Skocz do zawartości

POMOCY!!!


siwy1971-12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych Braci!!!

Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle :), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :). Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze :) wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Braci!!!

Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle ;), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :(. Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze ;) wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :cool:

 

Witam, w ubiegłym roku kupiłem Nomada również ze Stanów.

 

Jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie, wygodny - podróż w 2 osoby komfortowa.

 

Opinie o braniu oleju przez Kawy włożyć miedzy bajki ( chyba, że mam specjalny egzemplarz )

 

Paliwka wypije między 6-7 litrów. Dało się pojechać 180 km/h, dalej nie miałem odwagi :buttrock:

 

Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). :

 

Typowe uszkodzenia po przewrotce motocykla na parkingu :buttrock:

 

Pomijając to wolałbym VN - wiekszy, mocniejszy i moim zdaniem ładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie!!!

zaczynacie mi rozjaśniać w mojej głowie ;) Szukam coś na temat parametrów Kawy i coś ciężko mi namierzyć. Oj, chyba późno dzisiaj pójdę spać. Bez browara się nie obejdzie. Za 2 dni kolega je przywiezie do domu to zobaczę, ale chyba jednak będzie to kawa, większa i chyba ładniejsza, parametry też ma lepsze, więcej koni i większy moment obrotowy. Cholera jak ja nie lubię takich wyborów, już miałem brać drag stara to wyskoczył jeszcze z tą kawą i pokazał zdjęcia, a ja głupi zgodziłem się na oglądanie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Wils stara, tu jest kilka do wyboru http://www.motoramer.pl/pol/of_moto.htm

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Wils stara, tu jest kilka do wyboru http://www.motoramer.pl/pol/of_moto.htm

 

 

Z chęcią Seboka, ale jeszcze mnie nie stać :biggrin:

 

Kosin!

a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam

 

Witam, w ubiegłym roku kupiłem Nomada również ze Stanów.

 

Jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie, wygodny - podróż w 2 osoby komfortowa.

 

Opinie o braniu oleju przez Kawy włożyć miedzy bajki ( chyba, że mam specjalny egzemplarz )

 

Paliwka wypije między 6-7 litrów. Dało się pojechać 180 km/h, dalej nie miałem odwagi :clap:

 

Pozdrawiam i życzę udanego zakupu.

 

 

Kosin!

a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ !!

 

Pomimo,że sam kiedyś myślałem nad Drag Star'em to w tej sytuacji napewno bym wybrał Kawasaki.

Ale najpierw pooglądaj dokładnie te wywrotki parkingowe a sytuacja sama się wyjaśni.

 

pozdr

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Braci!!!

Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle :), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :). Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze :icon_twisted: wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam

 

Wpisz w wyszukiwarce " VN 1500" i bedziesz mial bardzo duzo opisow i opinii. :clap:

Ja ostatnio tez mialem dylemat czy brac VN z 1998 ale mi odradzono a VN po 2000 juz nie mialy problemow z olejem, wiec ...... mimo ze Drag mi bardziej odpowiada ...... bierz VN !!!! :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim

Nie jeżdziłem Yamaszka 1100 ale kiedys miałem okazję powozić sie 650 która w porównaniu nawet do Virago 535 była okropnie mułowata.Teraz mam VN 1500 i jestem bardzo zadowolony - duzy , pakowny , oszczedny , nawet z tym sławetnym żarciem oleju nie jest tak żle 0,1 l na 1500 km a poza tym przy tych wymiarach tłoka to troche wymóg techniczny. Jest wygodny , wystarczajaco szybki a wyprzedzania i odejscia ze skrzyzowań to naprawdę przyjemnosć , nawet przez nieuwagę mozna go na gumę postawić czego w sumie staram się unikac bo mam szprychowe koła które tego nie lubia.

Do tego hydraulika na zaworach , kardan więc tylko kontrolować napinacze łańcuchów , lać dobry olejek i jezdżić , jeżdzić , .... :crossy: Pozdrawiam Copa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...