Skocz do zawartości

siwy1971-12

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O siwy1971-12

  • Urodziny 12/09/1971

Osobiste

  • Motocykl
    VN 2000 SHARK
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8613031
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    gorzów wlkp

Osiągnięcia siwy1971-12

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. W dniu 08.06.2009r. (poniedziałek) po godz. 11.00' w m. SKWIERZYNA skradziono MOTOCYKL HD RoadKing czarny sakwy skórzane rok prod. 2005.NUMER VIN 5HD1FYW135Y702508, nr silnika FYW5702508. Motocykl posiadał przednią szybę(na foto poniżej jej nie ma), wydechy vance hines, Wszelkie informacje proszę kierować na numer tel 698 673 361 lub 668 128 526. Z góry dziękuję za wszelkie info na ten temat Link do zdjęcia moto poniżej http://lh3.ggpht.com/_HxoJzP2rB54/SdiTn-Xz...toserce_010.JPG[/img]
  2. A ja to mam lęki w czasie powrotu :crossy: do domu ale po 2 dniowym piciu :flesje: na zlocie. Wtedy to ja się wszystkiego boję :biggrin:
  3. Witam! Właśnie dzisiaj wykręciłem jedną rurkę i jutro dorobię zaślepki. Są 2 dziurki na końcu tłumika więc będzie do czego przykręcić te zaślepki. Mam nadzieję że bedzie ok jak to złożę. Pozdrawiam.
  4. Witam ponownie! Wiem, że sobie szanowni bracia pomyślą, że coś ze mną jest nie tak ale stało się i już. Niestety sprzedałem sowjego kochanego Dragusia. trafił się napalony klient, dał dobre pieniądze i sprzedałem :banghead:. W zwiazku z powyższym przez ostatnie dni siedziałem po południu i robiłem nowy sprzęt czyli ten co miał być wcześniej Kawasaki 1500 Nomad Tourier. jak pisałem na początku, rozebrałem całego i dałem wszystko do malowania mimo że nie było takiej potrzeby ( w końcu nigdzie nie leżał) ale przynajmniej nie bedzie odcieni innego lakieru, kufer ładnie mi skleili tak ze nie ma śladu :). Dzisiaj wszystko poskręcałem, zrobiłem przegląd i został mi tylko wydział komunikcji w poniedziałek. Teraz wygląda jak nowy tylko jest jeden mały problem. Mam puste wydechy vans&hines (całkiem puste) i jest tak głośny że boję się że mi zabiorą dowód, ryczy, strzela i widać ogień z rur jak mu się odejmie gazu. Mi się to podoba :) ale nie wiem jak panom w niebieskich mundurkach. Zastanawiam się co zrobić aby go troszkę wyciszyć, Może macie jakieś pomysły. Pozdrawiam. P.S. Fotki zapodam jak zrobi się pogoda i go wyprowadzę na słoneczko.
  5. Dzięki mausser :wink: . Zrobię w weekend bo przez 2 dni mnie nie bedzie i się odezwę co dalej. Pozdrawiam.
  6. Witam! Zdjęcia chciałbym zamieścić, tylko jak to zrobić? może ktoś mi doradzi?. Z góry dzięi za pomoc :notworthy:
  7. Witam ponownie! No i stało się Panowie. Kupiłem jednak drag stara :crossy: . Na żywo okazało się że prawie nie uszkodzona, tylko mała kosmetyka. Dobry rocznik i przebieg 19 tys. mil.Lakier super stan. A swoją drogą to skąd Ty szafir wiedziałeś ze ten nomad ma przejechane 60 tys. mil. Wróżka czy co? :rolleyes: Do zobaczenia na drodze i dzięki wszystkim za cenne rady. bez was byłoby trudniej powziąć decyzję. Pozdrawiam. P.S. cholera jak już mam wszystko zrobione i zarejestrowana to pogoda do dupy.
  8. Dzięki Piotr27. Na początek wystarczy, kolega ma Nomada 1600 z 2003r i widzę że parametry prawie te same. Pozdrawiam
  9. Witam! No to Panie i Panowie namieszaliście mi w głowie. Chciałem pomóc koledze i doradzić że jak się czuje na siłach to niech kupuje coś większego a teraz sam się boję. Jeżdżę od dziecka, w 2 klasie była nowa motorynka Romet(ach pamietam ten słoneczny marcowy dzień jak ją zobaczyłem przed domem, aż sięłezka kręci w oku) póżniej poczcicwy Junak nastepnie 2 x ETZ 250, później przerwa bo była żona która nie pozwoliła na moto a ja głupi uległem :icon_razz: , teraz nie ma żony, jeden sezon był intruz 600 (przejechałem ponad 9000 km) i teraz czekam na VN 1500 Nomad z 2000 roku. Nigdy się nie bałem jazdy żadnym motorkiem, ale zawsze czułem do każdego pokorę. Po przeczytaniu waszych odpowiedzi troszkę zaczynam się martwić jak to będzie na czymś tak dużym. Zdaję sobie sprawę że to już nie intruz, którego można było łatwo okiełznąć, ale z drugiej strony ciągnie mnie do tej masy, mocy i momentu obrotowego (zawsze tak miałem. :icon_twisted: ). Teraz po sezonie jazdy intruzem myślę czasem że mogłem czymś większym pośmigać od razu np. coś z pojemnością 1100,ale nie żałuję, było warto. Na twoim miejscu skoro już zmieniłeś zdanie to uważam że Virago 1100, Shadow 1100 lub Drag Star 1100 to pośrednie rozwiazanie między Twoimi marzeniami a pojemnością 800. Myślę, ze skoro piszesz że myśłisz o sobie i o żonie w czasie jazdy to dasz radę z 1100. Może wykręć na początek kilkaset km ostrożneu jazdyw pojedynkę a później z żoną. Wiem jedno, na pewno podejmiesz słuszną decyzję :icon_mrgreen: Życzę udanego wyboru i do zobaczenia na trasie.:banghead: P.S. Jakby ktoś zobaczył na początku sezonu gdzieś tak w marcu gościa na VN 1500 Nomad z dużymi wytrzeszczonymi ze strachu patrzałkami to będę to ja. Pozdrawiam wszystkich zapaleńców na sprzętach :flesje:
  10. siwy1971-12

