konrad1f Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Ps. W piwnicy już leży elegancka rura do ETZ, kruciutka i oczywiście pusta to jest dopiero fachowiec od tuningu :D :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Ja sądze że cichy wydech to plus, ale oczyiście za cichy to też dobry nie jest. Np. w jawce głośny wydech mi się niepodoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 na reszcie cos madrego ...Cichy wydech - jasne czemu nie! Dobry do miasta...Glosny wydech - to zalezy jaki dzwiek wydaje silnik ... w jawach, simakach itp. to jest katastrofa ... co innego niektore japonce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Według mnie głośny wydech przy małej pojemności silnika naprawdę żadko kiedy brzmi dobrze.Zazwyczaj jest to głośne ,dokuczliwe dla ucha popierdywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Ps. W piwnicy już leży elegancka rura do ETZ' date=' kruciutka i oczywiście pusta [/quote'] to jest dopiero fachowiec od tuningu :D :D Taa, tyle co zyska na dźwięku to straci na mocy :D Już nieraz to przerabialiśmy - wnętrzności wydechu w dwusuwach nie mają za zadanie wyciszyć sprzeta, ale są tak dobrane, aby jak najbardziej wzmocnić zjawiska falowe, istotne dla pracy silnika. I może niektórych to zdziwi, ale MZtlka bez tłumika będzie dużo słabsza i wolniejsza niż ta sama MZtka z założonym tłumikiem. I nie wiem czy w ogóle istnieje lepsza końcówka wydechu niż ta, którą wymyślili inżynierowie z Zschopau - dlatego moim zdaniem wszelkie rozwiercanie i wybebeszanie tłumika to czysty bezsens (oczywiście pomijając samodzielne konstrukcje uwzględniające zjawiska falowe - ale takich jest chyba bardzo niewiele :D). Jeżeli już koniecznie chodzi o dźwięk to można zamiast niemieckiego założyć tłumik np. węgierski - parametry takie same, ale brzmi glośniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUFI Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 to jest dopiero fachowiec od tuningu :D :DNo co! :D Wiem wiem, to było już maglowane setki razy. Utrata mocy, złe spalanie itp. Ale robiąc ten motocykl raczej nie będę patrzył na osiągi. Nie musi być szybki. Może będzie więcej palił- szkoda. Ale za to jak będzie wyglądać :D) A głośny wydech jest bezpieczniejszy na mieście. Jak miałem w jamaszce cichy to ludzie nie zwracali na mnie uwagi. Podjeżdzali puszkami obok mnie (na jednym pasie) i spychali na chodnik. Jak zamontowałem głośniejszą rurkę to zjawisko zniknęło. No i dźwięk był o wieeeeele przyjemniejszy :DPozdrówki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 19 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2003 A wiec stalo sie - w sobote jade ogladac i jesli wszystko bedzie ok kupic romecika charta :-) Bede musial po niego dopierniczac "az" do Nowego sacza ;-) ale mam nadzieje ze bedzie warto :-) I teraz pytanko do was:Na co zwrucic szczegulna uwage ?? Jakie sa slabe punkty chartow - co moze byc padniete itp... I jeszcze moze takie mniej istotna:-gdzie chart ma (jesli ma) stacyjke ?-ktora puszka (lewa/prawa) jest ze schowkiem a w ktorej jest aku?-Czy ma ssanie czy trzeba przyciskiem "przelewac" gaznik? Z gory wielkie dzieki :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Chart ma stacyjkę z lewej strony w puszcze. W lewej puszcze jest akumulator, i tam też jest miejsce na narzędzia (jest jego niewiele). Chart zasadniczo miał 2 rodzaje gaźników. Gaźnik BING miał przewanie komory pływakowej i ssanie (z tym ssaniem jest kłopot bo dostęp jest dość trudny do niego; trzeba wcisnąć je a później wyciągnąć). Natomiast w drugim Gaźniku (już nie pamiętam jak on sie tam zwał) ssanie było chyba automatyczne tj. włączało się je a żeby je wyłączyć wystarczyło tylko odkręcić do pewnego stopnia gaz. Nie pamiętam już czy ten gaźnik był wyposażony w przycisk przelewania ale zdaje mi się że tak. