Skocz do zawartości

Którą felgę brać?


snipes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nabywam właśnie TYLNE

koło do motonga. mam do wyboru dwie opcje:

1. koło idealnie okrągłe ale w średnim stanie wizualnym (poszarzały chrom)

2. felga w bardzo odbrym stanie wizualnym ale spłaszczona - 0,5 - 1 milimetr (góra – dół)

 

pytanie brzmi czy spłaszczenie rzędu 0,5 - 1 mm jest dyskwalifikujące? czy może spowodować jakieś problemy?

 

 

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nabywam właśnie TYLNE

koło do motonga. mam do wyboru dwie opcje:

1. koło idealnie okrągłe ale w średnim stanie wizualnym (poszarzały chrom)

2. felga w bardzo odbrym stanie wizualnym ale spłaszczona - 0,5 - 1 milimetr (góra – dół)

 

pytanie brzmi czy spłaszczenie rzędu 0,5 - 1 mm jest dyskwalifikujące? czy może spowodować jakieś problemy?

z góry dzięki

:) Road Star nie ma przypadkiem aluminiowych felg?

Splaszczenie, rowna sie bicie, nie wiadomo, czy da sie wywazyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mowa o chromie, to chyba nie chodzi o alusa, tylko o stalową felgę. Kumpel miał podobny problem i bicia były uciążliwe. Znalazł felgę na allegro i temat skończony. Swoją drogą lepiej chyba zainwestować w ewentualną renowację kosmetyczną (chrom/polerka) niż drętwo jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem,

 

chodziło mi tylko o wyjaśnienie czy udchylenie od koła na poziomie pół milimetra (w płaszczyźnie góra dół) to dużo czy mało

Jak to zazwyczaj bywa z siłą odśrodkową, im większe obroty koła-tym większa siła odśrodkowa-tym bardziej odczuwalne różnice w średnicy koła. W ludzkim języku oznacza to, że przy dużych /ogromnych/ prędkościach każde odchylenie powoduje bicie koła /poprzeczne czy wzdłużne/ i w najlepszym wypadku znacznie obniża komfort jazdy.

Osobiście olał bym krzywą felgę z choćby najmniejszym odchyleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to było odchylenie w kole szprychowym, to dałoby się to wycentrować.

W tym przypadku nie da się raczej za wiele zrobić.

 

Pół milimetra to niewiele (ciekaw jestem jak to zmierzyłeś)... i na oponie może zginąć i całkiem prawdopodobne że będzie nieodczuwalne. Gorzej ze świadomością, że masz koło które jest krzywe... ja bym takiego nie brał.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz jak chcesz ale :

Warszawa- Wola ul Studzienna 2 tel. (o22)877-42-7

Facet czyni cuda . a Studzienna jest vis a vis Fortu Wola

 

Śmigaj tam a może uratujesz te felge

 

 

a to namiar internetowy naprawa opon i felg motocyklowych :)

 

Podaje jeszcze raz telefon faks (022) 877-42-78 lub tel (o22) 836-89-69

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawialem u niego kiedyś alufelgę od samochodu - rewelacj

 

gwoli wyjasnienia: właśnie kupuję felgę i skłaniam się do tej w srednim stanie wizualnym ale w idealnym stanie technicznym.

 

półmilimetrowe odchylenie zmierzył automat

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...