Frem Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Ale dlaczego czepiasz się moich założeń, gdy mi chodzi o to czy szukac cb z owiewką czy bez? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ja bym brał bez owiewki. Oprócz tego, że sprzęt fajniej wygląda, to wiatr na klacie hamuje głupie zapędy. Jak przyjdzie czas na zmianę sprzęta, wtedy będziesz wiedział czy chcesz z owiewką czy bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Masz rację, że najlepiej wygląda bez owiewki. Taki motocykl na miasto, bo tam nie jedzie się 180 km/h :crossy: Tylko od świateł do świateł czyli raczej nie rozpędzisz się nawet do 120km/h. Co innego poza.. np taki wyjazd nad morze... mam jakies 100 km tam pewnie prędkości będą wyższe. Trasa Szczecin - Międzyzdroje to przede wszystkim ładnie zmodernizowana strasa szybkiego ruchu. Nie chciałbym, żeby na prostej mnie jakieś auto przyprzedzało :lalag: Cebulka daje rade samochodom powyżej 150 km/h na dwupasmowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Nie chciałbym, żeby na prostej mnie jakieś auto przyprzedzało :wink: Mnie regularnie łykają puszki na trasie toruńskiej w wawie i mam to gdzieś. Lepsi ode mnie wbili mi do głowy, że jeździ się swoim tempem i olewasz czy wciąga cię koleś na erłanie czy w dełu tico. Im wcześniej to zrozumiesz, tym lepiej dla ciebie. Z wiatrem u mnie luzik jest do ok. 110 km/h. Najszybciej leciałem 170 km/h i wtedy to już wiatr podnosi ciśnienie :icon_mrgreen: W czasie deszczu przez brak owiewki zbierasz też więcej wody na klacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Fantom- oby więcej takich ludzi jak Ty :bigrazz: Cebulka spokojnie daje sobie radę ze standardowymi puszkami. Ale poco się z nimi ścigać? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Poprostu chcę wiedzieć czy cb 500 będę mógł czasem brać takich denerwujących kozaków w bmw z 130 KM pod maską na dwupasmowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 A po to ci potrzebne to moto? żeby brać przymulone bejce....gratuluje założenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 No to przy takich priorytetach pozostaje CBR lub R1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Gdzie tam CBR i R1 od razu weź jaką Buzę, włożysz Biturbo i może ich wtedy prześcigniesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Oj wy to zaraz musiscie człowieka obsmarować. Chcę cieszyć się jazdą wolnością kontaktem z przyrodą na winklach itd... to jest priorytet. Co nie oznacza, że ma się na drodze kontakt z samochodami w tym cwaniaków, którzy jak mają czarne szyby to uważają, że "rządzą". Stąd moje lekkie pytanie co do cb 500 i jej możlwiości przeciwko przyśpieszeniom samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Sama liczba KM nie ma tutaj znaczenia. Liczy się natomiast sytuacja w której będziesz chciał wykorzystać potencjał silnika. Na pustej autostradzie to wszystkie litrowe sporty i potwory typu Buza dostaną zadyszki kiedy pojawi się np. Bugatti Veyron ( mowa o seryjnych motocyklach ). W mieście i okolicach jak już wyczujesz swoją cb to na pewno będziesz mógł się szybko przemieszczać. Na dzień dzisiejszy, aby sprawnie poruszać się po mieście spokojnie wystarczy 400ccm. Jeśli idzie o jazdę w trasie to niestety ale jeśli zamierzasz przemieszczać się z prędkościami większymi niż 120 km/h to pewnie uznasz,że CB 500 jest za słaba. Gdzieś pytałeś co zrobić,żeby poprawić przyspieszenia w przedziale 120-160km/h - przy tej mocy wiele nie zdziałasz. Dla ciut lepszych przyspieszeń od 0-100 można dać krótsze przełożenie, ale wtedy stracisz trochę v-max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Proszę o ocenę i opinie odnośnie tej cb 500: jest wiecej zdjęć: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M639901 Mnie na wstęp odpycha 55 km czyli 40 kw Ogólnie cb 500 ma 43 kw czyli 58 KM. Co znaczy, że ta honda miała założone blokady i ktoś nie potrafił tych blokad zdjąć, a może się nie da i są problemy z zdjęciem? Jak myślicie? Plus dla tej cb to taki, że jest w Szczecinie, czyli tam gdzie mieszkam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Tym ze tam pisze 55 KM zamiast 58 to sie nie przejmuj bo to zazwyczaj pomylka zamieszczajce ogloszenie. Chociazby przebieg masz podany 900 000 km :crossy:Poztym nie bylo dlawienia motocykli o 3 KM tylko raczej do konkretnych wartosci. Najczesciej spotykane to: 20 KW (27 KM), 25 KW (34 KM) i 37 KW (50 KM). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Przebieg tej cb to 90 000 km. Tak pisasze bezpośrednio w ich sklepie.Wasze opinie patrząc po fotkach i opisie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Przebieg realny ale już wysoki moim zdaniem. Ty mnie mniej silnik może być w dobrym stanie, zależy kto i jak się nim zajmował.Nazwa Motoklinika kojarzy mi się z reanimacją a to już nie dobrze dla warsztatu/komisu motocyklowego ;P To co piszesz, że mocy Ci braknie to wybacz ale bzdura.Chcesz być mistrzem długiej prostej ? Wyszukasz dobra 500ccm i się podszkolisz to będziesz łykał wszystkie beemki w okolicy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.