Adam Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Przemo, ty hipokryto, swego czasu byłeś najbardziej aktywnym użytkownikiem twarzoksiążki wśród moich znajomych :)Ja wciąż poleruje, maluje, pracuje i kuje, a końca tego wszystkiego nie widać. Pomału dostaje cholery bo wszystko rozbebłane, a niczego nie moge skończyć. Gdyby więcej wolnego czasu, doprowadziłbym moto do stanu idealnego w tydzien, a nie 2 miesiące... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 To prawda, sezon w pełni i się lata :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Polatałem w międzyczasie, a dziś doprowadziłem sprawę do konca. Uklad wydechowy na lustro, pług pomalowany, zawory wyregulowane, gaźniki również, nowe świeczki, wszystkie brzydkie śruby zamienione na ładne z kwasówki, cała hydraulika dostała nowego płynu. Idealny motocykl zeby go sponiewierać na Strobinie już w ten weekend :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Witam, mam problem z nowo zakupionym Banditem z 98 roku. Na pełnym zbiorniku zrobiłem tylko 210 km przy jeździe do 120km/h i kilku sprintach do 140, oczywiście świece czarne. Co to może być? Synchronizacja gaźników? Zawory? Na wolnych obrotach wszystko jest ok (może minimalne falowanie), zaobserwowałem minimalne dławienie na ok. 3 tyś. obrotów przy gwałtownym odkręceniu manetki. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmmarcin Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Wersja zdławiona.Zobacz te plastikowe góry gaźniorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 a co z nimi nie tak? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 (edytowane) Witam, mam problem z nowo zakupionym Banditem z 98 roku. Na pełnym zbiorniku zrobiłem tylko 210 km przy jeździe do 120km/h i kilku sprintach do 140, oczywiście świece czarne. Co to może być? Synchronizacja gaźników? Zawory? Na wolnych obrotach wszystko jest ok (może minimalne falowanie), zaobserwowałem minimalne dławienie na ok. 3 tyś. obrotów przy gwałtownym odkręceniu manetki. Z góry dzięki za pomoc. To było miasto, jazda mieszana czy trasa? Na pełnym zbiorniku z rezerwą czy bez?Bo jeśli bez rezerwy to pewnie do zbiornika weszło Ci około 14-15 litrów co przy przebiegu 210 km daje 6,5-7,1 l/100km. Jeśli nie żałowałeś sobie mocnego przyspieszania to przy jeździe mieszanej lub po mieście jest to normalne spalanie (lub trochę zawyżone spalanie). *Mój B6 spalał średnio niecałą szóstkę na 100km, a przy ekonomicznej jeździe na trasie udało mi się zejść do 4,7 l/100km. Maksymalne spalanie też mi wyszło na trasie 8,4 l/100km jak ostro jeździłem z kolegą dosiadającym ZX9-R. Kiedy jeździłem B6 to przekręcałem kranik na rezerwę i zaglądałem na stację właśnie w okolicach 210-240 km (głównie miasto). Przeczyszczenie gaźników i ich ustawienie oraz ustawienie zaworów może pomóc jeśli chodzi o to przydławienie, a może także jak trafisz na speca to i wpłynie na spalanie. Miłego użytkowania nowego nabytku :) Edytowane 19 Lipca 2012 przez kalisz1980 Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SilverX Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 To było miasto, jazda mieszana czy trasa? Na pełnym zbiorniku z rezerwą czy bez?Bo jeśli bez rezerwy to pewnie do zbiornika weszło Ci około 14-15 litrów co przy przebiegu 210 km daje 6,5-7,1 l/100km. Jeśli nie żałowałeś sobie mocnego przyspieszania to przy jeździe mieszanej lub po mieście jest to normalne spalanie (lub trochę zawyżone spalanie). *Mój B6 spalał średnio niecałą szóstkę na 100km, a przy ekonomicznej jeździe na trasie udało mi się zejść do 4,7 l/100km. Maksymalne spalanie też mi wyszło na trasie 8,4 l/100km jak ostro jeździłem z kolegą dosiadającym ZX9-R. Kiedy jeździłem B6 to przekręcałem kranik na rezerwę i zaglądałem na stację właśnie w okolicach 210-240 km (głównie miasto). Przeczyszczenie gaźników i ich ustawienie oraz ustawienie zaworów może pomóc jeśli chodzi o to przydławienie, a może także jak trafisz na speca to i wpłynie na