snipes Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 nabywam właśnie TYLNE koło do motonga. mam do wyboru dwie opcje:1. koło idealnie okrągłe ale w średnim stanie wizualnym (poszarzały chrom)2. felga w bardzo odbrym stanie wizualnym ale spłaszczona - 0,5 - 1 milimetr (góra – dół) pytanie brzmi czy spłaszczenie rzędu 0,5 - 1 mm jest dyskwalifikujące? czy może spowodować jakieś problemy? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 nabywam właśnie TYLNE koło do motonga. mam do wyboru dwie opcje:1. koło idealnie okrągłe ale w średnim stanie wizualnym (poszarzały chrom)2. felga w bardzo odbrym stanie wizualnym ale spłaszczona - 0,5 - 1 milimetr (góra – dół) pytanie brzmi czy spłaszczenie rzędu 0,5 - 1 mm jest dyskwalifikujące? czy może spowodować jakieś problemy?z góry dzięki:) Road Star nie ma przypadkiem aluminiowych felg? Splaszczenie, rowna sie bicie, nie wiadomo, czy da sie wywazyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 nigdy krzywego alusa! jakby to był mały problem to właściciel by naprawił i sprzedał za lepszą kasę :crossy: Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Skoro mowa o chromie, to chyba nie chodzi o alusa, tylko o stalową felgę. Kumpel miał podobny problem i bicia były uciążliwe. Znalazł felgę na allegro i temat skończony. Swoją drogą lepiej chyba zainwestować w ewentualną renowację kosmetyczną (chrom/polerka) niż drętwo jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 wiem, chodziło mi tylko o wyjaśnienie czy udchylenie od koła na poziomie pół milimetra (w płaszczyźnie góra dół) to dużo czy mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 wiem, chodziło mi tylko o wyjaśnienie czy udchylenie od koła na poziomie pół milimetra (w płaszczyźnie góra dół) to dużo czy małoJak to zazwyczaj bywa z siłą odśrodkową, im większe obroty koła-tym większa siła odśrodkowa-tym bardziej odczuwalne różnice w średnicy koła. W ludzkim języku oznacza to, że przy dużych /ogromnych/ prędkościach każde odchylenie powoduje bicie koła /poprzeczne czy wzdłużne/ i w najlepszym wypadku znacznie obniża komfort jazdy.Osobiście olał bym krzywą felgę z choćby najmniejszym odchyleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Gdyby to było odchylenie w kole szprychowym, to dałoby się to wycentrować.W tym przypadku nie da się raczej za wiele zrobić. Pół milimetra to niewiele (ciekaw jestem jak to zmierzyłeś)... i na oponie może zginąć i całkiem prawdopodobne że będzie nieodczuwalne. Gorzej ze świadomością, że masz koło które jest krzywe... ja bym takiego nie brał.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georg48 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Zrobisz jak chcesz ale : Warszawa- Wola ul Studzienna 2 tel. (o22)877-42-7 Facet czyni cuda . a Studzienna jest vis a vis Fortu Wola Śmigaj tam a może uratujesz te felge a to namiar internetowy naprawa opon i felg motocyklowych :) Podaje jeszcze raz telefon faks (022) 877-42-78 lub tel (o22) 836-89-69 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 naprawialem u niego kiedyś alufelgę od samochodu - rewelacj gwoli wyjasnienia: właśnie kupuję felgę i skłaniam się do tej w srednim stanie wizualnym ale w idealnym stanie technicznym. półmilimetrowe odchylenie zmierzył automatr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georg48 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 acha podam jeszcze e-maila : [email protected] Pan prostuje naprawia i.t.p. (Dla czolówki polskich "baikerów) to moge dać namiar na tanie polerowanie w Minsku Mazowieckimpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Felge można wyprostowac tyle, ze po tym zabiegu będize wymagała pochromowania. Jak jest aluminiowa to moze być problem z chromem. Tak czy siak obie do chromu a w przypadku krzywej dochodza koszty prostowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 ja kupiłbym prostą felgę i miał spokojny sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.