tomektychy Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam. Mam takie pytanko do bardziej zaawansowanych. Oddałem motor do kumpla na regulację zaworów no i zaobserwowałem że motor nie osiąga już takiej prędkości maxymalnej jak przed regulacją. Tylko ten serwis wchodzi w grę no chyba że wymiana filtra powietrza oraz nowe świeczki mają tu znaczenie. Otóż...przed serwisem motorek wkręcał się żwawo ponad 160km/h teraz 150 i aby osiągnąć 160 na liczniku musze długo czekać Sad max jaki osiągałem na tym motorze to 190km/h (po dłuższym rozpędzaniu z górki) teraz ta prękość wydaje mi sie niedościgniona. W czym tkwi problem? Motor gs500e, 98r,przebieg niecałe 24 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 jeżeli zawory zostały ustawione za luźno to może być spadek mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Zmierzyc kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 a co bylo robione w tym serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 jak przed regulacją zaworów było ok a po nie wszystko jest dobrze no to oczywiste, że kolega spier....ił regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 nie no, nic nie jest jasne. jesli ktos robil gazniki i ustawil je prawidlowo, to nie jego wina, ze moto pali teraz 4/100, a wczesniej palil np 10/100, ale szedl 10km/h wiecej. wiec ja bym sie wstrzymal z komentarzami co do jakosci uslug, bo na chwile obecna nie ma jeszcze podstaw - inaczej - brak wszystkich danych :buttrock: analogia matematyki- za malo danych - zadanie nierozwiazywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 no dobra ale kolega chyba napisał, że pali tyle samo i chodzi tak jak wcześniej tylko, że wolniej jedzi4e i to się zaczeło po regulacji zaworów to ktoś spier...ił robote albo się myle????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Oddałem motor do kumpla na regulację zaworów no i zaobserwowałem że motor nie osiąga już takiej prędkości maxymalnej jak przed regulacją. .....no chyba że wymiana filtra powietrza oraz nowe świeczki mają tu znaczenie. no dobra ale kolega chyba napisał, że pali tyle samo i chodzi tak jak wcześniej tylko, że wolniej jedzi4e i to się zaczeło po regulacji zaworów to ktoś spier...ił robote albo się myle?????Kolega bardzo mało i niejsno napisał. Czyli były świece wymienione i filtr? Co jeszcze było zrobione? Ruszałeś gaźnik? Diagnoza na odległość nie ma sensu jeżeli nie podasz więcej informacji. Bo na razie to sobie sam odpowiadasz. Było dobrze - grzebali przy zaworach - jest źle. Czyli jak myślisz, co jest nie tak?Chyba że jest coś o czym nie napisałeś. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A ten filtr powietrza to jakiś markowy czy "no name' ze sklepu internetowego? Wyjmij go w ogóle i wtedy sprawdź jak jedzie. Moja GS w ogóle nie ma filtra powietrza co polepszyło osiągi i zmniejszyło zużycie paliwa. A 160kmh to naprawde kiepsko na GS. Moja ma 80 tys mil przebiegu i smiga 120mph przy dobrym wietrze... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 (edytowane) Nie musiał ci spierniczyć roboty. Podczas obracania się wałków rozrządu zawory otwierają przepływ. Ilość mieszanki uzależniona jest od czasu otwarcia okna. Im mniejsze luzy tym dłuższy czas otwarcia = więcej mieszanki wpadnie do cylindra.Tak więc wraz z eksploatacją luzy powiększają się lub zmniejszają (w zależności od motocykla).Teraz, jeśli ustawił ci większą szczeliny między wałkami a zaworami (a poprzednio miałeś minimalny luz) to silnik straci moc. Za to masz pewność że gniazda nie zostaną powypalane. Cała ta sytuacja zależy od tego czy tylko regulował zawory oraz czy zrobił to fachowo dokręcając pokrywy panewek wałków (nie pamiętam jak to się fachowo nazywa) odpowiednim momentem. Dodane:Regulacja gaźników też zależy od stanu wyregulowania zaworów Edytowane 26 Lutego 2008 przez krzysiek8104 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Możliwe że w między czasie zatankowałeś kiepskie paliwo ? Mi się zdażyło parę razy , i moto nie chce iśc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.