Magik Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 A ja tam myśle że dużo to nie da (chodzi naturalnie o zebatke). Z tego co ja wiem to im mniejsza zębatka tym silniejszy motor i szybciej rusza, a im większa to motor powoli rusza ale jak sie rozpędzi to grzeje. Nie wiem ile jest w tym prawdy. hehe Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Na Z14 jawka może mieć problemy z uciągiem przy wyższych prędkościach na trzecim biegu, będzie jej brakowało mocy. Teoretyczna p¶edkość maxymalna (teoretyczna) to 70 km/h, w praktycy na seryjnym silniku nie da się tyle wyciągnąć. Będziesz miał szczęście jak moto na trójce będzie w ogóle przyśpieszało. Optymalnym rozwiązaniem dla nieprzerobionego silnika jest zebatka Z12 (v-max 60 kmh), a dla silnika przerobionego Z13 (v-nax ok 65 km/h). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 15 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Z tego co wiem to do jawek standardowo dawali zębatki z13 lub z12 :? To na z14 będzie miała aż takie problemy ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 15 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Nie bedzie - jak widze wszyscy ktorzy twierdza ze jawka na takiej zebatce bedzie jezdzic beznadziejnie nigdy nie mieli taki zebatki (a niekiedy nawet jawki) - ja mam jawke - mam z przodu 14 i jestem zadowolony. Co prawda traci duzo na mocy ale efekt jest :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Co prawda traci duzo na mocy ..której i tak ma bardzo mało :twisted: Ja bym nie zmieniał zębatki bo prędkość 60km/h jak na jawke to wystarczająco, a liczy się bardziej przyspieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 15 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Zgadzam sie z m16,U mnie na podwórku kolega ma jawke ,zalozyl na przód Z14 i jawka buja sie lepiej niz wiekszosc sprzetów w okolicy (fakt ze z ruszaniem u niej gorzej ,ale odczuwa sie to tylko przy dwóch osobach), i na tylnim kole potrafi zapier**lać spory kawałek (tylko ze to damka i po paru-dziesieciu metrach mu przygasa bo paliwo nie dochodzi).U siebie założe taką samą i zobacze reakcje mojej jawki (wtedy opisze wam w tym samym poście co i jak). Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 15 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2003 Z14 wg moich obliczeń daje ponad 7 dych. Zakładając, że seryjna jawka ma trochę ponad dwa konie (w porywach do 3 KM) to zakrawa na herezję. Nawet pomimo małej masy. # KM to stanowczo za mało, żeby latać na gumie i rozpędzać się do 7 dych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romich Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 Ja testowałem to na moim komarku :D, chciałbym dodać ze mój Komar ma dosc sporo mocy gdyż splanowałem głowice ( 11 atmosfer sprężania :D )przeszlifowałem kanały i wsadziłem większe dysze. Wówczas Komar osiągał prędkośc 50km/h na zębatce z 12 zębami. Gdy wsadziłem zębatke z 13 co sie okazało ? ze Komar jedzie wolniej az o 10km/h :D. Teorretcznie wydawało by sie ze powinien jechać szybciej ( nawet to wyliczyłem ) ale on po prostu nie wchodzi na obroty. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 16 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 Tylko że komar jest dużo słabszy od jawki. Nawet jeśli jes po tuningu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 16 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2003 Jak nie którzy wiedza miałem kiedys motorynke :D jeszcze przed tunugiem była dość moca :twisted: pokusiłame sie o zmiane zebtki z z11 na z12 moc w zadnym wypadku nie spadła a predkosc wzrosła moze o jakieś 3-5kmh :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 wiem że da sie to obliczyć, bo kiedyś nawet coś takiego robiłem ale niechce mi sie teraz z tym pieprzyć :lol: :lol: :lol: -facet - z kalkuletorem to jest dosłownie 10sekund :notworthy: :notworthy: :lol: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Byłem w motoryzacyjnym i kupiłem zębatke z13, bo z14 niebyło. Zobacze jak sie sprawuje :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Zeus - przeciez taka masz :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 17 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Kupiłem tą, bo i tak musiałem kupić nową. A tak w ogóle to ja sam niewiem jaką mam teraz, bo bardzo możliwe ża mam z12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 17 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2003 Kupiłem tą' date=' bo i tak musiałem kupić nową. A tak w ogóle to ja sam niewiem jaką mam teraz, bo bardzo możliwe ża mam z12[/quote'] wystarczy policzyć zeby i wsztko bedzie jasne :notworthy: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.