    VTX

    Gratulacje!!! Sam myślę o VTX za rok być może, zastanawiam się tylko 1300 czy 1800. Teraz prawdobodobnie kupię na jeden sezon VN 1500 Nomad z 2000r. Napisz jaki to model tego VTX no i może jakies foty byś zapodał :)
  11. Witam Wszystkich!!! Aż się chce żyć czytając te wszystkie odpowiedzi braci motocyklistów :flesje: . juz mi nie straszna starość. Wiem jedno, będę jeździł motorkiem nawet jakbym miał na niego wsiadać ze specjalnie skonstruowanej rampy :bigrazz: a jak już nie dam rady to może jakaś traja i dalej w drogę, nie ma nic piękniejszego od jazdy ukochaną maszyną (no może czasem sex :cool:). A przed Tobą Grodziec i Tobie podobnym chylę czoła :). Kiedyś będę z wami :) Właściwie to jużjestem :flesje:. Pozdrawiam i napisz jak tam sobie radzisz na sprzęcie.
  12. Dzięki wszystkim za wypowiedzi :). piszecie Panowie tak jakby po mojej myśli. Dziwne, że na te kilka odpowiedzi nikt mi nie polecił Drag Stara. W sumie to powoli sam się przekonuję do Kawy. Ten 1500 Nomad to zupełnie inna maszyna niż poczciwy :icon_biggrin: VN 1500 z lat wcześniejszych. Poza tym chłodzenie olejowe silnika, większa masa motocykla, wygląd tez przemawiają na korzysć Kawy. No i oczywiście to, ze nie jest po wywrotce tylko po jakimś dziwnym uderzeniu w tył kufra (tak jakby go ktoś trącił delikatnie jakimś katamaranem z wyżej polożonym zderzakiem), nawet wydech nietknięty, na upartego to by ten kufer zrobił, wyszlifował i polakierował. Mam jeszcze czas więc pomyślę. Na pewno dam znac co wybrałem i zapodam jakieś foty. Oczywiscie cały czas czekam na porady Szanownych Kolegów. Pozdrawiam i dzięki za to co do tej pory napisaliscie :smile:
  13. Z chęcią Seboka, ale jeszcze mnie nie stać :biggrin: Kosin! a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam Kosin! a Ty masz może jakies dane techniczne swojej maszynki? Z chęcią poczytam:). Pozdrawiam
  14. Panowie!!! zaczynacie mi rozjaśniać w mojej głowie ;) Szukam coś na temat parametrów Kawy i coś ciężko mi namierzyć. Oj, chyba późno dzisiaj pójdę spać. Bez browara się nie obejdzie. Za 2 dni kolega je przywiezie do domu to zobaczę, ale chyba jednak będzie to kawa, większa i chyba ładniejsza, parametry też ma lepsze, więcej koni i większy moment obrotowy. Cholera jak ja nie lubię takich wyborów, już miałem brać drag stara to wyskoczył jeszcze z tą kawą i pokazał zdjęcia, a ja głupi zgodziłem się na oglądanie :buttrock:
  15. siwy1971-12

    POMOCY!!!

    Witam Szanownych Braci!!! Udało mi się sprzedać swojego intruza 600 i pojawił się, jak zwykle :), przy zakupie następnego motocykla dylemat. mam do wyboru 2 motocykle,Kawasaki Nomad Tourier 1500 classic z 2000r i Drag Stara 1100 classic z 2004 za tą samą kasę. Motocykle sprowadzone ze stanów. Drag Star jest golas,bez żadnych dodatków, przewrócony na prawą stronę w czasie postoju (uszkodzenia: brak filtra powietrza, delikatnie wygięte kolanko wydechowe, lekko uszkodzone wydechy,uszkodzona podłoga kierowcy, urwany kierunkowskaz tyłu, lekko wgięty zbiornik, zgięta prawa szklanka przodu). Kawasaki Nomad Tourier 1500 - uszkodzony kufer(taki plastikowy w kolorze motocykla) i uszkodzony z tyłu kierunek(razem z kufrem) Dodatki do Kawasaki Nomad Tourier 1500 to: gmole z przodu i tyłu, podłogi dla kierowcy i pasażera, tuningowe wydechy, wysoka szyba, lightbar, kufry. Myślę że do Yamahy musiałbym dołożyc z 2000 na naprawę a do Kawy na upartego z 400 na zakup sakw skórzanych zamiast szukac orginalnego i malować. Zaznaczam też że nie przeraża mnie przesiadka z pojemnośći 600 jaką miałem w intruzie, na np 1500. Proszę Was o podpowiedzi bo mam krótki czas do zastanowienia. Tylko 2 dni :). Z góry dziękuję za podpowiedzi:notworthy: , wszystkie wezmę pod uwagę i do zobaczenia na drodze :) wiosna zbliża się wielkimi krokami, wreszcie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...