siwy1971-12 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam Szanownych Braci!!!Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle :), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :). Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze :) wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chamsin Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jesli podobaja Ci sie po rowno to ja byl bral kawe wieksza pojemnosc mniej uszkodzen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosin Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Witam Szanownych Braci!!!Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle ;), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :(. Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze ;) wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :cool: Witam, w ubiegłym roku kupiłem Nomada również ze Stanów. Jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie, wygodny - podróż w 2 osoby komfortowa. Opinie o braniu oleju przez Kawy włożyć miedzy bajki ( chyba, że mam specjalny egzemplarz ) Paliwka wypije między 6-7 litrów. Dało się pojechać 180 km/h, dalej nie miałem odwagi :buttrock: Pozdrawiam i życzę udanego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). : Typowe uszkodzenia po przewrotce motocykla na parkingu :buttrock: Pomijając to wolałbym VN - wiekszy, mocniejszy i moim zdaniem ładniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Wg mnie zdecydowanie lepszy wybór to VN: mniejsze uszkodzenia, większy motocykl z mocniejszym silnikiem i wizualnie mi się zdecydowanie bardziej podoba:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy1971-12 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Panowie!!!zaczynacie mi rozjaśniać w mojej głowie ;) Szukam coś na temat parametrów Kawy i coś ciężko mi namierzyć. Oj, chyba późno dzisiaj pójdę spać. Bez browara się nie obejdzie. Za 2 dni kolega je przywiezie do domu to zobaczę, ale chyba jednak będzie to kawa, większa i chyba ładniejsza, parametry też ma lepsze, więcej koni i większy moment obrotowy. Cholera jak ja nie lubię takich wyborów, już miałem brać drag stara to wyskoczył jeszcze z tą kawą i pokazał zdjęcia, a ja głupi zgodziłem się na oglądanie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A może Wils stara, tu jest kilka do wyboru http://www.motoramer.pl/pol/of_moto.htm Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy1971-12 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A może Wils stara, tu jest kilka do wyboru http://www.motoramer.pl/pol/of_moto.htm Z chęcią Seboka, ale jeszcze mnie nie stać :biggrin: Kosin! a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam Witam, w ubiegłym roku kupiłem Nomada również ze Stanów. Jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie, wygodny - podróż w 2 osoby komfortowa. Opinie o braniu oleju przez Kawy włożyć miedzy bajki ( chyba, że mam specjalny egzemplarz ) Paliwka wypije między 6-7 litrów. Dało się pojechać 180 km/h, dalej nie miałem odwagi :clap: Pozdrawiam i życzę udanego zakupu. Kosin! a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 CZEŚĆ !! Pomimo,że sam kiedyś myślałem nad Drag Star'em to w tej sytuacji napewno bym wybrał Kawasaki.Ale najpierw pooglądaj dokładnie te wywrotki parkingowe a sytuacja sama się wyjaśni. pozdr Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadi Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Przyłączam się do opinii kolegów. Bierz Kawe... na pewno nie pożałujesz. W tym przypadku ja bym się za długo nie zastanawiał.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copa Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Witam Szanownych Braci!!!Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle :), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :). Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze :icon_twisted: wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 [...] masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam Wpisz w wyszukiwarce " VN 1500" i bedziesz mial bardzo duzo opisow i opinii. :clap: Ja ostatnio tez mialem dylemat czy brac VN z 1998 ale mi odradzono a VN po 2000 juz nie mialy problemow z olejem, wiec ...... mimo ze Drag mi bardziej odpowiada ...... bierz VN !!!! :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copa Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Cześć wszystkimNie jeżdziłem Yamaszka 1100 ale kiedys miałem okazję powozić sie 650 która w porównaniu nawet do Virago 535 była okropnie mułowata.Teraz mam VN 1500 i jestem bardzo zadowolony - duzy , pakowny , oszczedny , nawet z tym sławetnym żarciem oleju nie jest tak żle 0,1 l na 1500 km a poza tym przy tych wymiarach tłoka to troche wymóg techniczny. Jest wygodny , wystarczajaco szybki a wyprzedzania i odejscia ze skrzyzowań to naprawdę przyjemnosć , nawet przez nieuwagę mozna go na gumę postawić czego w sumie staram się unikac bo mam szprychowe koła które tego nie lubia.Do tego hydraulika na zaworach , kardan więc tylko kontrolować napinacze łańcuchów , lać dobry olejek i jezdżić , jeżdzić , .... :crossy: Pozdrawiam Copa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Cześć wszystkim"odejscia ze skrzyzowań to naprawdę przyjemnosć , nawet przez nieuwagę mozna go na gumę postawić" Pozdrawiam Copa To interesujace, cruiserem na gumie latac :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms27 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Panowie!!!.... Szukam coś na temat parametrów Kawy i coś ciężko mi namierzyć. zobacz tutaj: http://chudzikj.republika.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.