Skocz do zawartości

Krzywa kierownica


lonek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poprosilem zeby sie nei smiac,bo bede opisywal łopatologicznie.Nie znam sie. Otoz podczas ostaniej jazdy wylozylem sie - motor upadl na prawy bok, byl lekki slizg. Podnioslem, okazalo sie ze kierownica jest przekrecona bardziej w prawo. Podejrzewam ze problem jest, wlasnie jak to nazwac... w tym do czego kierownica jest przykrecona("połka")? ktora jest przykrecona taka spora jedna sruba na srodku centralnie pod kierownica. Tak mysle zeby ja poluzowac i nastawic caly przod motoru i moze bedzie dobrze. Bede wdzieczny za rade, jesli wogole dobrze opisalem :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rury teleskopów masz zaciśnięte w półkach.

Poluzuj w 3 punktach i opierając koło przednie w kącie warsztatu ciągnij za kierownicę aż do przeciągnięcia w drugą stronę i poluzuj sprawdź symetrię i dociągnij 3 śruby.

Działa no chyba że był mocny dzwon?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to robie bez odkrecania czegokolwiek , zapieram kolo o jaki murek 2 szarpniecia kiera i jest prosto ( do nastepnej gleby :) )

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprosilem zeby sie nei smiac,bo bede opisywal łopatologicznie.Nie znam sie. Otoz podczas ostaniej jazdy wylozylem sie - motor upadl na prawy bok, byl lekki slizg. Podnioslem, okazalo sie ze kierownica jest przekrecona bardziej w prawo. Podejrzewam ze problem jest, wlasnie jak to nazwac... w tym do czego kierownica jest przykrecona("połka")? ktora jest przykrecona taka spora jedna sruba na srodku centralnie pod kierownica. Tak mysle zeby ja poluzowac i nastawic caly przod motoru i moze bedzie dobrze. Bede wdzieczny za rade, jesli wogole dobrze opisalem :D

No żeś chłopie zamieszał mi. Ale domyśliłem sie o co chodzi. :) Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No żeś chłopie zamieszał mi. Ale domyśliłem sie o co chodzi. :) Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę.

Chyba ze rower marki "Ukraina"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to robie bez odkrecania czegokolwiek , zapieram kolo o jaki murek 2 szarpniecia kiera i jest prosto ( do nastepnej gleby :smile: )

 

Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę.

 

Można tak, ale należy po przyjeździe do domu odkręcić/poluzować śruby i na nowo przykręcić, ponieważ powstają niekorzystne naprężenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...