elvis Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moja Honda waży tez prawie 250 Kg a ja duży nie jestem (174 cm/74 kg) a nie mam kłopotu z opanowaniem machina na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moja Honda waży tez prawie 250 Kg a ja duży nie jestem (174 cm/74 kg) a nie mam kłopotu z opanowaniem machina na parkingu wg. bikez.com 240kg gotowa do jazdy (tyle, co moja kanapa), a paneuropa w tym samym stanie ponad 310, i to dane dla wersji bez abs... to tylko tak gwoli czytelności porównaniajsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No spoko może i tak tylko mam w niej parę gadżetów(znaczy teraz nie mam) które podnoszą masę dlatego piszę "prawie" a jeśli środek ciężkości jest nisko to waga nie ma aż tak dużego znaczenia(tak mi sie wydaje przynajmniej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dla kogos, kto kiedys jedzil tylko Jawa 350 moze miec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dla kogos, kto kiedys jedzil tylko Jawa 350 moze miec.No tu nie da sie z Tobą nie zgodzić PS jak kiedyś zaliczyłem parkingówke to sam nie mogłem podnieś mojej Hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) ST nie jest ekonomiczna, V4 przy tej pojemności robi swoje a poza tym to wieeeelki kloc. Tak jak jeszua pisał ponad 310kg. To już bym wolał FJ1200 -kupisz taniej ostatnie wypusty za jakieś 8-9 tyś z kuframi, abs też ma i waży coś koło 260kg. Wielki wygodny motocykl dla dużego faceta. Bywają też niemieckie wersje 100KM, przy tej masie to nie aż tak wiele. NTV deuville, mam teraz revere i silnik dla dwóch osób tak do 140 jeszcze jakoś jedzie później już niestety nie chce. Jeśli rama deuville jest taka sama jak revere to na 120kg plus kobieta plus bagaże to już jednak będzie za dużo.Z tego co padło do tej pory wg mnie zostaje FJ 1200, XJ 900 i chyba tyle. Oba jeśli zadbane szczycą się długimi przebiegami a poza tym to w miare proste motocykle - z dużym zapleczem części i baaardzo wygodne. Ktoś proponował cbr 1000f - nie sądze żeby to był dobry motocykl dla turysty, troche za bardzo sportowy jednak aczkolwiek zależy co kto teges. Edytowane 13 Lutego 2008 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawam Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tanio to tylko XJ 900 a najlepiej jak by sie trafiła z kuframi.AlboHonda Gold Wing :icon_question: i masz wszystko co potrzebujesz.a osobiście polecam BMW ale cenowo to na pewno odpadaale warto zobaczyć http://polskajazda.pl/Motocykle/BMW/K,1100,RS/18550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Dla mnie Fj jest za mała gabarytowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Suzuki DL 650 VStrom ewentualnie DL 1000, chociaż za 10-15 tys. lepiej wziąć mniejszy. Moto nie spełnia dobrze żadnego z kryteriów, ale za taką cenę wyrwać sprzęt turystyczny czyli: najlepiej kardan, wielki bak, ekonomiczny silnik, dobra osłona aero , system kufrów, a do tego z racji małego doświadczenia w prowadzeniu niska masa i niski środek ciężkości to lepiej wziąć coś uniwersalnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrrs5 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Patrzac na kryteria jakimi sie kierujesz mozesz wziac pod rozwage BMW R1100GS.Wygoda,ladownosc,niskie spalanie i bezawaryjnosc to mocne strony tego "zelaza"Do tego naped walem kardana i troche innych drobnostek umilajacych zycie.A skandynawie goraco polecam jako cel wycieczki,szczegolnie zachodnie wybrzeze Norwegii.Nie jest tanio ale widoki rekompensuja wszystko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elvis Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) Patrzac