Skocz do zawartości

DUŻY

Forumowicze
  • Postów

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DUŻY

  • Urodziny 12/23/1989

Osobiste

  • Motocykl
    XL600R, Nighthawk
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnów-okolice

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia DUŻY

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ja na E09 zrobiłem jakieś 1500km są to opony z rzędu nijakich :lalag: Do wielkiego OFF się nie nadają, gdyż szybko zakleją się błotem ;/ w suchym terenie OK. Z asfaltem podobnie suchy OK, mokry kaplica. Kolega ittmk ma chyba jakąś specjalną wersje E09, gdyż przy 150 i "dość głębokim złożeniu" najprawdopodobniej zobaczyłby dupę z przodu, ale to zależny od pojęcia: "dość głębokim złożeniu". Ogólnie są to dość trwałe opony do wszystkiego i do niczego, mają tylko 2 zalety: są tanie i w miarę niezniszczalne, gdybym nie jeździł po kamienistych podjazdach i rożnego rodzaju przybrzeżnych "blakach" pewnie nie miałyby śladu zużycia po tych 1500km. Na twoim miejscu, mimo wszytko, zainteresowałbym się E07 są o niebo lepsze na asfalcie, a w suchym terenie znosnie sobie radzą (przy 1atm) a w jakieś błoto, kopne piaszczyste podjazdy etc. swoim moto pchał się nie będziesz (za dużo rzeczy można w nim urwać :icon_eek: )
  2. Może jakaś wspólna trasa w tą niedzielę ? Wysłałem ci info na gg.
  3. Jak dojechać na jutrzejszą trasę "Stróże". To jest tylko taka nazwa trasy, czy może ona faktycznie jest w Stróżach koło Grybowa ?
  4. ja będę na 99% w niedziele (jako obserwator). Nie wiecie czy między pkt. widokowymi można swobodnie jeździć na motocyklu? Nie chodzi mi o jakieś super drogi, tylko o samą możliwość jazdy motocyklem od jednej próby do drugiej jakąś równoległa trasą.
  5. Ślizgało ci się sprzęgło na 2ce? Jaki vmax? kiedyś też się bawiłem z rometowskim silnikiem i jeden mam zostawiony na pamiątkę w szafie w skrócie: rozwiercony i polerowany kanał dolotowy+gaźnik jawka. Poszerzane i polerowane kanały przelotowe, podniesione okno wydechowe + dyfuzor (sam spawałem po przeczytaniu jakiegoś arta w śm, albo cos takiego, więc daleko mu było do doskonałości ;p, ale dawał fajne brzmienie), do tego dochodził zapłon elektroniczny z wyprzedzeniem zapłonu + lżejsze magneto (oryginalne ważyło grubo ponad 1kg, jak nie 2, a od ruskiej piły spalinowej,od której był tez zapłon coś koło 0,85kg więc nawet się wkręcał na obroty :) ) mogę strzelić fotki ci na maila, a chciałbym widzieć twój garnek z 5 oknami o ile to możliwe :P. Dalsza historia: 200km pierwsza wymiana sprzęgła + mocniejsza sprężyna, 1000km rozwalony 1 bieg, 1500km rozwaliłem ramę, pękła główka od moich wydziwiań ;( wtedy zrobiłem wał + nowy tłok + szlif i odłożyłem silnik na lepsze lata ;p
  6. michal.051 tulei zwykle się od tak nie wyciąga, trzeba ją wytoczyć. kubus2905 nie no tuning cylindra jest możliwy w am6 ;). Ja tylko napisałem że spiłowanie tloka "od strony ssącej" nic nie da. No chociaż ostatecznie mniejsza masa ... etc :PP
  7. spiłować tłok od strony ssącej? co to ma dać ? przecież w silniku am6 mieszanka przedostaje się do skrzyni korbowej za pomocą zaworu ssącego i tłok bezpośrednio nie ma nic do tego. Pośrednio owszem bo wytwarza podciśnienie które otwiera zawór ssący.
  8. jak cię zmusili ? co ty piszesz ? Mogłeś 20min temu trzeźwo myśleć i nie wbijać sobie gwoździa do trumny, to teraz nie oczerniał byś misiaczków. EDIT: adrian44 rzeczoznawca nic nie będzie dochodził jak gość podpisał się że ma 79cm^3. Teraz za niego nikt kaczora moczył nie będzie !
