Skocz do zawartości

Honda XR400


seklet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panie i panowie posiadający XR400 (ja od wczoraj też do nich należę) mam małą zagwostkę. :biggrin:

Podczas niezbyt intensywnej przejażdżki po podwórku po 10 minutach pracy zauważyłem że rury wydechowe tuż przy wyjściu z głowicy aż do zagięcia rozgrzały się tak że zaczeły świecić ( tak jak rozrzażona stal - ciemno czerwony kolor, może nawet buraczkowaty). Rzecz sie działa w nocy a na poprzednim moto XLR250 czegoś takiego nie widziałem (być może nie zwracałem uwagi)

Czy macie to samo???? :buttrock:

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj gaźnik, pewnie masz ustawiony zły skład mieszanki i jej część dopala się w wydechu przez co rura się za mocno rozgrzewa, sprawdź jaki jest kolor świecy zapłonowej. Jeżeli jest czarna i osmolona to w mieszance jest za dużo paliwa, jeśli bardzo jasna to jest go za mało, najlepiej żeby świeca miała kolor brązowo-pomarańczowy ( taka kawa z mlekiem ). Sprawdź przy okazji luzy zaworowe i powiedz czy masz tłumik tuningowy, pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mało prawdopodobne żeby wszystkie rury świeciły :flesje: bo ich żywotność jak i głowicy była by marna. Albo przestawiony zapłon albo coś nie tak z wahą. Ale czy za dużo czy za mało to nie wiadomo, trzeba oblukać świece i poustawiać gaźniki. Z zapłonem też jest to dość możliwe skoro nagrzały się wszystkie rury. Znajomy w goldasie miał coś nietak z gaźnikiem i jedno kolanko było czerwone a reszta w normalnych barwach. Nie wiadomo jeszcze czy ktoś nie wymieniał u ciebie rozrządu i nie poprzestawiał lekko sprawy. Nei ma wyjścia dopiero luty więc jest jeszcze czasu do poszukiwań w kolejności gaźnik, zapłon a jak nie pomoże to zajrzeć do rozrządu i posprawdzać ustawienia znaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj gaźnik, pewnie masz ustawiony zły skład mieszanki i jej część dopala się w wydechu przez co rura się za mocno rozgrzewa, sprawdź jaki jest kolor świecy zapłonowej. Jeżeli jest czarna i osmolona to w mieszance jest za dużo paliwa, jeśli bardzo jasna to jest go za mało, najlepiej żeby świeca miała kolor brązowo-pomarańczowy ( taka kawa z mlekiem ). Sprawdź przy okazji luzy zaworowe i powiedz czy masz tłumik tuningowy, pozdro.

 

 

Cały wydech orginalny - wygląda jak nowy, luzy zaworowe sprawdze wkrótce, przestawiony rozrząd - silnik pali bez problemów, świeca nówka sztuka muszę sprawdzić jak wygląda ale niewiem czy po 20 minutach pracy coś będzie na niej widać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...