nie jest dla mnie mnie ośmieszeniem ze mnie objedzie puszka czy słabszy sprzęt. Tak jak ktoś napisał, jeden ruch ręką i straci mnie z pola widzenia. I co mi to da? Kiedy mam ochote i są warunki to czasem lubie pojechać szybciej ale bez przesady. Ci co jeżdzą po stolicy wiedzą o jakie ulice chodzi. A moto kupiłem takie a nie inne bo posiada cechy które mi pasują. A czemu 1100? Bo innych nie było :icon_question: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalRS3 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Lubisz jeździć wolno, to tak jeździj. Jestem takiego samego zdania, że nie trzeba wykorzystywać całego potencjału maszyny - tym bardziej jak nie ma do tego warunków!!! Już nie jeden "kozak" skończył przez to na drzewie albo słupie - bo chciał zabłyszczeć np w centrum miasta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 we wrześniu poprzedniego roku byliśmy z kumplami na "torze" na Wyrazowie pod Częstochową. Sprżęty pokroju: gs 500,cbx 550,gpz 500,dr 800,shadow 700,gs 550 potem dojechały zxr 750 i pierwszy baldy.Jest to opuszczony tor i zaniedbany.Jeździliśmy naprawdę ostro,pierwszy raz wspólnie mogliśmy się sprawdzić na zamkniętym obiekcie.Szlifiery niestety nie dawały rady,za ciasne łuki i za krótkie proste.Tam nie da się pojechać szybciej niż 90.Byliśmy tam z dobre pół dnia.4 sprzęty poległy-nic poważnego ,ale świadczy to o determinacji.Nie mówię,że jesteśmy super kierowcami,ale gumy potrafimy zamknąć,czy przytrzeć wydech albo podnóżek.Ale do czego zmierzam.Podjechała grupa może 10 moto.Nówki sztuki r1,zx10,gixxer 1000 itd.No i jak nas zobaczyli to żaden tam nie wjechał!!!!!! Bo ode mnie ktoś wyglebił,podniósł się naprostował co się dało i dalej bambosz na tor.I te stroje z najwyższej póły.To akurat rozumiem:bezpieczeństwo jest ważne.I potem jakoś dogoniliśmy ich po drodze do łodzi.Akurat wtedy trasa była w przebudowie i korki niezłe.no i co???? W rządku wszyscy grzecznie stali i czekali.Ale jak tylko kawałek prostej zobaczyli to guma,guma,guma i łycha!!! aż do następnego postoju w korku. No i po co to?? Na prostej to za przeproszeniem każdy debil potrafi odkręcić.Moim zdaniem mając taki pojazd to trzeba umieć jeździć.Bo raczej nie imponuje mi ktoś kto potrafi odwinąć na prostej.Dlatego po gs-e kupiłem gsxr-a i takich ludzi będę "leczył".... Heh, po pierwsze to czemu zakladasz ze ktos jezdzi po to zeby Ci zaimponowac? Poza tym nie dorabiaj teorii, moze po prostu stwierdzili ze tor zajety i nie warto robic tloku? A nawet gdyby obawiali sie o sprzety, to co w tym dziwnego? Wiem ze gdybym pojechal na tor na "podstawowym" sprzecie to na pewno nie jedzil bym na 100% bo po prostu szkoda by mi bylo ryzykowac glebe. Ogolnie jestem zdania ze posiadanie sciga nie oznacza ze trzeba zawsze zapier.. Co nie oznacza ze nie wypadaloby miec pewnego poziomu umiejetnosci, bo nieporadnosc na duzym moto to dosc zalosny widok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Moze produenci motocykli skonstruuja kiedys wolno obrotowe np. V2 zapakowane w ostra geometrycznie rame i owiewki. No jest juz taki od '97 roku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Jeśli wolnoobrotowy to nie od 97r. TL i VTR mają V ale to są raczej wysokoobrotowe silniki.. jedynie Yamaha M01 ma wolnoobrotową V i dość ostrą geometrię ramy ... czyli po roku 2000.. ( nie pamiętam dokładnie kiedy M01 wyszła) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ja tak trochę z innej beczki, poprostu czytając opinie paru "mądrych" na forum nie mogłem się oprzec żeby zadac wam to pytanie . Czy to że ktoś mając sporta, w ruchu ulicznym nie przekracza 6-7 tys obrotów, czy też nie bije prędkości na drogach publicznych itp., znaczy że jest gorszy, że nie umie jeżdzic. Ludzie zastanówcie się co wy piszecie !!! Dla większości z nas kupno motocykla wiązało się z pewnymi wyrzeczeniami, niestety... I to że większośc nie wstawia w swoich sportowych maszynach pod czerwone pole nie powinno o niczym świadczyc, zaraz co poniektórzy pojadą po mnie, to dla tych mam informację że Tak, jeżdżę spokojnie na swojej maszynce i czerpie z tego zajebi-tą radośc, a dlaczego kupiłem sporta ? - Bo mi się zajebiś-ie podobał... Jestem ciekaw co pozostali myślą na ten temat?Pozdrawiam :) Jestem takiego samego zdania jak Ty.Kupiłem Kawę bo mi się sakramencko podoba i spełniłem swoje marzenie.Zalezy mi na życiu więc wolę powstrzymać się od czerwonego polaMoże założymy forum powolnych ścigaczy :-) Hey! Twój motocykl, twoje życie i twoja sprawa jak na nim jeździsz. Ale jeśli nigdy nie wykorzystujesz choćby z 80% możliwości moto, to poprostu szkoda tej maszyny, do czego innego przecież została storzona! To trochę jak kupic sobie psa Husky i trzymać go na łańcuchu owiązanego do budy. Niemniej to dobra wiadomość dla kolejnego właściciela (motocykla, nie psa oczywiście) ;) Pozdro! Ci co mają mercedesy też mają tylko wozić na wesela lub jeździć na taxi????Czy nie mogą jechać sobie na wycieczkę????Nie zgadzam się z kolegii opinią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.