Sloniu Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 bylem przekonany ze przez rz :crossy: az zaraz slownik otworze. A jak by szlifierka z dwoch stron zeszlifowac w ten sposob, zeby kluczem nastanwym zlapac? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 A jak by szlifierka z dwoch stron zeszlifowac w ten sposob, zeby kluczem nastanwym zlapac? :banghead: Witam Nie wiem jakie masz tam dojscie ale wnioskuje, ze jesli dojdziesz z obu stron szlifierka to i przeciac szlifirka to mozesz, ciecie nie do samego konca, pozniej moze byc przecinak z wyczuceim - ten material latwo peka pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Spróbuj wbić między bieżnię a półkę śrubokręt, żeby powstała szczelina. Wbijaj naprzemiennie z dwóch stron. Jeżeli uzyskasz szczelinę, zmień śrubokręt na przecinak i powtarzaj operację.Półkę połóż na szmacie złożonej "w cztery" żeby się nie poobijała.Powodzenia. Dasz radę. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Probowalem tak, jutro jeszcze raz sprobuje. Jesli porysuje ciut sztyce to cos sie stanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Masz juz naciete po przeciwnych stronach to przecinekiem postaraj sie to obrócic.Wkrec w imadło podkładając drewno to nie pognieciesz.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 mnie tez czeka niedlugo wymniana lozysk glowki ramy , o ile lozyska dalo rade zdjac , o tyle do biezni bez progow musze poglowkowac i cos wymyslic.... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Porysowanie sztycy niczym nie grozi sposob Tomka Kulika wielokrotnie dzialal i byl przeze mnie uzywany - raz sie nie udalo i trzeba bylo uzyc palnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 W warunkach warsztatowych robi się to np. czymś takim, możesz więc poszukać warsztatu gdzie ci pomogą albo zaimprowizować dwiema ostrymi krawędziami, jak zresztą radzili koledzy wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Szlifierką kątową z boku zeszlifować z jednej strony aż do sztycy i jak będziesz dobrze podglądał w okularach to zobaczysz że pod koniec materiału łożyska miejsce szlifowane nagle zrobi się jaskrawo czerwone wtedy zakończ szlifowanie i powinno zejść po kilku lekkich uderzeniach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Piotrek ja bym takiego pomysłu nie proponował :banghead:- z jednego powodu- jesli ktos nie jest w tym wprawiony to może popsuć sztyce. :banghead:. A jesli autorowi sie nie uda to proponuje to zanieśc do pierwszego lepszego ślusarza- on sobie z tym poradzi.Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 sposób dudka jest najprostszy to jest stal odporna na wiele rzeczy ale nie na duże naprężenia lekko naciąć i kilka młotków sama pęknie a sztycy nic nie będzie. Pewno boicie się uszkodzić uszczelniacz przeciwpyłowy (tak mysle) Czytam posta myśle pewno problem z wybiciem szali z ramy bo tam niekiedy nie ma gdzie wybijaka przyłożyć ale tu to bajka a nie trudna robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.