  9. Czy wszyscy latacie w buzerze "na gołą klate"? Może ktoś pod spód zakłada podkoszulek termoaktywny, jak się spisuje? Ja na razie pod buzer zawsze zakładam bawełniany podkoszulek z długim rękawem - czuje się tak bardziej komfortowo niż buzer na gołe ciało.
  10. możesz zapodać fotkę swojego dzieła ?
  11. a może takie coś http://allegro.pl/item317018441_tankbag_en..._miles_duo.html kupić ? :evil:. Co do komórki, dokumentów etc. wożę w małej torbie na kierownicy (taki prostopadłościan 20 na 8 na 5 cm z pseudo skóry, jest on mocowany na 2 paskach(puszczone po szczękochwycie i kierownicy w okolicy mocowań do pułki), ale do niego wejdzie tylko komóra, pieniądze i jakieś małe coś :evil:
  12. serwient niema lata, nad wodą są tylko wędkarze, a relaxem jest jazda na motocyklu... :crossy:
  13. rzadko maltretujemy jedno miejsce, przeważnie wszędzie jesteśmy "przelotem" więc pomysły ze ściąganiem i ubieraniem plecaka raczej odpadają :flesje: (ta wspomniana kopalnia piasku to wcale nie mały teren i już całkowicie zalesiona około 20letnim lasem jedynie fajne zjazdy zostały z niej :icon_eek:). Narzędzi nie mam bo... xl się nie psuje (jak dotąd jedyna awaria to kapeć... ;/ ). Ale mimo to na cały dzień endurzenia trzeba zabrać picie, jakieś energetyczne papu, jak śmiga się tam gdzie diabeł mówi dobranoc... apteczkę. A nie chce wiedzieć jak ląduje się na takich babetach do góry nogami z motocyklem na sobie :flesje:.... czegoś takiego jak śrubokręt to bym do plecaka nie wsadził, a do jakiejś torby przymocowanej do moto już tak. Naprawdę wszyscy śmigają tylko z pleckami ? :biggrin: P.S. Jak ktoś jest z okolic Tarnowa i mu się nudzi w następną sobotę może walić na PW :P. EDIT: do thefex ja bym coś takiego sobie nie kupił 3 lata temu wyciągałem kamyk... zza biodra (wbił się od przodu ;/ nie wiem czy rozumiecie coś z tego opisu :P) do teraz nic nie włożę w kieszenie nawet na rowerze... . A ludzie wkładają podobno do tego narzędzia...
  14. Ok co wziąć już jest napisane. Ale rodzi się następne pytanie do czego wziąć? Czy wszyscy wożą w plecaku ? może ktoś ma inne patenty typu jakaś mała torba na miejsce pasażera etc.? Może ktoś wklei zdjęcie? Plecak jest w sumie chyba dobrym rozwiązanie, ale no właśnie, ale ostatnio jeździłem trochę po górkach (trudno nazwać to górkami, po prostu kilkunastu metrowe podjazdy/zjazdy z kopalni piachu/gliny) i plecak jest niezbyt komfortowym (psychicznie) rozwiązaniem cały czas myślę o tym na co ewentualnie wyj*** i czy akurat sobie coś nie wpier*** w plecy
  15. Castrol Formula SLX 0W30 - syntetyk 8,7mg KOH/g Castrol GTX3 Protec 15W40 - mineralny 9,2mg KOH/g Shell Helix Super 15W40 - mineralny 10,6mg KOH/g Total Quartz 9000 5W40 - syntetyk 11mg KOH/g Te Xmg KOH/g to Liczba zasadowa TBN. Wynika z tego, że... ? Faktycznie ten ostatni syntetyk ma o 0,4grama w 1 kilogramie więcej substancji czyszczących od mineralnego ale czy to ma aż tak kolosalne znaczenie? No dobra więc porządny olej płucze syf z silnika, jeżeli jest to stary silnik to niszczy jego jedyne uszczelnienie (masełko zrobione z starego mineralnego oleju :flesje: ). Idąc tą drogą do nowych, mało wyeksploatowanych silników można spokojnie lać olej syntetyczny zaraz po mineralnym (tylko co tam wcześniej robił mineralny?), a w starych lepiej nie ruszać chyba ze chce się przyspieszyć remont :icon_razz: . Więc chyba trochę racji miałem pisząc tego posta? Jeżeli nasz silnik jest zużyty nie powinniśmy zarz po wylaniu mineralnego oleju zalewać go syntetykiem, czyż nie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...