Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

mysle ze jesli ktos tylko o tym mysli - to nigdy zblokowac nie zaszkodzi. To mile ze nie wszsyscy odrazy pragna wsiadac na 100KM sporty, tylko sa na tyre rozsadni, ze wiedza ze na pierwszy sezon 25KM-40KM spokojnie wystarczy.

 

idealnbie byloby znalezc kogos kto by akurat zdejmowal blokade z takiego moto.

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy któryś z banditowców należy do Bractwa Suzuki? Bo potrzebuję kogoś kto mnie poleci aby mógł się tam zarejestrować.. Proszę o PW jakby co :biggrin:

Ja należałem. Wprowadziłem ze dwie osoby i mnie wywalili bo nic nie pisałem. Znam taka fajną laske co należy do BS i pewnie zechce Ciebie wprowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam wszystkich bandziorow! zastanawiam sie nad zmiana obecnego sprzeta, smigam na kilofazerze z 2003 i moto jest naprawde zajebiste, ale szukam czegos nowszego. ceny Fz1 sa paralizujace wiec biore tez pod uwage B12,5 z 2007r. Chciaalbym dowiedziec sie ogolnych informacji od uzytkownikow tzn. slabe i mocne strony, jakies typowe wady, spalanie, serwis. fajnie gdyby ktos mial jakies odniesienie do fazera(moze znajomy smiga) z gory dzieki. pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój 12.5 jest na sprzedaż :biggrin: Spalanie 5-7 litrów. Ciągnie od samego dołu. Prowadzi sie pewnie, nie czuć żeby ważył tyle ile waży ....... no nie wiem co jeszcze napisać. Nastukane 25 tyś. od nowości i nic się nie działo, ani jednej ustereczki :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walnij w klawiature a Klaudiusz się odezwie :icon_mrgreen:

 

Nastukane 25 tyś. od nowości i nic się nie działo, ani jednej ustereczki

Nie licząć dzwona, szlifu i zalania w piwnicy :icon_razz:

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę Ci opisać doświadczenia z jazdy moim Banditem. Odnośnie napraw serwisowych za bardzo nie pomogę, bo przy 10tys. km nie powinno być o nich mowy :wink:

 

+ małe spalanie (6-6,5l przy przelotach 160-180km/h)

+ wygoda (kanapa, pozycja super, osłona przed wiatrem ok, jeśli nie jesteś za wysoki - ja mam 190cm i miałem sobie sprawić szybę akcesoryjną i to zrobię jak go nie sprzedam)

+ nie czuć bądź co bądź dużej masy nawet w korkach o ile nie jesteś chuchrem

+ uniwersalność (nadaje się zarówno do krótkich dystansów, miasta jak i do turystyki)

+ prowadzi się super stabilnie nawet na dużych koleinach i wybojach, bez różnicy czy z kuframi czy bez. Powiem nawet więcej, z załadowanymi kuframi i pełnym bakiem dopiero się prowadzi :buttrock:

+ luzy zaworowe sprawdza się o ile dobrze pamiętam dopiero po 25tys.

+- charakterystyka silnika na maksa spokojna, co nie znaczy że nie ma dużego ciągu (motor oddaje moc liniowo, jak elektryczny :cool: )

+- wymiana oleju i czynności obsługowe: czyszczenie/wymiana filtra powietrza itp. co 6tys. (są motocykle gdzie się ten olej wymienia rzadziej)

- średnia jakość wykonania instalacji elektrycznej (może to przez wersje USA)

- rzadko strzela z wydechu (nawet przy Yoshimurze :icon_mrgreen: )

- dupy wolą plastiki :icon_mrgreen:

 

Walnij w klawiature a Klaudiusz się odezwie :icon_mrgreen:

PS. Nie ma to jak powiadamianie na maila o nowym poście :icon_razz:

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...