Skocz do zawartości

Aloha

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Aloha

  • Urodziny 03/09/1985

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kwidzyn

Osiągnięcia Aloha

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. A wiec tak .... Problem z gaśnięciem podczas deszczu rozwiązany przez zmianę kabli i fajek. Fajki kupiłem NGK SD05FM pasują wzorowo. Wiec nie ma co kupować oryginałów za 140zl.... Dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam
  2. Fajka oryginalna ma 95mm wiec twoja będzie za krotka Sprawdzę te w aukcji poniżej i dam znać jak się sprawują http://allegro.pl/ngk-fajka-zaplonowa-sd05fm-kawasaki-zrx-1100-97-00-i2207506958.html
  3. Witam! Jeden problem rozwiązałem polowicznie powodem gaśnięcia podczas deszczu są fajki. Ale tu pojawia się problem w znalezieniu zamienników za rozsądna cenę moto GSF 600 1995 rok VIN GN77B... orginaly kosztują z tego co się orientowałem 120 zł ..... za sztukę Gdzieś w necie wyczytałem ze koleś zamontował fajki od VW silikonowe. Czy nie ma przeciwwskazań aby takie wsadzić ?
  4. Zerwałem kilka lat temu krzyżowe i poboczne podczas meczu piłki kopanej. Operacja + przeszczep Przez pryzmat czasu powiem ze najważniejsze jest BARDZO DOBRA rehabilitacja ( odbudowanie 2 i 4 glowego) Oraz unikać pływania żabką oraz jazdy na nartach
  5. Problem był głównie z odpalaniem moto. Na zamkniętym wlewie nie odpala -> otwieram wlew -> silnik zaskakuje-> pochodzi chwile złapał temperaturę to mogłem wyłączyć silnik -> zamknąć wlew -> odpalić bez problemu z zamkniętym wlewem jechać 300km bez żadnego problemu.
  6. Gołym okiem nie widać uszkodzeń na kablach. W garazu tez próbowałem coś dostrzec ale 'uciekającej' iskry nie widziałem. Jakieś inne metody czy wymiana kabli? Odnośnie odpowietrzenia tez o tym myślałem. Ale jeśli byłby to problem z odpowietrzeniem czy nie powinien silnik gasnąć po kilku km jazdy ze względu na rosnące ciśnienie? A po otwarciu wlewu powinno być syczenie? A u mnie wyłącznie jest problem przy uruchamianiu żadnego gaśnięcia i syczenia. Dzięki i pozdrawiam
  7. Witam! Podczas jazdy w deszczu motocykl jakby zaczął się dławić a przy zalaniu woda (przez samochód wjeżdżający w kałużę) całkowicie zgasł i nie dało się go uruchomić aż nie wysechł. Zacząć sprawdzanie od kabli wysokiego napięcia (jeśli tak to w jaki sposób)? Czy dobrym pomysłem jest sprawdzenie rezystancji izolacji? Jeśli nie to to co innego mogło spowodować takie zachowanie ( dostanie się wody do cylindrów) ? Kolejna sprawa, która dokuczyła pod koniec sezonu jest problem z odpaleniem (problem znikał gdy odpalałem motocykl przy otwartym wlewie paliwa). Dzięki za pomoc dla newbie
  8. Zastanawiam się nad wymiana ciężarków w kierownicy-GSF 600, bo chyba te co teraz mam nie spełniają zadania. Znalazłem coś takiego tylko nie wiem czy waga nie jest zbyt znaczna 190 g link1 Czy może coś lżejszego typu link2 Jak sadzicie ?
  9. Nie nie jest to takie przyspieszenie jak było. Wiec odpada.
  10. Witam! Po ostatniej podroży (300km w deszczu) odstawilem Bandita 600 do garażu i po 2-3 dniach odpaliłem. Już po odpaleniu wiedziałem ze coś jest nie tak a mianowicie wolno wchodził na obroty na ssaniu. Podczas jazdy widoczny spadek mocy, przy niskich prędkościach dławi się. Kolejna rzecz która jest dziwna to: jadę 30km/h 2 bieg odkręcam manetkę motocykl zbiera się powoli lecz równomiernie do około 6k obrotów i później nagły wzrost momentu i motocykl wyrywa przed siebie. Nie miałem czasu żeby przysiąść do niego jedyne co zrobiłem to sprawdziłem świece i przewody- -wszystko ok. Dzięki za wszystkie porady
  11. Witam! Czy ktoś mógłby mi wkleić zdjęcie swojego Nolana 62 ? a dokładnie jak szybka przylega do uszczelki w okolicy podbródka. Wydaje mi się ze moja jakoś słabo przylega( ze niedostatecznie szczelnie się zamyka) i nie wiem czy odsyłać towar gdyż jest niesprawny ? Czy może ten model tak ma. pozdrawiam
  12. Pierwsze kilometry nakręcone! Wrażenia super! Umiejętności 2- ;) Redukcja z miedzygazem średnio wychodzi. Pokonywanie zakrętów do 60-70km/h ok powyżej jakoś nie potrafię utrzymać dobrego toru jazdy mianowicie jak już wchodzę w zakręt czuje ze mam zły tor jazdy i muszę go zmieniać przez głębsze pochylenie bądź odejmowanie gazu co by zmniejszyć. Btw patrze przed siebie a tam zza zakrętu wyjeżdża zielona ninja i myślę sobie co by tylko mnie nie pozdrawiał bo będę musiał rękę od kiery oderwać :) uniósł rękę więc i ja uniosłem wstydu nie było bo się nie wyrżnąłem :)
  13. Zrobiłem! :smile: http://yfrog.com/cb21792852j Odkręcamy śrubę z linku powyżej wysuwamy całość, dopasowujemy odpowiednia wysokość i zakładamy dokręcamy i gitara. Ja miałem śrubę która odkręcało się kluczami calowymi. "10" tylko zjechało by się gwint. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  14. Czyli wyregulować za pomocą tej śruby rzymskiej '44' ? I to jest schemat chyba z intrudera ale budowa jest podobna. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...S1400GLP/33.htm
  15. Witam! Stałem się szczęśliwym posiadaczem 600 z 1995 roku. Wszystko jest ok tylko doskwiera mi jeden problem a mianowicie usytuowanie dźwigni zmiany biegów. Nie chodzi mi o to by ją przenieść na prawą stronę ;) ale lekko obniżyć jej wysokość. Żeby podczas jazdy łatwiej było zbijać biegi. Teraz niemal muszę podnosić stopę z podnóżka. Czy ktoś orientuje się jak to zrobić ? Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...