enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 gdyby nie te 2 paski i fiolet kolor to :biggrin: najładniejsze są w błękicie :buttrock: Na drugie auto jak najbardziej a auto w chowanymi lampami to u nas bezsens Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 lub fiat barchetta barchetta i alfa gtv mają opinię awaryjnych. mx5 jest fajna, jeździłem taką w automacie i fajne bączki kręci. pomyśl jeszcze na renault megane coupe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 I nie ma co kupować samochodu, który ma ponad 110 koni mechanicznych przenoszonych na przedni napęd. Przedni napęd miały rowerki dla dzieci, a nie sportowe (lub pół-sportowe) samochody :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 I nie ma co kupować samochodu, który ma ponad 110 koni mechanicznych przenoszonych na przedni napęd. Przedni napęd miały rowerki dla dzieci, a nie sportowe (lub pół-sportowe) samochody :cool: skąd taka opinia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 I nie ma co kupować samochodu, który ma ponad 110 koni mechanicznych przenoszonych na przedni napęd. Przedni napęd miały rowerki dla dzieci, a nie sportowe (lub pół-sportowe) samochody :cool: A widziales kiedys rajdówkę Super 1600? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Honda CRX jest super autem. Bezawaryjnym, szybkim i dobrze trzyma sie w zakrętach (pod wartunkiem że kupimy dobrą sztukę). Jeździłem starszym modelem i oprócz zwykłych wymian eksploatacyjnych nie musiałem robić nic. Sprzedałem go dwa lata temu i teraz mój były CRX zrobione ma 395.000 km i właściciel wcale nie ma zamiaru go sprzedawać, bo również nie ma z nim problemów. Jedyny problem z tymi samochodami to wyszukać auto bezwypadkowe i nie zajeżdżone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Tak ja kolega napisał.. sztuke nei waloną znaleść to jest cięzko... Ja bym raczej brał CRX-a ale z mocniejszym silnikiem 136 konnym.. no ewentualnie V-tec 150-160 koni. tylko ,że V-tec to już potrafi konkretnie ,,brać" paliwo ... ...zalęzy oczywiście od cięzkości nogi.. Miałem przyjemność przez jakiś czas śmigać CRXem 1,616V 136 koni.. moc fajna .. wkręca się jak szalony.. ale raczej to autko jest mało funkcjonalne.. ( wielkość, ceny części ...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 SAB MA 250KM NA PRZóD I JAKOś FABRYCZNIE TO WYSZłO, JEST TO DEKO ZA DUżO JAK NA PRZóD ALE NIE MóW żE 110KM NA PRZóD TO ZA DUżO, MóJ BRAT MA 150 NA PRZóD I SUPER SIE JEźDZI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 najlepiej miec auto wygladajce na bylepadline z konkretnym motorkiem pod maska , nie jednemu dresikowi pula opadnie jak jego paskowane bmw powacha spaliny np Pezota 309 GTI. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 najlepiej miec auto wygladajce na bylepadline z konkretnym motorkiem pod maska hehe - dokladnie - np - stare, brzydkie jak plesn na gownie Subaru Legacy Turbo :buttrock:Kazdy dresik wymieknie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 co do padliny to ostatnio widziałem corse A z silnikiem 1.7td isuzu, ponoć skręcona na grubo ponad 100km.z wyglądu padlina , połatana, poobijana, tylko wielki wlot powietrza na masce nie pasował.200konne auta nie miały szans :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wuwu Yz Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Polecam Megane Cabrio. Wg mnie za cene do 20 tysięcy lepszego cabrio nie znajdziesz. Sam sie skusiłem w zeszłym roku na egzemplarz po faceliftingu :P CRX del sol fajny ale niestety tylko dwuosobowy. Ale nie ma to jak moto :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bestia Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Znaleźć nie waloną honde crx to taki sam cud, jak kupić bardzo dobry używany samochód. Od trzech miesięcy szukam autka do 12 tys. i za każdym razem to co ogladam powoduje u mnie ból brzucha :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) I nie ma co kupować samochodu, który ma ponad 110 koni mechanicznych przenoszonych na przedni napęd. Przedni napęd miały rowerki dla dzieci, a nie sportowe (lub pół-sportowe) samochody :icon_question: Mam Honde Civic V gen z 1993 roku. Niestety auto kupilem katowane co pozniej sie okazalo jak krobowod wyszedl bokiem. Wstawilem mu nowy silnik z takiego CRXa (Del Sol) ale z roku 1997 (127 KM). Naped na przednia oś i jezdzi wysmienicie. Polecam, ale tylko wtedy jezeli trafisz na dobra sztuke co jest u nas rzadkoscia. Szukaj autka jak najblizsze oryginalowi... takie cuda z dziwnym kolorem i 2 dywanami na karoseri sobie odpusc. Tak ja kolega napisał.. sztuke nei waloną znaleść to jest cięzko... Ja bym raczej brał CRX-a ale z mocniejszym silnikiem 136 konnym.. no ewentualnie V-tec 150-160 koni. tylko ,że V-tec to już potrafi konkretnie ,,brać" paliwo ... ...zalęzy oczywiście od cięzkości nogi.. Miałem przyjemność przez jakiś czas śmigać CRXem 1,616V 136 koni.. moc fajna .. wkręca się jak szalony.. ale raczej to autko jest mało funkcjonalne.. ( wielkość, ceny części ...) Nie slyszalem o wersji CRX z silnikiem 136 KM, z tego co mi wiadomo to te nowsze CRX (Del Sol) maja silniki 1.6 VTEC 125 D16Z6 (jak ten w linku), 1.6 VTEC 127 KM D16Y8 (od roku 1997, mam taki w civicu) i najmocniejszy 1.6 VTEC DOHC B16A2 160 KM acha i nie V-tec tylko VTEC. Moj 1.6 D16Y8 jest z VTECiem i pali mi tyle samo co moj poprzedni silnik 1.5 90 KM a roznica w mocy ogromna, ale jak to Honda, kopa dostaje od > 4500 rpm Paliwożerne sa 1.6 160 KM DOHC no ale cos za cos. Wiecej info na temat samego auta znajdziesz na forum www.civicklub.pl Edytowane 3 Marca 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Puenta więc powiem Tobie tyle, stary japończyk jest dość drogi w naprawie, przy wymianie samej pompy wody, musisz robić rozrząd, bo łańcuszek jest nierozbieralny, tzn. bez zapinki, ale to zalezy dokladnie od silnika. Jednostka dynamiczna, choć auto trakcyjnie średnie, jest krótkie a to naprawde jest często upierdliwe przy szybkiej jeździe, sam śmigałem takim jakiś czas i powiem tyle że do dynamicznej jazdy to wole mercedesa w123 z silnikiem M110 (185). Jako auto uzytkowe dla kobietki to okej, ale baczniej obserwuj zachowania silnika bo są to autka dość czułe jeśli chodzi o układ chłodzenia jak i silniczki krokowe i ulubione falujące obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.