Skocz do zawartości

Zębatka z14


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja tam myśle że dużo to nie da (chodzi naturalnie o zebatke). Z tego co ja wiem to im mniejsza zębatka tym silniejszy motor i szybciej rusza, a im większa to motor powoli rusza ale jak sie rozpędzi to grzeje. Nie wiem ile jest w tym prawdy. hehe

Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Z14 jawka może mieć problemy z uciągiem przy wyższych prędkościach na trzecim biegu, będzie jej brakowało mocy. Teoretyczna p¶edkość maxymalna (teoretyczna) to 70 km/h, w praktycy na seryjnym silniku nie da się tyle wyciągnąć. Będziesz miał szczęście jak moto na trójce będzie w ogóle przyśpieszało.

 

Optymalnym rozwiązaniem dla nieprzerobionego silnika jest zebatka Z12 (v-max 60 kmh), a dla silnika przerobionego Z13 (v-nax ok 65 km/h).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie - jak widze wszyscy ktorzy twierdza ze jawka na takiej zebatce bedzie jezdzic beznadziejnie nigdy nie mieli taki zebatki (a niekiedy nawet jawki) - ja mam jawke - mam z przodu 14 i jestem zadowolony. Co prawda traci duzo na mocy ale efekt jest :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z m16,

U mnie na podwórku kolega ma jawke ,zalozyl na przód Z14 i jawka buja sie lepiej niz wiekszosc sprzetów w okolicy (fakt ze z ruszaniem u niej gorzej ,ale odczuwa sie to tylko przy dwóch osobach), i na tylnim kole potrafi zapier**lać spory kawałek (tylko ze to damka i po paru-dziesieciu metrach mu przygasa bo paliwo nie dochodzi).

U siebie założe taką samą i zobacze reakcje mojej jawki (wtedy opisze wam w tym samym poście co i jak).

 

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z14 wg moich obliczeń daje ponad 7 dych. Zakładając, że seryjna jawka ma trochę ponad dwa konie (w porywach do 3 KM) to zakrawa na herezję. Nawet pomimo małej masy. # KM to stanowczo za mało, żeby latać na gumie i rozpędzać się do 7 dych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja testowałem to na moim komarku :D, chciałbym dodać ze mój Komar ma dosc sporo mocy gdyż splanowałem głowice ( 11 atmosfer sprężania :D )przeszlifowałem kanały i wsadziłem większe dysze. Wówczas Komar osiągał prędkośc 50km/h na zębatce z 12 zębami. Gdy wsadziłem zębatke z 13 co sie okazało ? ze Komar jedzie wolniej az o 10km/h :D. Teorretcznie wydawało by sie ze powinien jechać szybciej ( nawet to wyliczyłem ) ale on po prostu nie wchodzi na obroty.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że da sie to obliczyć, bo kiedyś nawet coś takiego robiłem ale niechce mi sie teraz z tym pieprzyć

 

:lol: :lol: :lol: -facet - z kalkuletorem to jest dosłownie 10sekund :notworthy: :notworthy: :lol:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...