lonek22 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Poprosilem zeby sie nei smiac,bo bede opisywal łopatologicznie.Nie znam sie. Otoz podczas ostaniej jazdy wylozylem sie - motor upadl na prawy bok, byl lekki slizg. Podnioslem, okazalo sie ze kierownica jest przekrecona bardziej w prawo. Podejrzewam ze problem jest, wlasnie jak to nazwac... w tym do czego kierownica jest przykrecona("połka")? ktora jest przykrecona taka spora jedna sruba na srodku centralnie pod kierownica. Tak mysle zeby ja poluzowac i nastawic caly przod motoru i moze bedzie dobrze. Bede wdzieczny za rade, jesli wogole dobrze opisalem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Rury teleskopów masz zaciśnięte w półkach.Poluzuj w 3 punktach i opierając koło przednie w kącie warsztatu ciągnij za kierownicę aż do przeciągnięcia w drugą stronę i poluzuj sprawdź symetrię i dociągnij 3 śruby.Działa no chyba że był mocny dzwon? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 ja to robie bez odkrecania czegokolwiek , zapieram kolo o jaki murek 2 szarpniecia kiera i jest prosto ( do nastepnej gleby :) ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Poprosilem zeby sie nei smiac,bo bede opisywal łopatologicznie.Nie znam sie. Otoz podczas ostaniej jazdy wylozylem sie - motor upadl na prawy bok, byl lekki slizg. Podnioslem, okazalo sie ze kierownica jest przekrecona bardziej w prawo. Podejrzewam ze problem jest, wlasnie jak to nazwac... w tym do czego kierownica jest przykrecona("połka")? ktora jest przykrecona taka spora jedna sruba na srodku centralnie pod kierownica. Tak mysle zeby ja poluzowac i nastawic caly przod motoru i moze bedzie dobrze. Bede wdzieczny za rade, jesli wogole dobrze opisalem :DNo żeś chłopie zamieszał mi. Ale domyśliłem sie o co chodzi. :) Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonek22 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 No żeś chłopie zamieszał mi. Ale domyśliłem sie o co chodzi. :) Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę.Chyba ze rower marki "Ukraina" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Chyba ze rower marki "Ukraina" to kiera sie złamie :icon_mrgreen: sorry ale nie ogółem sie powstrzymać :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 ja to robie bez odkrecania czegokolwiek , zapieram kolo o jaki murek 2 szarpniecia kiera i jest prosto ( do nastepnej gleby :smile: ) Ja to robie to tak (czasem w terenie sie zdarza takie "skrzywienie") że wkładam między nogi przednie koło i zwyczajnie prostuje przekręcając za kierownice w odpowiednią stronę. Można tak, ale należy po przyjeździe do domu odkręcić/poluzować śruby i na nowo przykręcić, ponieważ powstają niekorzystne naprężenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 ja też 2x sru o drzewo i jest prosto :bigrazz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Zeby bylo to prawidlowo zrobione to trzeba zrobic zgodnie z rada Piotrka.Rozkrecic i skrecic jeszcze raz.Wszelkie inne partyzantki dobre dla enduro niekoniecznie musza byc dobre dla szosowego motocyklaTyle. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 jak najbardziej się zgadzam, w enduro skok zawiasu jest 2.5x taki jak w szosówce więc tam jest gdzie się naprężyć elementom :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.