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Drugi typ gaznikow to 14MC bez przycisku przelewania. Na charcie zrobilem kolo 5 000km. Kupilem go ze wstawionym fabrycznie nowym silnikiem, ktory po przejechaniu jakis 500km odmowil wspolpracy. Mianowicie pekla tulejka aluminiowa trzymajaca wodzik w karterach. Mialem dwie mozliwosci - dotoczyc taka tulejke ze stali / zalozyc stary oryginalny silnik. Wybralem opcje nr2. Chart byl zupelnie bez awaryjny, na bingu odpalal w kazda pogode po kilkukrotnym nacisnieciu przycisku przelewania. Tak wygladal moj charcik:. Klasyczna owiewka od simsona, z usunietym maxymalnie badziewnym napisem.Chromowane akcesoryjne lusterka.Na zdjeciu jeszcze nowy silnik (mozna to poznac po malowanych deklach... oryginal mial nie malowane). A tak wygladal moj chart jeszcze zanim go kupilem: Po drobnych przerobkach mozna sobie troszke szybciej chartem posmigac - ale to tylko dla wtajemniczonych 8) Konieczne bedzie wstawienie mocniejszego swoznia tlokowego, ktory po przejechaniu 100km z predkoscia 75km/h zdychal do reszty a silnik brzmial jak ducati :lol: (Podstawy: glowica, polerka kanalow, dobry olej, wywalic filtr pow, wyregulowac gaznik, polerka komory spalania). Dla ciekawskich. To moj znajomy na swoim charciszu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 20 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Samson - zajebiste moto miales :-)Poprostu extra ten charcik jest ;-)Te fotki z kufrem widzialem juz na necie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 charci to super maszynka taka jak simson i nie jest droga a co do glosnego tumiku ktos powiedzial ze 50 ze sportowym tumikiem to katastrofa ja sciongnolem sobie ostatnio glos Jawki i pierwsze co kupie do mojej bendze sportowy tumik od sima i stozek bo dzwiek jest naprawde fajny zato nienawidze tych pierdzoncych HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Samson - zaje**ste moto miales :-)Poprostu extra ten charcik jest ;-)Te fotki z kufrem widzialem juz na necie :-) Dzieki 8) Caly internet je ma...a wystarczylo,ze poprzedni wlasciciel wystawil je na swojej stronce... Neos - bez przesady nie porownoj dzwieku HD do pierdzenia jawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 20 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Samson - a dlaczego sciagnalles z niego kufer ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Samson - a dlaczego sciagnalles z niego kufer ?? Kuferek nie podobal mi sie wizualnie. Byl bardzo uzyteczny bo bardzo duzo towaru do niego wchodzilo, jednak byl zamocowany na oryginalnym rometowskim stelarzu i wygladal troche brzydko (byl za nisko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2003 charci to super maszynka taka jak simson i nie jest droga a co do glosnego tumiku ktos powiedzial ze 50 ze sportowym tumikiem to katastrofa ja sciongnolem sobie ostatnio glos Jawki i pierwsze co kupie do mojej bendze sportowy tumik od sima i stozek bo dzwiek jest naprawde fajny zato nienawidze tych pierdzoncych HD młodzi dajcie już sobie z tym spokój-takie głupoty waliciemuzyka HD :?: -coś pięknego-zresztą jak większości Va pierdzące to są właśnie małe dwusuwy-dajcie ludziom żyć-przedostatnio (chyba rok temu) jak byłem na bazarze we wrocku dwóch gówniarzy jeźdźiło na simsonkach bez tłumików-łeb rozpieprzało (może troszkę wina piątkowych i spożytych w podróży do wrocka bronków :notworthy: )-mieli najmniejsze motorki ale musieli wszystkim dać do zrozumienia że są obecni Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.