na kryteria jakimi sie kierujesz mozesz wziac pod rozwage BMW R1100GS.Wygoda,ladownosc,niskie spalanie i bezawaryjnosc to mocne strony tego "zelaza"Do tego naped walem kardana i troche innych drobnostek umilajacych zycie.A skandynawie goraco polecam jako cel wycieczki,szczegolnie zachodnie wybrzeze Norwegii.Nie jest tanio ale widoki rekompensuja wszystko:)moto fajne ale jak dla mnie nie ta cena Edytowane 13 Lutego 2008 przez elvis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 (edytowane) W sumie można polecić wszystkie serie R1100 czyli RS/GS/RT. W dodatku RS jest chyba ciut wcześniej produkowana i dłużej od reszty. Ale z kuframi to raczej za tą cenę to nie będzie nic. Poza tym mimo bardzo niskiego środka ciężkości to jednak masa dedykowana dla doświadczonych. Edytowane 13 Lutego 2008 przez Johny69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Suzuki DL 650 VStrom ewentualnie DL 1000, chociaż za 10-15 tys. lepiej wziąć mniejszy. Moto nie spełnia dobrze żadnego z kryteriów, ale za taką cenę wyrwać sprzęt turystyczny czyli: najlepiej kardan, wielki bak, ekonomiczny silnik, dobra osłona aero , system kufrów, a do tego z racji małego doświadczenia w prowadzeniu niska masa i niski środek ciężkości to lepiej wziąć coś uniwersalnego. Tak czytam i czytam... i sie zastanawiam, kiedy w końcu ktoś wpadnie na ten pomysł...Motocykl ani za ciężki, ani za mały na 2 osoby, ani za mocny na powroty po jawie, ani nie pali chyba więcej jak powinien. Dla 2 osób i tobołów może i litr lepszy, kwestia, czy będzie w tej cenie. Ale mimo wszystko chyba jest to dobra opcja pomyśleć nad Vstromem, czy to 650 czy to 1000. Na pewno bardziej turystyczny od proponowanych Xjot i NTfałek :eek: a przy tym znacznie poręczniejszy od europy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moze jaj akis inny jestem, ale jak dla mnie ta historia to pasuje dla jakiegos cruisera/choppera. Nagle zycie cie nudzi, postanawiasz ruszyc w swiat. Takich rzeczy nie robi sie na ntv czy transalpie, tylko kupuje sie choppera z kanapa z oparciem, wielka jak fotel, sakwami, szybą, ubiera skóry, malżonkę na tył, odpala sie sprzeta i w swiat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 I marcin powyżej ma troche racji (ale czoper w krzyż za bardzo na dziurach rypie. O wiele ZA BARDZO :) ) Ale. Chyba zapominacie o budżecie kolegi. Jeżeli jest 12-15tys do wydania ( a jeszcze się trzeba ubrać) to zapomnijcie o BMW, ST, Stromach, czy temu podobnych. Ja wiem, mi sie tez podobają, ale też nie mam tyle kasy, więc?... Realnie to bym jednak spoglądał na XJ900. Nawet FJ (choć byłaby ciut lepsza) może być za ciężka. jest jeszcze jedna rzecz. Nie zapominajcie, że w krajach umotocyklowionych coraz więcej miejsca w statystykach wypadków znajdują właśnie "reborn bikers" co to za młodu jakimś piździkiem jeździli, potem wsiedli na takei np. BMW, i po paru miesiącach zrobili sobie krzywdę.Troszkę więcej pokory, czterdziecha to nie cmentarz, zacznij od czegoś łatwiejszego (jak ta xjta, mechanicznie też łatwa), a potem zamień. Zadbaną xjtę ZAWSZE spoko sprzedasz. I jeszcze jedno - pośpiech jest wskazany tylko przy łapaniu pcheł. Zacznij od trasek weekendowych, potem coś w Polskę, a dopiero potem to "sky's the limit". A co do kupna, to jestem zwolennkiem moto z niemiec. Z wielu względów. Kwestia posiedzenia na mobile.de i chęci zainwestowania paru kliometrów samochodem. Ale (wg. mnie) warto. I nawet wielkich przyczep nie trzeba. Ja wiozłem z tyłu kombiaka-gazolota - tanio wyszło :icon_razz: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.