Skocz do zawartości

Jak zimny odpala na 2 cylindry po nagrzaniu chodzą 4


ścinacz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie

 

świece zostaly wymienione z zeszlym sezonie maja maly przebieg ok 3 tys km

 

Moto jak jest zimne odpala na gary zalącza sie po chwili 3 i po dluższej 4 (wcześniej się tak nie robilo) jak się nagrzeje to już dobrze chodzi , co to może być ? wszelkie czynności serwisowe regulacje itp zrobione byly jakieś 3 tys km temu

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=87573&st=180

 

Tutaj masz link do tematu zwiazanego tylko i wylacznie z XXem :D Sa tam ludzie co na nim jezdza i napewno Ci pomoga :wink:

Pozdrawiam ;)

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie

 

świece zostaly wymienione z zeszlym sezonie maja maly przebieg ok 3 tys km

 

Moto jak jest zimne odpala na gary zalącza sie po chwili 3 i po dluższej 4 (wcześniej się tak nie robilo) jak się nagrzeje to już dobrze chodzi , co to może być ? wszelkie czynności serwisowe regulacje itp zrobione byly jakieś 3 tys km temu

 

Pozdrawiam

 

 

No wiesz... Nie dla każdego "wszelkie czynności serwisowe regulacje itp" = wymiana świec..

Więc czasem warto uściślić :wink:

Ale jest jak byk napisane że w "zeszłym sezonie". :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz polaczenia ( 12v) przy cewkach zaplonowych.Znajduja sie pod zbiornikiem po obu stronach puszki.

 

CbrXX my ,tak jak duzo innych R4 z tej epoki,2 cewki zaplonowe,odpalaja one cylindry, parami,tzn 1-4 i 2-3 za kazdym obrotem walu.

Jezeli jedna z cewek dostaje slaby prad/nie dostaje pradu to 2 cylindry nie odpalaja.

 

W moim XX kiedys cos takiego sie dzialo podczas jazdy w deszczu,w korku kiedy alternator daja troche slabsze napiecie.Przeczyszczenie wyzej wspomnianych polaczen,i dobre zaizolowanie przy pomocy smaru elektrycznego uzdrowilo motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZY SPRAWDZAŁEŚ CIŚNIENIA SPRĘŻANIA NA POSZCZEGÓLNYCH CYLINDRACH NIECHCE CIE MARTWIĆ W SAMOCHODACH,, JESTEM MECHANIKIEM'' CZĘSTO TAK BYWA ŻE ZBYT NISKIE ĆIŚNIENIE SPREŻANIA NA POSZCZEGULNYCH CYLINDRACH POWODUJE ODPALANIE GARA PÓŻNIEJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...