Młody Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Aprilia ETV 1000 Caponord :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 no to w pewnym sensie jednak podobnie. Mi tez chodzi po glowie v2 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Aprilia ETV 1000 Caponord :crossy: Ja sie zastanawiam nad Multistradą 1100 :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) A ja mysle o SV. Dzis przejechalem sie SV 650 i teraz juz nie wiem czy myslec o SV 1000 bo to chyba niezly potwor jest :icon_mrgreen: Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Caponord to swietny motocykl. Myslałem nad nim i nad Varadero. Suzuki przestało produkowac Dl1000, niestety :( Tak w ogóle to ciężko cokolwiek dopasować po B12 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Co tu tak cicho? Zeby ruszyc temat napisze, ze 1 maja przeszlifowalem mojego bandziorka na mazurach po tym jak jakas sucz (czyt. sarenka) postanowila przeskoczyc tuz przede mna z jednej strony drogi na druga. :icon_evil: Pozytywne w calej sytuacji jest to ze nic powaznego mi sie nie stalo. Skrecilem jedynie kostke a biorac pod uwage okolicznosci uwazam ze moglo byc znacznie gorzej :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 bandziorno bandziory...co tam ?? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ZDRAAAAJCAAAAAA............................................ZA BROOOŃ!!!!!!!!!!! :biggrin: p.s. Ano nic ...... jak tam sie śmiga Motorynką? :icon_mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 To może ja się wypowiem, że nawinąłem moim B12 już jakiś 1-1,5kkm i jestem bardzo zadowolony, że wybrałem ten model. Wygoda, moment obrotowy...tylko laski nie robi - bo wtedy bym nawet baby nie szukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 witam muszę wyciągnąć przednie koło żeby wymienić opone, myślę że na standardowy gwint jest wkręcona ośka w kole ale mocno dokręcona i na wszelki wypadek żeby się nie siłować jak może jakimś cudem jest inaczej to chciałbym się upewnić a więc moja teoria to jak jestem po prawej stronie przedniego koła, tutaj gdzie jest śruba ( z tego co widzę to klucz 17-cię ) to kręcę w lewą stronę do dołu tak ? z góry dzięki za odpowiedź, i jeśli ktoś ma jakieś rady ułatwiające dalsze wymontowanie ośki i koła to też byłbym wdzięczny pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 (edytowane) witam muszę wyciągnąć przednie koło żeby wymienić opone... kręcisz w lewo. przed wyjęciem ośki pamiętaj o poluzowaniu śrub zaciskających oś. po odkręceniu ośki możesz ją delikatnie wybić jakimś prętem z przeciwnej strony. no i na wszelki wypadek podłóż coś pod motora, żeby Ci po zdjęciu koła nie padł jak pies pluto ;) p.s. rozumiem, że zaciski hamulcowe już zdemontowałeś pzdr Edytowane 26 Maja 2009 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbikepit Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 kręcisz w lewo. przed wyjęciem ośki pamiętaj o poluzowaniu śrub zaciskających oś. po odkręceniu ośki możesz ją delikatnie wybić jakimś prętem z przeciwnej strony. no i na wszelki wypadek podłóż coś pod motora, żeby Ci po zdjęciu koła nie padł jak pies pluto ;) p.s. rozumiem, że zaciski hamulcowe już zdemontowałeś pzdr dzieki wielkie, brakowało mi tego potwierdzenia bo bez mloteczka sie nie obeszlo, a wolalem miec pewnosc ze tutaj nie jest odwrotnie niz mi sie zdaje:) co do oski to nawet bez pukania sie obeszlo, reka na luzie wyciagnalem . Mam nadzieje ze z montażem tego koła pojdzie rownie latwo pozdrowionka dzieki wielkie, brakowało mi tego potwierdzenia bo bez mloteczka sie nie obeszlo, a wolalem miec pewnosc ze tutaj nie jest odwrotnie niz mi sie zdaje:) co do oski to nawet bez pukania sie obeszlo, reka na luzie wyciagnalem . Mam nadzieje ze z montażem tego koła pojdzie rownie latwo pozdrowionka edit- mam jeszcze pytanko czy macie moze jakis serwis godny polecenie w ktorym mozna nie drogo i solidnie wymienic opone i wywazyc kolo, najlepiej w okolicy piaseczna , gdzies cos czytalem jakis czas temu ze na pulawskiej ale nie wiem dokladnie gdzie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Może w PolPosition na Puławskiej. Powinni to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoff-86 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 witam, mam od niedawna Bandita 600 s z 2000 r. Niestety, mam też z nim pewien problem- jeśli po wyłączeniu silnika choć na parę minut zostaną włączone światła czy zapłon, akumulator nie daje rady, coś tam kręci, ale szybko pada, już 2 razy odpaliłem "na pych", ale zastanawiam się czy : 1. Kupić prostownik, jeśli tak, to jaki ? 2. Kupić nowy akumulator (zwykły, czy żelowy?) 3. kupić i nowy aku. i prostownik może być inna przyczyna niż padnięty akumulator? Z góry dziękuję za podpowiedzi, pozdrawiam! Nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 http://www.polandposition.pl/ albo www.zumi.pl :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.