seklet Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam,Panie i panowie posiadający XR400 (ja od wczoraj też do nich należę) mam małą zagwostkę. :biggrin: Podczas niezbyt intensywnej przejażdżki po podwórku po 10 minutach pracy zauważyłem że rury wydechowe tuż przy wyjściu z głowicy aż do zagięcia rozgrzały się tak że zaczeły świecić ( tak jak rozrzażona stal - ciemno czerwony kolor, może nawet buraczkowaty). Rzecz sie działa w nocy a na poprzednim moto XLR250 czegoś takiego nie widziałem (być może nie zwracałem uwagi)Czy macie to samo???? :buttrock: PozdrawiamPaweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Wyreguluj gaźnik, pewnie masz ustawiony zły skład mieszanki i jej część dopala się w wydechu przez co rura się za mocno rozgrzewa, sprawdź jaki jest kolor świecy zapłonowej. Jeżeli jest czarna i osmolona to w mieszance jest za dużo paliwa, jeśli bardzo jasna to jest go za mało, najlepiej żeby świeca miała kolor brązowo-pomarańczowy ( taka kawa z mlekiem ). Sprawdź przy okazji luzy zaworowe i powiedz czy masz tłumik tuningowy, pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie rury świeciły :flesje: bo ich żywotność jak i głowicy była by marna. Albo przestawiony zapłon albo coś nie tak z wahą. Ale czy za dużo czy za mało to nie wiadomo, trzeba oblukać świece i poustawiać gaźniki. Z zapłonem też jest to dość możliwe skoro nagrzały się wszystkie rury. Znajomy w goldasie miał coś nietak z gaźnikiem i jedno kolanko było czerwone a reszta w normalnych barwach. Nie wiadomo jeszcze czy ktoś nie wymieniał u ciebie rozrządu i nie poprzestawiał lekko sprawy. Nei ma wyjścia dopiero luty więc jest jeszcze czasu do poszukiwań w kolejności gaźnik, zapłon a jak nie pomoże to zajrzeć do rozrządu i posprawdzać ustawienia znaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Zbyt uboga mieszanka. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seklet Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Wyreguluj gaźnik, pewnie masz ustawiony zły skład mieszanki i jej część dopala się w wydechu przez co rura się za mocno rozgrzewa, sprawdź jaki jest kolor świecy zapłonowej. Jeżeli jest czarna i osmolona to w mieszance jest za dużo paliwa, jeśli bardzo jasna to jest go za mało, najlepiej żeby świeca miała kolor brązowo-pomarańczowy ( taka kawa z mlekiem ). Sprawdź przy okazji luzy zaworowe i powiedz czy masz tłumik tuningowy, pozdro. Cały wydech orginalny - wygląda jak nowy, luzy zaworowe sprawdze wkrótce, przestawiony rozrząd - silnik pali bez problemów, świeca nówka sztuka muszę sprawdzić jak wygląda ale niewiem czy po 20 minutach pracy coś będzie na niej widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 przestawiony rozrząd A jak to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) normalnie jesli ktos np zmienial lancuszek rozrzadu to wtedy mogl zle ustawic rozrzad i wtedy takie cos bedzie moglo sie dziac Edytowane 15 Lutego 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orioli Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 W aprilii pegaso 650 rury świeciły najbardziej w czasie rozgrzewania silnika na ssaniu. Po 10 min . wszystko wracało do normy(co nie oznacza, że robiły się zimne :clap: )Pozdrawiam :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Po 20 min pracy na swiecy nic nie bedzie widac.Ja jednak mysle ze Tomek ma racje i jest to za uboga mieszanka.Motocykl musi cos palic, paliwo albo zawory, nie ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Zgadzam sie z przedmówcą:icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Motocykl musi cos palic, paliwo albo zawory, nie ??? tak jest zawsze :icon_exclaim: :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazerman Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 cześć mialem tą samą sytuacje ale w DR 350 i skład mieszanki był zbyt ubogi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Czy w 2 suwie, zbyt uboga mieszanka będzie powodować wypalanie dzury w tłoku tj w 4T zaworów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Z Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 W wielu motocyklach rury rozgrzewają się do czerwoności podczas pracy na ssaniu w mroźny dzień. Jest to normalne zjawisko. Pojeździł normalnie w terenie z 30min. I sprawdź kolor świecy tak jak ci koledzy radzili. Jak kolor będzie prawidlowy nic nie ruszaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Czy w 2 suwie, zbyt uboga mieszanka będzie powodować wypalanie dzury w tłoku tj w 4T zaworów?? Witam tak, a ponadto nie bedzie dostatecznego smarowania silnika. pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.