spalanie. Miłego użytkowania nowego nabytku :) Niestety ten przebieg był do suchego zbiornika. Śrubki od mieszanki były ustawione stockowo tzn. 1 i 7/8 obrotów, a świece i tak są czarne, dysze także stockowe: 100,98 i 35. Filtr powietrza także oryginalny, jedynie tłumik mam Devila. Wiem, że przy właśnie przelocie i filtrze powietrza k&n trzeba dać podkładki pod iglice i śrubki od mieszanki na dwa obroty, pytanie brzmi czy przy samym przelocie ze stockowym filtrem także? Kupię nowe świece i filtr, jak to nie pomorze to zobaczę zawory i ustawię analizatorem spalin mieszankę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek992 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam jestem nowy na tym forum jak i świeżym motocyklistą postanowiłem wybrać jako swój pierwszy motocykl Suzuki Bandit N600 99r. który zakupiłem tydzień temu zrobiłem na nim już 500 km i odnoszę wrażenie że spalanie jest zbyt wysokie gdy włączyła się rezerwa zatankowałem motocykl do pełna weszło 15 litrów z drobnym hakiem na owych 15 litrach zrobilem 195 km z czego przez 95 km nie przekroczyłem 60 km/h (jazda z dziewczyna) bardzo spokojne przyspieszanie a pozostałe 100lm rowniez bez szalenst zadko kiedy przekraczalem 6 tys obrotow predkosci srednio okolo 120km/h ogolnie bez szalenstwa a spalanie wychodzi 7.7 czy te motocykle tak maja czy może coś mu dolega silnik pracuje bardzo równo rownież na wolnych obrotach pali na dotyk mam nadzieje ze pomozecie swiezakowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam Wszystkich, chciałam dołączyć do Forumowej grupy Bandytów :) Jestem z Leszna i w ubiegłym roku stałam się szczęśliwą posiadaczką małej Suzi (B4), ale za to w wersji japońskiej :) szerokości i do zobaczenia na trasie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witaj Conny - fajnie,że nas przybywa :-) - nie zrażaj się brakiem odpowiedzi w trakcie sezonu :cool: Myślę,że w październiku ruszy nasz dział dla BANDYTÓW... :biggrin:Mam nadzieję,że maszyna sprawuje się dobrze i ,że km na liczniku przybywa. W razie usterek zapodaj problem i na 100% dostaniesz fachową poradę od któregoś BANDYTY... Gratuluję zakupu małej B4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Niech zgadnę. Japońska, bo ma dwie tarcze z przodu albo czerwoną pokrywę zaworów ? :) Słowo daje, że te bajki są nadal opowiadane.... Ale niemniej gratuluję małego bydlaka, sam mam okazję dosiadać od święta :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Niech zgadnę. Japońska, bo ma dwie tarcze z przodu albo czerwoną pokrywę zaworów ? :) Słowo daje, że te bajki są nadal opowiadane.... Ale niemniej gratuluję małego bydlaka, sam mam okazję dosiadać od święta :cool: Ojjjjj tam.... Bajki.... najważniejsze aby użytkownik(czka) był/(a) zadowolony/(a) i żeby maszyna bezawaryjnie śmigała!!!!! Ot cała filozofia szczęścia motocyklisty /(ki) :crossy: a i niech mało pali hehe... Jeszcze raz pozdrawiam Conny i witam w zacnym gronie Bandytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Niech zgadnę. Japońska, bo ma dwie tarcze z przodu albo czerwoną pokrywę zaworów ? :) Słowo daje, że te bajki są nadal opowiadane.... Ale niemniej gratuluję małego bydlaka, sam mam okazję dosiadać od święta :cool: Nie wierzysz? Czy uważasz, że kobieta się na motocyklach nie zna więc nie odróżni japończyka od innych?Nie wiem, jak inni, ale ja przede wszystkim poznaję to po rzucającym się w oczy charakterystycznym dla japońskich banditów kształcie baku, "boczków" no i po numerze ramy :)Wyszło kilka serii typowo japońskich B4 - polecam lekturę: http://rapids.ru/suzuki/bandit-400/spec.php :) Pozdro! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 :clap: :buttrock: :clap: Conny dawaj na Borki - termin 21-23.09.2012 temat jest na forum: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/155470-borki-2012-spotkanie-forumowe-wole-borki-od-majorki/page__st__260 i pochwal się swoją SUZĄ :dry: - zawsze jest sporo Bandytów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.