przemek3578 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Co jest? - jakoś tu spokojnie... - jak nie miałem bandyty to ciągle nowe wątki a teraz... LIPA :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmsa Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 mój Bandzior NAKED 12.5K pali 6,3 przy przelotach po trasie 130-150 km/hSuper motorek :buttrock: Jestem bardzo miło zaskoczony spalaniem mojego bandyty - średnio 6l ale schodzi nawet do 5l/100km. Ale co zrobić - chce się jeździć trzeba lać :buttrock:przemek3578 jak oceniasz to co masz na kierownicy, chyba zumo 550, napisz pare słów. Cytuj DUCATI nie są takie złe :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 (edytowane) Oceniam bardzo dobrze!!! Ma kilka przydatnych funkcji np: przypomina o tankowaniu w momencie gdy poziom paliwa zbliża się do rezerwy i od razu wyszukuje najbliższe stacje benzynowe, fajnie się planuje trasę, widzę na wyświetlaczu kto do mnie dzwoni, można posłuchać muzyki itp. Jestem naprawdę :buttrock: bardzo zadowolony - wielki plus to to,że jest wodoszczelna i ma czytelny wyświetlacz a i GARMIN daje dożywotnią aktualizację wszystkich map.Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to 503104355. POZDRAWIAM!!! Edytowane 18 Czerwca 2011 przez przemek3578 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Wiecie z czym wiąże się przerobienie z s na nakeda? co trzeba dokupić ? wiadomo lampa i ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 lampa i to coś co sie przykręca do lampy , w skład tego coś wchodzą takie dwie trójkątne blaszki oraz dwa (nie wiem jak to nazwać) to wygląda jak blacha zakończona na końcach dwoma kółkami które nakłada sie na rury teleskopu między półkami . Miałem 600N to własnie tak było. blache z kółeczkami na lagi , do tego sie przykręca dwie chromowane blaszki i do blaszek lampę . i to wszystko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Witam banditowców.Mam 2 pytania: w kolektorach zaraz na samym początku mam takie małe śrubki. Po 1 na każdą rurę. Do czego ose są?A drugie dotyczy czyszczenia zębatki zdawczej. w jaki sposób się do niej dobrać? Po drodze jest mechanizm wyciskający sprzęgło. Mogę go wykręcić bez obaw i żadnych dodatkowych zabiegów? czy coś się może posypać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 tylko odkręcasz ampule i odsuwasz osłone, nic sie nie dzieje, tylko śruby są róznej dł. i jak pomylisz kolejność to możesz potem ściąć za długą śrubę o zebatke (nie pytajcie skad wiem :blink: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 a w moim S nie będzie tego stelaża pod lampę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 (edytowane) a w moim S nie będzie tego stelaża pod lampę ? Przy "S-ce" nie masz stelaża lampy od "N-ki" Potrzebujesz takich stelaży do mocowania lampy - 600 ma jeden uchwyt do klaksonu a 1200 ma 2 uchwyty. Witam banditowców.Mam 2 pytania: w kolektorach zaraz na samym początku mam takie małe śrubki. Po 1 na każdą rurę. Do czego ose są?A drugie dotyczy czyszczenia zębatki zdawczej. w jaki sposób się do niej dobrać? Po drodze jest mechanizm wyciskający sprzęgło. Mogę go wykręcić bez obaw i żadnych dodatkowych zabiegów? czy coś się może posypać? Co do śrubek w kolektorach to też się zastanawiałem, nikt nic sensownego mi nigdy nie powiedział na ten temat - może mają jakiś związek z serwisowaniem ale nie wiem jaki.Co do pytania nr 2.Odkręcasz 6 śrub trzymających osłonę i to wystarczy żeby dobrać się do zębatki (choć nie wiem co Ty chcesz tam czyścić). Jeśli odkręcisz 2 śruby trzymające tłoczek sprzęgła to też się nic nie stanie. Bo żeby tłoczek wyciągnąć z obudowy trzeba odkręcić od środka osłonę cylinderka (taką blaszkę z 2 wkrętami), odkręcić przewód i śrubę do odpowietrzania. .... tylko śruby są róznej dł. i jak pomylisz kolejność to możesz potem ściąć za długą śrubę o zebatke (nie pytajcie skad wiem :blink: ) Jak pomylisz to albo któraś śruba będzie wystawać albo nie załapie bo będzie zbyt krótka. Nie ma możliwości ścięcia śruby przez zębatkę. Edytowane 9 Lipca 2011 przez kalisz1980 Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Kolejna kwestia to mocowanie zegarow.w S'ce zegary za w plastikach mocowane do stelarza (nie posiadaja dolnej czesci obudowy) a w N'ce mocowane sa do polnie i maja pelne "kubki"takie mocowanie mozna w miare latwo dorobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Kolejna kwestia to mocowanie zegarow.w S'ce zegary za w plastikach mocowane do stelarza (nie posiadaja dolnej czesci obudowy) a w N'ce mocowane sa do polnie i maja pelne "kubki"takie mocowanie mozna w miare latwo dorobic. Zegary w Banditach 95-99 (a ten właśnie model ma agent 303) są mocowane w ten sam sposób czyli do górnej półki. Po 2000 roku "N-ka" ma zegary tradycyjnie na kierownicy a w wersji "S" powędrowały one w przednią owiewkę. Tak więc kolego Okrop nie strasz kolegi agent 303. Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Kurcze więc trzeba by było dołożyć parę stówek ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DelmaRXL Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 (edytowane) Witam wszystkich, po długim oczekiwaniu, od 2 tygodni w garażu stoi Bandit 650S 2007 ;) Sprzęt świetny, tylko kufer jeszcze dokupić i jak na pierwszego turystę poezja ;) Mam tylko pytanko powyżej 80 km/h (3 bieg) strasznie słychać łańcuch, jakieś odgłosy z pod baku, czyściłem go naftą świetlną (wg. instrukcji Suzi) nasmarowałem ketten-spray Caramba, napęd to DID 525 i zębatki Sunstar, napęd jest nowy przejechane 1000 km. Tylko, że był strasznie zapaskudzony starym smarem (wtedy nie było tego słychać, przed czyszczeniem), więc myślałem, że czyszczenie mu wyjdzie na dobre, chyba się myliłem. Może ten typ tak ma ? ;) Pozdrawiam Delma. Edytowane 16 Lipca 2011 przez DelmaRXL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Generalnie może spróbuj naciągnąć łańcuch ........ a kiedy słychać? Jak odpuszczasz gaz? Jaką masz pewność że napęd ma 1000 km? Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DelmaRXL Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Może inaczej naciągałem łańcuch, teraz ma pół naciągu wg. tych kresek. Im szybciej jadę tym głośniej ;/ od 80 km/h się zaczyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.