przemek3578 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Czemu tu tak cicho? :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 bo niedźwidzie spią snem zimowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 cicho bo zadajesz pytanie i wchodzisz po tygodniu i nie masz na nie odp , więc przestajesz wchodzić na te forum...i idziesz do nastepnego. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zadajesz pytanie: Mam takie pytanie , Może ktoś wie albo da mi namiary do kogoś kto może wiedzieć - czy silnik od bandita 1200 pasuje do ramy 600N z 97 roku. Na zdjęciach widac ze w 1200 są jakieś takie blaszki na dole , ogólnie w 3 miejscach jest mocowany silnik , od tyłu śruba przelotowa do karteru skrzyni , z przodu na gumkach i od dołu te blaszki.w 600 wystają te blaszki pizdryki takie na stałe przyspawane. Robił to ktoś ? pasuje czy trzeba coś przerabiać ? ODP na forum albo na ([email protected]) Skoro nikt z obecnych nie zna odpowiedzi to się nie wypowiada. A Ty się denerwujesz. cicho bo zadajesz pytanie i wchodzisz po tygodniu i nie masz na nie odp , więc przestajesz wchodzić na te forum...i idziesz do nastepnego. Pozdro Jak masz zamiar przeprowadzać eksperymenty to je rób - ale chyba łatwiej kupić 1200 (ceny są zaje... niskie ostatnio). Rama 600 pewnie i tak jest przeliczona na większą moc niż oferuje silnik, choć różni się szczegółami od tej w dużym Bandziorku. Na Allegro widziałem małego Bandita z silnikiem od GSX-R 750 wiec pewnie się da przerobić. Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 cicho bo zadajesz pytanie i wchodzisz po tygodniu i nie masz na nie odp , więc przestajesz wchodzić na te forum...i idziesz do nastepnego. Pozdro nie po miesiacu a po 5 dniach... :icon_razz: ja gdzies czytałem ze rama bandziora robiona była docelowo pod 1200ccm... te 20koniuchów wiecej wytrzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornelio Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Cześć :) Różnica między 1200 a 600 to nie tylko silnik. W dużym uproszczeniu inne jest przednie zawieszenie i układ hamulcowy, analogicznie z tyłu inne zawieszenie, wahacz, felga. Do tego dochodzi inny układ wydechowy. Czyli zostaje tak naprawdę rama, plastiki, lampy itd a reszta jest inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Ukazał sie kolejny art z serii o Bandycie 650 tym razem Bandita wyposazono w nowy wydech http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,1768...gangsterem.html ;) Kolego Goncior, a za ile ten wydech z instalacją ? ładnie się wkomponował w sylwetkę bandziora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 (edytowane) Kolego Goncior, a za ile ten wydech z instalacją ? ładnie się wkomponował w sylwetkę bandziora. Jezeli dobrze dostrzegłem w reklamie 1390zl sama końcówka http://allegro.pl/my_page.php?uid=14957400 Edytowane 20 Grudnia 2010 przez Joey69 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aloha Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Zastanawiam się nad wymiana ciężarków w kierownicy-GSF 600, bo chyba te co teraz mam nie spełniają zadania. Znalazłem coś takiego tylko nie wiem czy waga nie jest zbyt znaczna 190 g link1 Czy może coś lżejszego typu link2 Jak sadzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 aleeeeeeee co Ty chcesz chlopaku uzyskac?:) co to znaczy ze ciezarki "nie spelniaja zadania"???? teraz masz org.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam wszystkich ;) Mam małe pytanko co do bandytów. Jaka jest różnica między GSX-F 600 z 1994 roku a Bandziorkiem 600 z 1997? Chodzi mi o silnik. Wiem, że imbryk ma 8 km więcej w papierach. A jak jest z tym naprawdę. Kumpel ma właśnie takiego Bandita i ciekawi mnie to. Czytałem kiedyś, że silniki są prawie takie same. Czy to prawda? Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Wydaje mi się że to bedzie różnica w wałkach rozrządu i być może w gaźnikach. Wszystkie modele z serii GSX... na początku lat 90-tych miały wyższe krzywki. Prawdopodobnie też mapa zapłonu jest łągodniejsza w bandytach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Było tak jak piszesz ANGLIK: - zmiana krzywek (w Bandicie 600 na wałkach zaworów ssących są niższe o około 0,5 mm ; a na wydechowych o około 1 mm - w zależności od wersji/rocznika GSX-F). Przez co zawory mniej się otwierają, średnica zaworów jest taka sama w obu przypadkach identyczna. - Średnica gaźników została zmniejszona w Bandicie o 1mm i wynosi 32mm. - no i mapa zapłonu dostosowana do mocniejszego dolnego i średniego zakresu obrotów. Tyle z manuali ... od GSF i od GSX-F ! Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Było tak jak piszesz ANGLIK: - zmiana krzywek (w Bandicie 600 na wałkach zaworów ssących są niższe o około 0,5 mm ; a na wydechowych o około 1 mm - w zależności od wersji/rocznika GSX-F). Przez co zawory mniej się otwierają, średnica zaworów jest taka sama w obu przypadkach identyczna. - Średnica gaźników została zmniejszona w Bandicie o 1mm i wynosi 32mm. - no i mapa zapłonu dostosowana do mocniejszego dolnego i średniego zakresu obrotów. Tyle z manuali ... od GSF i od GSX-F ! To się nazywa wyczerpująca odpowiedz. Swoją drogą gratuluje wiedzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dziękuje:) Czyli mogę po tym rozumieć, że łańcuszek rozrządu jest inny? Kumpel kupił za 250zł DIDa. Ja w tym samym sklepie (sklepmotocyklowy.pl) widzę za 185 zł. A tak co do praktyki. Jeździłem tym i tym i czuję różnicę w prowadzeniu. A jeśli chodzi o moc? Z czystej ciekawości? Czuć te 8 KM więcej w jajku czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.