Skocz do zawartości

Jaki wlac olej do Dirt Bike 150


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem Dirt bika 150 4t.

A teraz by pasowało mi wymienić w nim olej ino nie wiem jaki ponieważ jest to chińczyk a wiem ze są to bardzo wrażliwe motory :icon_biggrin: . I chciałbym żeby po wymianie oleju chodził mi bez żadnych zastrzeżeń. Chciałbym żeby wypisaliście mi jakieś dobre oleje :

1.dobry i w miarę tani??

2.Lub nawet bardzo dobry niezależnie od ceny???

3No chyba ze wie ktoś jaki jest oryginalny olej do tych motocykli???

Proszę doradźcie :icon_mrgreen:

Proszę odpisujcie na każde z tych trzech pytań (1,2,3)

 

 

Pozdrawiam wszystkich z forum.

:flesje:

Edytowane przez Pawel dirt bike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym temacie się najwięcej dowiesz co do chińczyka http://forum.motocyklistow.pl/lofiversion/...37080-3650.html

Nie wiem co to za motocykl, który kupiłeś ale ja swojego nie rozpieszczam dobrymi olejami i jak do tej pory silnik ma się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś wcześniej olej mineralny (no na 99% chinole taki wlali, bo tani :biggrin: ) to nie lej czasem od razu syntetyka, tylko półsyntetyk. Zalanie zaraz po minerale oleju syntetycznego niszczy uszczelniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś wcześniej olej mineralny (no na 99% chinole taki wlali, bo tani :D ) to nie lej czasem od razu syntetyka, tylko półsyntetyk. Zalanie zaraz po minerale oleju syntetycznego niszczy uszczelniacze.

A skąd takie coś wytrzasnąłeś ?? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś wcześniej olej mineralny (no na 99% chinole taki wlali, bo tani :D ) to nie lej czasem od razu syntetyka, tylko półsyntetyk. Zalanie zaraz po minerale oleju syntetycznego niszczy uszczelniacze.

 

 

Sory ale mi chodzi o motor a nie o auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałeś wcześniej olej mineralny (no na 99% chinole taki wlali, bo tani :D ) to nie lej czasem od razu syntetyka, tylko półsyntetyk. Zalanie zaraz po minerale oleju syntetycznego niszczy uszczelniacze.

Bzdura.

Za szerzenie wiedzy podwórkowej i kiblościennej, wyznacz sobie pokutę.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to jak wytłumaczycie mi fakt iż po zalaniu do fiesty syntetyka (miała przejechane około 180tys. z czego ostatnie 60tys na pewno na minerale(wcześniejsza historia nie znana)) ciekła z każdego możliwego miejsca? Czy uszczelniacze w silniku motocyklowym są inne od uszczelniaczy w silniku samochodowym(może chodzi o coś innego)? Dlaczego mechanicy zawsze doradzają wlać półsyntetyk, gdy nie wiemy jaki olej znajduje się w silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo on poprostu jest zadki , mineral 20w50 a syntetyk 5w30 to duza roznica w lepkosci , skutek taki ze stary silnik bedzie ciekl , ale nie jest prawda ze on cos rozpuszcza.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oszukuj sie , silnik w którym olej , nagar i szlam spełnia rolę uszczelniająca jest po prostu szrotem. zmiana oleju nie ma tu nic do rzeczy. Czas na remont większy czy mniejszy.

Na temat współczesnych olejów nie chce mi sie produkować , jest tego wiele na forum wystarczy poszukać. W szczególności przestudiuj co oznacza liczba zasadowa TBN i jaka ma wartosc w olejach syntetycznych i mineralnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...